Vakantiehuis La Granja de Antonio

Vakantiehuis
Vakantiehuis La Granja de Antonio

We hebben een aantal aanbieders voor La Granja de Antonio voor je op een rij gezet:

123 reviews over Vakantiehuis La Granja de Antonio in het Nederlands

Gezellige locatie, lekker eten ook leuk voor kids

Bas en José
26-5-2018

Een heerlijke, sfeervolle plek met veel ruimte voor alle gasten en de kinderen om lekker te spelen. Eten op de locatie is ook erg goed en zeker met kleine kinderen een uitkomst!

Prachtige plek voor kleine kinderen

Wilco
3-5-2018

Klein resort dat vooral prettig is voor kinderen tot een jaar of 8. Er is van alles: schommel, mooi stenen speelhuisje, veel loopfietsjes/karretjes, tafelvoetbal, leesboeken, spelletjes en als allerfijnste: een heerlijk verwarmd zwembad, wat nog wel nodig was met een dagtemperatuur van ruim 20 graden. Met het zonnetje al echt genieten!

De sfeer was nogal afhankelijk van de andere aanwezige gasten, zeker omdat het vrij klein is. Was meeste dagen top. Daarnaast bracht de energieke Vlaamse serveerster veel sfeer. De eigenaar is erg zuinig op zijn resort, wat zich uit in een wat komisch streng informatieboekje, maar helaas ook in het gevoel dat je snel iets verkeerd doet.

Het eten is prima, maar vond ik nogal aan de prijs. Ons appartement MA215 (Tolox) was prachtig, maar wel pal naast het restaurant. Op een enkele koudere dag aten de mensen daar binnen, wat vrij veel geluid binnen gaf. Maar het uitzicht vanaf ons terrasje was super!

Kindvriendelijk complex in leuke omgeving

Familie Peeters
10-10-2017

Kleinschalig complex wat van alle gemakken voorzien is. Nederlandstalige eigenaar is handig voor vragen aangaande te maken tripjes in de regio. Zwembad is geschikt voor kleine kinderen evenals speeltuintje. Oudere kinderen hebben minder vermaak op dit complex. Kamers in appartement zijn netjes. Thema avonden in restaurant zijn aanrader.

Met (huur)auto kun je leuke dingen doen in omgeving. Diverse stranden, bergachtig gebied richting Ronda, haven van Marbella en Aqualand zijn aanraders om heen te gaan.

Bijzondere, fijne en relaxte vakantie; aanrader!

Fam Van Wageningen
    27-9-2017

Ik heb eigenlijk geen minpunten. Wat een goede sfeer, alles goed geregeld, goede locatie, prachtige omgeving en fijne beheerders. Het park is ingesteld op kleine kinderen en dat is zo relaxed voor ons geweest. Onze kleine man van 3,5 kon zijn eigen gang gaan en wij hadden daardoor ook momenten van ontspanning. Alles is goed afgezet waar nodig voor de kleintjes, maar zo dat de kinderen met elkaar heerlijk kunnen spelen. Daarnaast is het eten in het aanwezige restaurant echt fantastisch. Wat wordt er heerlijk gekookt en wat is het fijn geregeld voor de kids. Rogier en zijn vrouw (de beheerders) zijn behulpzaam, staan open voor elke vraag en zorgen voor een leuke sfeer tijdens je welverdiende vakantie. Wij hebben genoten van deze vakantie en vinden dit een absolute aanrader!

Paradijsje

Fam. Boogaard
    22-8-2017

Wij zijn hier in juni 2 weken geweest.

Appartement geboekt maar kregen de yurt..... Was in 1 woord fantastisch!

Goede bedden, luxe douche en fijne buitenkeuken.

Geen zin om te koken? Dan kun je terecht in het restaurant voor een heerlijk diner.

Het complex is kleinschalig en voorzien van een leuke speeltuin en zwembad.

Zowel wij, als onze zoon van 2,5 heeft zich prima vermaakt.

Kortom een aanrader!

Heerlijke plek voor een rustige vakantie

Angela
    21-8-2017

Wij hebben gekozen voor La Granja de Antonio omdat het enorm kindvriendelijk is, maar toch erg kleinschalig. We hebben genoten van een ruime week vol rust, mooie omgeving en leuke uitstapjes gemaakt. Wij hadden een huisje geboekt voor 4-6 personen, met twee slaapkamers. Het huisje was zeer compleet en erg netjes. Zowel voor het huisje hadden we een terras met uitzicht op het zwembad en achter een heerlijk terras met loungeset en eettafel en prachtig uitzicht op de natuur. Zowel ontbijt als diner zijn prima en goed verzorgd. Het fijne is dat er voor de kinderen onwijs veel te doen is, ons zoontje van 3,5 heeft heerlijk gezwommen, na het eten gefietst en in de speeltuin gespeeld met leeftijdsgenootjes. Er zijn veel spelletjes en speelgoed waarmee ze zich prima kunnen vermaken. Een puntje ter verbetering is de prijzen van het diner, fles wijn, dit is in vergelijking duur met restaurants in de omgeving. Ook extra betalen voor veel dingen zoals airco, later uitchecken etc.

Waardeloos (+Rectificatie)

Jaap Cordes
    14-3-2017

Zwaar verwaarloosd en totaal niet onderhouden,niets werkt geen verwarming,dak lekt regen water loopt naar binnen,koelkast waar bijna niets in kan enz.

Rectificatie:

Eigenaar heeft het heel netjes opgelost door ons een ander appertement te geven,wij zijn de zelfde dag nog verhuist naar een heel nieuwe afdeling.

Heel luxe,dik voor elkaar,Bedankt Roger

Oude reviews (archief)

Heerlijke vakantie gehad

Gwenda
    6-10-2016

Begin juli 2 weken geweest met 2 jonge kinderen. Onze gedacht was aanvankelijk 'het kan nooit zo goed zijn als in de recensies beschreven wordt', maar dat was het wel! Heel gastvrij, perfect voor de kinderen, heerlijk eten, lekkere wijnen, goed geregeld met de babyfoon. Massage was erg fijn. Enige nadeel is dat het grote zwembad ca 1.60m diep is, dus kleinere volwassenen kunnen hier niet staan. Wij hadden een heel fijn huisje net achter het zwembad, erg compleet en meer privacy dan de geschakelde huisjes.

geweldig

E. Malestein
    18-8-2016

Fantastisch uitzicht, heerlijk gegeten en een mooi zwembad.

Wederom heerlijk genoten!

Patrick Beudel
    18-8-2016

Wij zijn nu voor de vierde keer op la Granja geweest en hebben wederom erg genoten. De kinderen hebben heerlijk gezwommen het zwembad. En s'avonds hebben ze met de andere kinderen leuk gespeeld.

De massage van Marina is echt een aanrader en de lekkere wijntjes van Roger ook. Wat wel erg handig is een auto te hebben en daarmee soms uitstapjes te maken naar bv Mijas, Malaga, Marbella of lekker naar het strand en een visje eten in la Cala de Mijas.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Granja de Antonio in Alhaurín el Grande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Granja de Antonio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis La Granja de Antonio scoort een 8.98 uit 10 op basis van 123 reviews.