Sorteren

Reviews over Almería

prima camping!

Aldert van der Meulen
    22-10-2018

alles is compleet in bedrijf zwembad goed restaurant enz staan op grind dus geen prut.

Leuke , heerlijke vakantie gehad

Margriet Roth
    25-9-2018

Super leuk verblijf , personeel is ook heel vriendelijk en het animatieteam houd je kinderen de hele dag wel bezig als je dat wilt . Het eten is er ook lekker, best wel veel variatie en voor de kinderen ideaal dat ze van alles kunnen pakken wat ze willen . Het enige nadeel was dat wij aan de zijkant van het hotel zaten en met ons balkon net onder een soort aggregaat zaten wat veel herrie maakte s'avonds . Maar we hebben een heerlijke vakantie gehad met z'n allen .

Anoniem
    14-9-2018

Zeer tevreden over het hotel. Nette hotelkamer, goede service, lekker eten en veel keus, alles mooi en schoon. Het enige minpuntje was de douche, die van warm naar koud heen en weer ging. Verder was alles heel goed geregeld, met heel leuke animatie en ook een prettige ligging van het hotel. Heel fijn hotel!

Prachtige kinder gezinsvakantie

Gunther en Kim
    31-8-2018

We zijn hier half augustus 9 dagen geweest met 2 gezinnen met een kind van 5 en het andere gezin met een kind van 6 en 8. Heel vriendelijk hotelpersoneel, alles op en top gepoetst. Mooie ruime kamers, heel goed eten, veel variatie en ook supergoede desserten. Deze vielen bij de kinderen echt in goede aarde. Vooral de pannekoek met slagroom, chocola en een topping van aardbeien. Ook steeds een uitgebreid buffet aan kazen, wat een pluspunt is. Het zwembad en de glijbanen waren echt ideaal voor kinderen van deze leeftijd. Ze hebben zich uren geamuseerd in het water. Verder was er ook elke dag en leuke minidisco. Enkel mocht de nederlandstalige animatrice van de touroperator iets meer op de voorgrond treden. Er waren ook veel Belgische en Nederlandse toeristen en deze kindjes begrepen niet altijd wat de bedoeling was. Ook de avondshows en de bijhorende longdrinks waren best wel oké.

Op deze vakantie zal je je zeker niet vervelen.

Goede vakantie. Heerlijk weer.

Erik
    28-8-2018

Prima hotel. Erg goede all inclusive. Niet eerder zo goed meegemaakt. Buiten het hotel om weinig vertier.... Maar niet nodig gehad. Wij waren 9 dagen maar dat was genoeg.

Almería scoort een 7,6 uit 10, op basis van 43 reviews