We hebben een aantal aanbieders voor Almería voor je op een rij gezet:

vakanties Almería

We hebben een aantal aanbieders voor Almería voor je op een rij gezet:

Reviews over Almería

niet mooi maar wel de moeite waard

Conny,
    1-2-2013

Almeria is niet echt een mooie stad maar toch wel de moeite waard voor een bezoek. In het oude centrum vind je de kathedraal, het toegangskaartje is ook geldig voor het museum. Echt de moeite waard is de Alcazaba, het 1000 jaar oude moorse fort. Vanaf hier heb je ook een mooi uitzicht omdat het hoog boven de stad ligt.

Gereisd met partner in Tue Jan 22 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

super

annnn,
    3-9-2012

-Mooi strand, genoeg plek om te liggen heldere zee. -Genoeg terrasjes om te eten, overal gratis tapas geserveerd bij een drankje. -Alcazaba is prachtig, evenals kathedraal. --Super leuk winkelen zowel in winkelcentrum als in winkelstraat -Ramblas is leuk om te wandelen en terrasje te pakken

Gereisd met partner in augustus 2012

Almeria dan zit je echt in Spanje

Carmen Campos Rueda,
    3-8-2012

Almeria, is mooi heeft veel om te bezichtigen. Mensen zijn behulpzaam en vriendelijk. De stranden zijn mooi en schoon. Echt aan te bevelen voor jonge stelletjes die heerlijk willen genieten van zon, zee, heerlijk eten en relaxen. Ook voor oudere mensen is het heerlijk. Men kan heerlijk over de boulevard lopen en genieten op een terrasje. Jonge gezinnen kunnen er ook genieten. Kinderen vermaken zich prima daar. Wij zijn met een baby en een kind van 5 gegaan. Zij sprak geen Spaans maar vermaakte zich prima en met handen en voeten werk heeft ze veel Spaanse vriendjes gemaakt. Besef wel dat het echt Spanje is en geen broodje van Kootje om de hoek maar heerlijke tapas en vers vis. Bij ieder biertje, wijntje of sommige non alcoholische drankjes krijgt men voor 2 euro gratis tapa erbij. Almeria is de enige plek waar je in Andalusië bij een drankje (geen cola, sinas of sapjes) een keuze mag maken voor een tapa. U snapt het al na 3 drankjes zit men vol en kan men heerlijk siësta houden.

Gereisd met partner in Mon Jul 09 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zalig voor jongeren

ines,
    4-4-2012

Ik ben naar Funchal geweest met een hoop vriendinnen en er was wel altijd iets te doen! Het weer was heerlijk en 's avonds waren er heel veel toffe bars en discotheken. Er waren ook nog veel andere jongeren van 20 jaar en het was dus super om daar te zijn. Ik doe het zeker opnieuw, Dit is voor mij DE nieuwe vakantieplaats!

Gereisd met vrienden in maart 2012

Een fijne stad met heerlijke tapas.

wim en hermien,
    1-10-2011

Almeria is over het algemeen een schone stad met mooie stranden. Er zijn's avonds veel mensen op straat en de terrassen van de tavernas zitten dan behoorlijk vol. De beste is volgens ons Entrevinos in de Calle Padre Afonso Torres. Fietsen zijn te huur bij Adventurebike in de Av. de Mediterano. Almeria is niet erg toeristisch en dat geeft de stad extra charme.

Gereisd met partner in september 2011
Almería scoort een 7,7 uit 10, op basis van 44 reviews