Vakantiehuis La Granja de Antoniostersterstersterster

Tonen op kaart

126 reviews over Vakantiehuis La Granja de Antonio

• 2019
    10Christy15-09-2019

Wij gaan zeker nog eens terug!

Wij zijn net terug van een weekje La Granjo de Antonio. Heerlijke vakantie gehad. Fijn ontvangen en geholpen door het personeel. Alles super geregeld voor kids, voldoende speelruimte en alles veilig afgezet. Fijn huisje met zowel voor als achter een terrasje zodat je altijd in de schaduw kunt zitten. Op 30/40 minuten rij afstand heel veel leuke tripjes te doen. Wij gaan zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Johan18-05-2019

Zeer kindvriendelijk verblijf!

We hebben 9 nachten vakantie gevierd in La Granje de Antonio. We zochten een kindvriendelijk verblijf met onze dochter van bijna 2 en op basis van de recensies zou deze locatie dit bieden. Onze verwachting is ruimschoots uitgekomen. Het peuterbadje, de dieren en de speeltuin/speeltoestellen maken het zeker voor kleine kinderen een perfect verblijf. Ook de maaltijden om half 6 voor de kinderen is een uitkomst. Het eten in het restaurant is van een zeer hoog niveau. Personeel is relaxed en zeer behulpzaam. Alleen de eigenaren zijn wat minder 'manjana manjana'. Dit blijkt o.a. uit het dikke boek met regels dat klaarligt als je aankomt en je direct op gewezen wordt. Ook tijdens het verblijf leidde dit bij een heel aantal gasten tot wat irritatie. Het enige minpunt voor een verder zeer mooi verblijf. Een absolute aanrader (met kleine kinderen)!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 2018
    9Wouter17-08-2018

Fantastisch, we komen zeker nog een keer terug!

We zijn dit jaar voor de 2e keer naar La Granja de Antonio geweest. Het was (net als vorig jaar) geweldig. Alles is tot in de puntjes verzorgd, zowel binnen als buiten. Perfecte plek, zeker als je met kleine kinderen (1 en 4) bent. Leuke speeltuin erbij en veel andere kinderen. Mooi zwembad met altijd ligbedden en schaduw. Ook het restaurant is top en fijn om af en toe aan te schuiven. Ligging is perfect, met een half uur rijden zit je in Malaga op het terras!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Bas en José26-05-2018

Gezellige locatie, lekker eten ook leuk voor kids

Een heerlijke, sfeervolle plek met veel ruimte voor alle gasten en de kinderen om lekker te spelen. Eten op de locatie is ook erg goed en zeker met kleine kinderen een uitkomst!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 9Wilco03-05-2018

Prachtige plek voor kleine kinderen

Klein resort dat vooral prettig is voor kinderen tot een jaar of 8. Er is van alles: schommel, mooi stenen speelhuisje, veel loopfietsjes/karretjes, tafelvoetbal, leesboeken, spelletjes en als allerfijnste: een heerlijk verwarmd zwembad, wat nog wel nodig was met een dagtemperatuur van ruim 20 graden. Met het zonnetje al echt genieten!

De sfeer was nogal afhankelijk van de andere aanwezige gasten, zeker omdat het vrij klein is. Was meeste dagen top. Daarnaast bracht de energieke Vlaamse serveerster veel sfeer. De eigenaar is erg zuinig op zijn resort, wat zich uit in een wat komisch streng informatieboekje, maar helaas ook in het gevoel dat je snel iets verkeerd doet.

Het eten is prima, maar vond ik nogal aan de prijs. Ons appartement MA215 (Tolox) was prachtig, maar wel pal naast het restaurant. Op een enkele koudere dag aten de mensen daar binnen, wat vrij veel geluid binnen gaf. Maar het uitzicht vanaf ons terrasje was super!

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• Oude reviews

10Familie Peeters10-10-2017

Kindvriendelijk complex in leuke omgeving

Kleinschalig complex wat van alle gemakken voorzien is. Nederlandstalige eigenaar is handig voor vragen aangaande te maken tripjes in de regio. Zwembad is geschikt voor kleine kinderen evenals speeltuintje. Oudere kinderen hebben minder vermaak op dit complex. Kamers in appartement zijn netjes. Thema avonden in restaurant zijn aanrader. Met (huur)auto kun je leuke dingen doen in omgeving. Diverse stranden, bergachtig gebied richting Ronda, haven van Marbella en Aqualand zijn aanraders om heen te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• 9Fam Van Wageningen27-09-2017

Bijzondere, fijne en relaxte vakantie; aanrader!

