Camping Mini-Camping Ardalejo

4 reviews over Camping Mini-Camping Ardalejo in het Nederlands

voltreffer

Wim & Ruth, Antwerpen
20-4-2019

Ons verblijf op de mini-camping van Mieke en Victor was een heel positieve ervaring over de ganse lijn: rustige ligging, groene omgeving, kleinschalige aanpak, zuiver sanitair en een aangename gastheer en gastvrouw, meer moet dat niet zijn. Als onze agenda het toelaat komen we hier beslist ooit weer. Een absolute aanrader voor wie de tijd even wil laten stilstaan en behoefte heeft aan onthaasting.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Perfecte plek

JW42
20-7-2018

Superleuke plek. Mieke is een gezellig gastvrouw. Het terrein zelf is knus en netjes bijgehouden. Ook het zwembad is super. Er is slechts één douche, dus het kan gebeuren dat die even bezet is. Maar de douche zelf is ruim en netjes schoon. Dit plekje is een goede uitvalbasis om de populaire kustplaatsen Torremolinos, Malaga, Marbella etc. te bezoeken en 's avond weer lekker rustig thuis te komen.

Gereisd Met partner in juni 2018

Droomplek 😍

Timo en Marjan Koelewijn
3-4-2018

Een oase van rust met een prachtig uitzicht op de bergen! De camping is heerlijk klein en ligt in een olijfboomgaard. De plaatsen zijn heel ruim en je zit er heerlijk in het gras 😀. Het sanitair is schoon en netjes maar wel een beetje krap als alle plekjes bezet zijn. Viktor en Mieke doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. In de omgeving is er ontzettend veel te zien. Vanaf de camping kun je de prachtigste wandel en fietstochten maken. We komen hier zeker nog eens terug!!!

Gereisd Met partner in maart 2018

Een goed verborgen paradijsje

harold van de crommert
14-5-2017

Na wat zandweggetjes kom je in een klein paradijsje bij de mini camping. Heerlijk rustig bij het mooie huis en heerlijke zwembad in Andalusische stijl, smaakvol gedecoreerd door de Nederlandse eigenaren. Alles kleinschalig. Gastvrijheid zit hen in de genen. Ze behandelen hun gasten zoals ze zelf ontvangen willen worden. No nonsense, vriendelijk en direct klaar om je vragen of wensen te beantwoorden. Kleinschalig, kortom, wij hebben genoten.

Gereisd Met partner in mei 2017

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mini-Camping Ardalejo in Alhaurín el Grande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mini-Camping Ardalejo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.