Bed and Breakfast Casa La Nuez

Kleine hotelsWeer vandaag20°8°
Bed and Breakfast Casa La Nuez
9,3

12 reviews over Bed and Breakfast Casa La Nuez in het Nederlands

Volgend jaar gaan we terug.

Jerry Nuyens
14-10-2018

Wij hebben in de Yurt geslapen en dit was heel gezellig. S'avonds konden wij genieten van de kookkunsten van Ludo en de desserts van Ingrid. Alles was zeer lekker klaar gemaakt.

Casa La Nuez, Eigenaar, 3-11-2018
Erg bedankt. We vonden het heel leuk en tot volgend jaar !

Heerlijk verblijf!

Gerard, Sonja, Dirk en Gertje
24-9-2018

Wij hadden een heerlijk verblijf bij Ludo en Ingrid, de B&B in het dorpje Los Rios bij Almedinilla heeft een zeer goede en centrale ligging tussen Cordoba en Granada!

De kamers zijn eenvoudig maar alles ( ook een kluisje ) is er aanwezig! Ook de koelkast en koffiefaciliteiten zijn een must. De badkamer was ruim en zeer proper met elke dag handdoekenwissel en nazicht! Ook hebben wij genoten van de smaakvolle avondmalen ( 20 euro pp voor een driegangendiner ) bereid met veel passie door Ludo en lekkere dessertjes gemaakt door Ingrid! De heerlijke Spaanse wijntjes en gezellige babbels maakten de avondjes compleet! Deze lieve mensen runnen hun B&B met veel liefde en gedrevenheid wat het verblijf in Casa La Nuez uitstekend maakt! Een dikke aanrader voor wie op zoek is naar een verblijf met een goede ligging en TOP verwennerij!

Casa La Nuez, Eigenaar, 25-9-2018
Erg bedankt voor zoveel lof. We doen ons best om het onze gasten zo aangenaam mogelijk te maken en zijn zeer blij dat jullie van jullie verblijf hier genoten hebben. Hopelijk tot een volgende keer !

een aanrader

filip en an
13-5-2018

Warm onthaal door Ingrid en Ludo. Nette en ruime kamers. Heel lekkere en originele keuken

Casa La Nuez, Eigenaar, 16-5-2018
Tof ! Bedankt voor jullie fijne verblijf bij ons. Wij vonden het heel aangenaam.

We hebben een aantal aanbieders voor Casa La Nuez voor je op een rij gezet:

Een echte aanrader in centraal Andalusie !

Frans en Mady
11-4-2018

Landelijke ligging van B&B, centraal gelegen tussen Cordoba, Malaga en Granada.

Het vriendelijke koppel Ludo & Ingrid zorgen voor een leuk onthaal, accurate informatie en tal van handige tips over hoe optimaal te genieten van de vele schatten van Andalucia. Voor een heel bescheiden kost, voerde Ludo ons op Paaszondag naar het begin van een niet-circulaire wandeling in het mooie natuurpark Sierra Subbetica.

Heel bijzonder zijn de (vrijblijvende) avondmalen: een creatieve en lekkere wereldkeuken van Ludo, vergezeld door goed geselecteerde maar heel betaalbare Spaanse wijnen, en afgerond met een dessert van Ingrid, en (naargelang de avond vordert) de betere Belgische bieren.

Ludo en Ingrid tafelen en babbelen gezellig mee en de avonden zijn alzo top!

De kamer (met handig kluisje) was functioneel en de badkamer ruim en snel verwarmbaar, hoewel (nog) niet heel luxueus ogend.

We verbleven er een hele week, maar die vloog zo voorbij !

Casa La Nuez, Eigenaar, 12-4-2018
Wat een mooie review. We zijn er stil van geworden. Het doet ons deugd dat jullie zo genoten hebben bij ons. Hopelijk was het vervolg van jullie vakantie ook geslaagd ! In ieder geval bedankt en wie weet tot ziens.

