We hebben een aantal aanbieders voor Alhaurín el Grande voor je op een rij gezet:

vakanties Alhaurín el Grande

Reviews over Alhaurín el Grande

Weinig toeristen, alleen Spanjaarden

HansH
    31-1-2019

Echt Spaanse stad, lekker weinig toeristen . In de hoofdstraat zijn vele restaurants, zowel tapas als ala carte als pizzeria. In januari zit iedereen binnen te eten. Vanaf maart zit iedereen op de terrassen. Wij waren om 20 uur de eerste gasten. Iedereen eet daar later. Rond 21 uur werd het drukker en hoorde je overal Spaans spreken. Iedereen kent elkaar schijnbaar.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Typisch Spaans dorp

V.d. Berg
    2-12-2018

Alhaurin el Grande is een echt Spaans dorp met Veel restaurants en barretjes en niet te vergeten Solano de beste ijssalon. We hebben er heerlijk rond gewandeld en ons ondergedompeld in de fijne Spaanse sfeer die er heerst, voor een lekker kopje koffie in de ochtend raden we het kerkpleintje aan. Het ligt ook nog eens heel centraal en je rijdt makkelijk in een half uurtje naar Malaga en ook de kust is op een half uur rijden.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gunstig gelegen en gezellig. Een topper.

Caroline
    26-6-2018

Alhaurin el Grande is een onverwachte topper. Veel restaurants met erg vriendelijke prijzen, terrasjes, ijssalons, 2 golfbanen, goede supermarkten en vooral, m.n. 's-avonds veel sfeer en gezelligheid. En dan ook nog eens vlak bij het vliegveld, de stranden, Malaga, Marbella, Ronda en veel natuurschoon. Niet vergeten te bezoeken El Chorro, Caminito del Rey en El Torcal.

Gereisd Met partner in juni 2018

onverwacht verrassend

Frans
    24-7-2017

Alhaurin is gelegen tegen een bergrug die het afschermt van de zee. Het is een langgerekt dorp zonder een gebruikelijke plaza maior of een overdekte markt.Het heeft toch vele gezellige terrasjes en restaurants en het winkelaanbod is uitgebreid De ligging t.o.v strand en cultuursteden is perfekt en vlieveld van Malaga is binnen een half uur bereikbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

ligging is top t.o.v. Malaga en Marbella

Johan
    20-2-2017

Typisch Andalusisch stadje met alle voorzieningen, niet typisch toeristisch. Ligt op een half uur rijden van Malaga (met luchthaven) en, Marbella (kust). Malaga is een geweldige stad en Marbella heeft een geweldige oud centrum. Verder top bezienswaardigheden als Ronda, "El caminito del rey", Cordoba en het Alhambra in Granada op rijafstand. Kortom, een geweldige uitvalspositie om een groot deel van Andalusië te verkennen. In Alhaurin el Grande kun je prima uit eten.

Gereisd Met partner in juli 2015
Alhaurín el Grande scoort een 8,4 uit 10, op basis van 262 reviews