Villa La Jacaranda

Leuk huisje

Genieten geblazen !!

A.J.J. (Fons) van den Heuvel
20-10-2012

La Jacaranda is bij uitstek geschikt voor rust; rust qua omgeving, qua omgevingsgeluid. Heerlijk lezen, af en toe wat zwemmen, wat internetten, heerlijk eten en drinken in het "voorportaal"; geweldig!

Steden als Malaga, Marbella, Torremolinos en Ronda zijn aan te bevelen voor een bezoek, een dagje strand of cultuur snuiven. In Alhaurin Le Grande en Alhaurin de la Torre is het prima boodschappen doen en deze plaatsen liggen op enkele kilometers afstand. Ook is er een fantastisch golfpark in de directe omgeving. Voor ons, in oktober 2012, waren de nogal irritant aanwezige kleine vliegjes, de enige dissonant.

Nette woning op prachtlocatie!

Anne
5-10-2011

In juli 2011 twee weken gebruik gemaakt van Villa Jacaranda. Een zeer nette woning, goed gelegen op een boomgaard. De woning heeft twee nette slaapkamers, eentje met airco (ideaal met kinderen) en ook de woonkamer heeft airco. Genoeg ruimte voor 4 personen en alles was heel en werkend.

Rondom de woning alle privacy voor een rustige vakantie en toch op 20 minuten van alle toeristische voorzieningen aan de kust. Ideaal dus voor mensen die privacy waarderen, maar met de kinderen toch zo nu en dan iets willen doen als een waterpark, dierentuin of gewoon het strand. Dit is prima te combineren met wandelingen in het ruige landschap.

De ontvangst was zeer netjes door een engels stel. Het zwembad werd om de paar dagen schoongemaakt en we mochten zelfs om 16.00 uur vertrekken omdat ons vliegtuig pas 's avonds vertrok.

Kortom, kindvriendelijk, schoon, netjes, goede ligging en goede service.

Fantastische plek!

Manon
31-1-2010

Een heerlijke relaxplek!

Niet al te groot, maar heerlijk zwembad. Comfortabel ingericht. Fijne plek en lekker te voet naar de Venta van La Alquiria.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa La Jacaranda in Alhaurín el Grande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa La Jacaranda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.