Reviews over Almayate

We komen zeker terug

ToBel,
    24-9-2018

Erg vriendelijk receptiepersoneel. Spreekt verschillende talen en hulpvaardig bij vragen. Centrum en supermarkt vlakbij. Proper onderhouden sanitair. De hele dag door wordt er schoongemaakt. Propere doch soms kleine plaatsen. In de strandbar is het personeel minder vriendelijk en spreken amper andere taal dan Spaans. We komen zeker terug.

Volgend jaar weer.

Lukas,
    20-4-2018

Uitstekende camping. Vriendelijke ontvangst, receptioniste kan zich goed redden in het Engels.

Plaatsen zijn wisselend van grootte. Je mag zelf een plek uitzoeken, dus eerst even de camping over om een plaats te zoeken.

Het sanitair is uitstekend, wordt de hele dag schoongemaakt.

Afstand tot het dorp is lopend of op de fiets goed te doen. Je kunt ook via het strand naar El Torro.

E komen hier zeker weer.

Fantastische naturistencamping met mooi strand

Hvdhh,
    16-9-2016

Heerlijke camping, fijne schaduwplanten. Mooi strand, brandschoon sanitair en gezellig restaurant. Ver rijden maar zeker de moeite waard. Goede uitgangsplek voor Cordoba, Granada, Gibraltar, Malaga etc.

Er viel niks tegen.

Heerlijk tot rust gekomen door yoga en massages.

Maria,
    25-6-2016

14 dgn zon met een verfrissend zeebriesje.Lekker zwembad.

Prima yoga door hannes met catchy affermatie.

Heerlijk smakelijk gegeten dank aan Rosa.

Kraak schone kamers met vers bloemetje door Herbert.

Zalige massages. 3 uitstapjes gemaakt Markt Nerja en alcacin national park.

Als je alleen komt ontmoet je leuke en interessante mede vakantie gangers.

Als je daar geen zin in hebt kun je zijn er genoeg rustige plekjes op het terrein.

Heerlijk rustig, pal aan zee

Jan,
    20-2-2016

Rustige camping met grote plaatsen, direct aan zee. Sanitair wordt keurig schoon gehouden. Het enige geluid dat je hoort is het ruisen van de zee. Vriendelijke eigenaren. In februari staan er enkel wat campers.

Camping heeft een ingang naar het strand die alleen door gasten is te openen.

Almayate scoort een 6,5 uit 10, op basis van 4 reviews