Hotel Kadampa

5.3Matig

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Alhaurín el Grande

Op vakantie geweest naar Kadampa?

5.3Matig

• Sauna

6 reviews over Hotel Kadampa

• 4M Gerrits26-09-2010

Geen aanrader

Reisorganistie had ons hier 2 ipv 1 nacht geboekt. Konden gelukkig zonder problemen omboeken naar 1 nacht. Afgelegen. Kamer eenvoudig en schoon. Ontbijt was minimaal. Alleen pizza mogelijk voor diner. Boeddistisch centrum bij hotel. Personeel ongeïnteresseerd. Geen aanrader

Gereisd met vrienden in september 2010

• 2Verdel20-05-2009

Hel op aarde!!

Wat een rommel, troep, hel. Dit hotel is twee (!) sterren, vegetarisch, boedistisch en alcoholvrij.... NIET DOEN DUS! Het enige positieve is het zwembad. Gewoon omdat het er is.

Het dorpje nabij (Alhaurin el Grande) is best aardig maar veel te ver om te lopen. Dus taxi halen.

Ontbijt heb ik bekeken...en links laten liggen. Iedereen deed dat. Koffie is goed.

Op zondagochtend gaat men los in het boedistische centrum vlak naast het "restaurant". Gelukkig mochten wij toen al weg.

Het slechtste vind ik het feit dat we daar MOESTEN verblijven van de reisorganisatie. Ik ben meer voor de vier a vijf sterren hotels. Die keuze scheen niet te bestaan. Dank u touroperator.

Gereisd met partner in september 2008

• 6W. Harting03-10-2008

Geitenwollen sokken

Wat een drama dit hotel. Een achteraf kamer met uitzicht op een braakliggend terrein. Klein, benauwd en een krakend bed. Verder een vegetarisch en alcoholvrij restaurant dat mij niets te bieden had. Op zich prima dat mensen zo de boel willen runnen maar laat de gasten kiezen wat zij willen. Dat een reisorganisatie dit gebruikt als overnachtingshotel is mij compleet een raadsel.

Gereisd met partner in september 2008

• 7Edwin21-04-2008

enorm grote kamer, badkamer en balkon, maar erg afgelegen en eten is slechts een opgewarmde pizza en geen alcohol te verkrijgen, prima om op doorreis een nachtje te blijven

Gereisd met partner in maart 2008

• 6Marieke28-06-2007

Hotel Kadampa is een soort Boeddistisch meditatiecentrum; ver weg van enig leuk en lekker restaurantje. Het dorp is te ver om te lopen en de keuken van het hotel is een opwarm- en broodjesding; stelt niks voor. Wel een (koud) zwembad, op doorreis misschien een optie..Kamer ok.

Gereisd met partner in juni 2007

Hotel Kadampa info