Zo hoort vakantie te zijn

Marloes en Tanja
5-4-2018

We voelden ons meteen op ons gemak in Casa la Nuez. De fijne, ontspannen ontvangst door Ludo, het heerlijke dakterras en de koude drankjes gaven ons meteen het vakantiegevoel waar we naar op zoek waren. De kamer biedt hetgeen wat je nodig hebt. Lekkere warme douche, knus bed, opbergruimte en een kacheltje. Naast een fijne kamer zijn we elke avond verrast met het 3-gangen diner. Erg divers, heerlijke smaken, zelf opscheppen en zelfs Belgische biertjes. Ook het goede gezelschap van Ludo en Ingrid en Chubi en de leuke routes en tips over de omgeving dragen bij aan een top vakantie in Casa La Nuez! Wij hopen ooit terug te keren en anders andere mensen enthousiast te maken voor deze mooie plek! Bedankt!! Groet Tanja en Marloes

Casa La Nuez, Eigenaar, 7-4-2018
We zitten hier een beetje te blozen ! Bedankt voor die mooie review. We hebben ook genoten van jullie verblijf hier en hopen jullie hier nog eens een keer terug te mogen begroeten. Hou ons op de hoogte van de ontwikkelingen op het thuisfront ! Vele groetjes terug

Mooie B&B tussen de Locals

De Bie
22-2-2018

Vriendelijk koppel die graag tips geven wat er in de omgeving te beleven valt .

Zeer lekkere keuken . Een aanrader .

Casa La Nuez, Eigenaar, 24-2-2018
Echt leuk dat jullie onder andere onze keuken zo geapprecieerd hebben. We houden ervan onze gasten te verwennen.

Het was gewoonweg TOP !

Agnes Francken
11-2-2018

De B&B heeft een mooie ligging tussen de olijfgaarden waar je uren kan wandelen .. ook de gastheer en gastvrouw geven goeie tips .. ze zijn heel warm en vriendelijk .. het ontbijt is verzorgd en het 3 gangen avond menu is ongelooflijk lekker ..

We hebben heel erg genoten van het hele concept " casa la nuez "

Voor ons zeker voor herhaling vatbaar .. we vonden het TOP

Casa La Nuez, Eigenaar, 12-2-2018
Wat een mooie woorden. Het doet deugd om te horen dat mensen zo tevreden zijn. We genoten er ook van. Hopelijk tot ziens !

Prachtige oase van rust tussen de olijfgaarden

christiaan
1-11-2017

De perfecte B&B voor wie op zoek is naar rust te midden van een prachtige omgeving vol olijfgaarden. De eigenaren van de B&B Ludo en Ingrid verwennen je zowel met hun natuurlijke gezelschap alsook hun lekkere keuken. De kleinschalige B&B in Spaanse stijl biedt alle comfort die je nodig hebt om van je verblijf de perfecte "get away" te maken. Een echte aanrader voor iedereen die op zoek is naar rust! We gaan zeker nog eens terug!

Casa La Nuez, Eigenaar, 4-11-2017
Hartelijk dank ! We waarderen het ten zeerste dat onze inspanningen om het onze gasten naar de zin te maken zo gesmaakt worden. We zullen ons best blijven doen !

Ludo en Ingrid heten je hartelijk welkom en geven je de nodige tips voor bezoeken in Andalucia. Hun B&B is landelijk gelegen en beschikt over zonneterras, honesty bar en tuin met zwembad en ligstoelen. De kamers zijn typisch Spaans ingericht, met grote badkamer. Hoogte van de regendouche kan beter. Overnachten in de ruime yurt (Mongoolse ronde tent), met dubbel bed, douche, WC en lavabo, was een unieke ervaring ! Weinig opbergruimte. Verzorgd ontbijt. Gezien de ligging, is het handig dat je, tegen een redelijke prijs, een zéér lekker en afwisselend diner kan bijboeken. Ludo staat met veel plezier achter het fornuis terwijl Ingrid voor het dessert zorgt. Maaltijden worden op het overdekte benedenterras of binnen geserveerd. Een adres om te onthouden ! Wij komen zeker terug !

Fantastische spaanse B&B

Jerry en Nancy
16-10-2017

De kamers waren typisch spaanse stijl. Ludo kan een lekkere 3 gangen menu elke avond op de tafel toveren. Superlekker njamie. Ingrid haar desserts waren ook superlekker. We hebben elke avond genoten van hun gezelschap aan tafel. Wij gaan zeker nog eens terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Casa La Nuez voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa La Nuez in Almedinilla, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa La Nuez zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.