Ik heb eigenlijk geen minpunten. Wat een goede sfeer, alles goed geregeld, goede locatie, prachtige omgeving en fijne beheerders. Het park is ingesteld op kleine kinderen en dat is zo relaxed voor ons geweest. Onze kleine man van 3,5 kon zijn eigen gang gaan en wij hadden daardoor ook momenten van ontspanning. Alles is goed afgezet waar nodig voor de kleintjes, maar zo dat de kinderen met elkaar heerlijk kunnen spelen. Daarnaast is het eten in het aanwezige restaurant echt fantastisch. Wat wordt er heerlijk gekookt en wat is het fijn geregeld voor de kids. Rogier en zijn vrouw (de beheerders) zijn behulpzaam, staan open voor elke vraag en zorgen voor een leuke sfeer tijdens je welverdiende vakantie. Wij hebben genoten van deze vakantie en vinden dit een absolute aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• 10Fam. Boogaard22-08-2017

Paradijsje

Wij zijn hier in juni 2 weken geweest. Appartement geboekt maar kregen de yurt..... Was in 1 woord fantastisch! Goede bedden, luxe douche en fijne buitenkeuken. Geen zin om te koken? Dan kun je terecht in het restaurant voor een heerlijk diner. Het complex is kleinschalig en voorzien van een leuke speeltuin en zwembad. Zowel wij, als onze zoon van 2,5 heeft zich prima vermaakt. Kortom een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 9Angela21-08-2017

Heerlijke plek voor een rustige vakantie

Wij hebben gekozen voor La Granja de Antonio omdat het enorm kindvriendelijk is, maar toch erg kleinschalig. We hebben genoten van een ruime week vol rust, mooie omgeving en leuke uitstapjes gemaakt. Wij hadden een huisje geboekt voor 4-6 personen, met twee slaapkamers. Het huisje was zeer compleet en erg netjes. Zowel voor het huisje hadden we een terras met uitzicht op het zwembad en achter een heerlijk terras met loungeset en eettafel en prachtig uitzicht op de natuur. Zowel ontbijt als diner zijn prima en goed verzorgd. Het fijne is dat er voor de kinderen onwijs veel te doen is, ons zoontje van 3,5 heeft heerlijk gezwommen, na het eten gefietst en in de speeltuin gespeeld met leeftijdsgenootjes. Er zijn veel spelletjes en speelgoed waarmee ze zich prima kunnen vermaken. Een puntje ter verbetering is de prijzen van het diner, fles wijn, dit is in vergelijking duur met restaurants in de omgeving. Ook extra betalen voor veel dingen zoals airco, later uitchecken etc.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 4Jaap Cordes14-03-2017

Waardeloos (+Rectificatie)

Zwaar verwaarloosd en totaal niet onderhouden,niets werkt geen verwarming,dak lekt regen water loopt naar binnen,koelkast waar bijna niets in kan enz. Rectificatie: Eigenaar heeft het heel netjes opgelost door ons een ander appertement te geven,wij zijn de zelfde dag nog verhuist naar een heel nieuwe afdeling. Heel luxe,dik voor elkaar,Bedankt Roger

Gereisd met partner in maart 2017

27 tips over Vakantiehuis La Granja de Antonio

• Linda Godefrooy, 05-10-2013

Het restaurant is geweldig en Justin een topkok! Het is gezellig om met alle gasten te eten en Elske is geen moeite teveel Een absolute aanrader is een massage van Marina! Al met al een heerlijke vakantie gehad

• Jelle en Annie de Pater, 12-11-2011

Een fijne rustige lokatie, maar je moet wel beschikken over een auto

• k-jansen, 20-07-2013

Het Spaanse restaurant las anforas en de pizzeria tabuchi zijn de moeite waard.

9 vragen over Vakantiehuis La Granja de Antonio

• Evelien&Barry, 19-11-2017

Terras 6/8 p app

Weet iemand hoe het eigen terras bij het appartement voor 6/8 personen is? Ruim genoeg om te zitten en afgesloten?

• dvanbreugel, 14-05-2015

ontbijt

Wie heeft er ontbijtervaringen in La Granja de Antonio? Is het in buffetvorm of gewoon toast met jam?

Oppies, 19-05-2015

Het is een buffet met heerlijke (afbak)broodjes, croissants, kaas, jam, ham, eitjes, verse jus d'orange, koffie, thee etc. etc.

• Yvonne, 27-05-2014

Babybedjes

Hallo, Zou iemand mij kunnen vertellen wat voor een babybedjes ze hier hebben? Kan een baby van 9 maanden hier twee weken in slapen? Of is het een met zo'n hard matrasje?

Bedankt alvast.

Herbert, 30-05-2014

Het zijn de standaard campingbedjes. Ik denk dat je met behulp van een extra dekentje het matrasje wel wat zachter kan maken

Vakantiehuis La Granja de Antonio info

• Aantal sterrenstersterstersterster