Bed and Breakfast Finca Roca Vista

3 reviews over Bed and Breakfast Finca Roca Vista in het Nederlands

Fantastisch!

Car&FredvdM
2-7-2019

Erg fijne relaxte en rustige b&b midden in de natuur, er ontbreekt werkelijk niets en geen moeite is Rogier te veel. Prachtige luxe, schone kamer met heerlijk priveterrasje. Heerlijk zwenbad, hele fijne sfeer.

Gereisd Met partner in juli 2019

Wij komen hier graag terug

Sarina
31-7-2018

De vertrekken zijn zeer nieuw/modern maar ook heerlijk schoon. De gastheer Rogier wil het de gasten graag naar de zin maken. Hij blijft op prettige 'afstand' voor het noodzakelijke en/of een gezellig praatje waardoor je soms bijna het gevoel hebt dat je een privé woning hebt gehuurd. De prima uitgeruste buitenkeuken maakte dat we indien nodig voor lunch en diner prima een eigen maaltijd in elkaar konden flansen. Roca Vista heeft een rustige ligging maar is wel in de buurt van een gezellig dorpje dus 'best of both worlds'. De 7 voor de ligging is puur vanwege de wat hobbelige weg naar boven, maar dat mag de pret niet drukken. Het ontbijt zou iets gevarieerder/afwisselender mogen, met name qua broodbeleg, maar was op zich van prima kwaliteit. Het héérlijke brood mis ik nu al!

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Fantastisch verblijf in geweldige Finca.

Caroline
21-6-2018

Vanaf het vliegveld komend is Finca Roca Vista gunstig gelegen. Een afslag even voorbij Lauro Golf van de A 404. Bij aankomst ontvingen wij een afstandsbediening van het toegangshek. De auto kan overdekt, dus in de schaduw, geparkeerd worden. De tuin is mooi aangelegd met tropische planten en fruitbomen. Het infinity zwembad met zoutwatersysteem is top en rond het zwembad ligbedden. Bij het zwembad is een honesty bar met koelkast en vriezer, waar je tegen hele vriendelijke prijsjes drank, snacks en ijsjes uit kunt halen. De kamers zijn mooi ingericht met een heerlijke boxspring. De badkamer is groot, luxe en met een royale inloopdouche. Voor iedere kamer een overdekt terras. Een uitgebreid ontbijt met vers fruit, uitgeperste sinaasappels, lekker brood, eitjes zoet en hartig beleg, yoghurt etc. Als laatste moeten we Rogier en Margo een pluim geven! Zij zorgen voor een gezellige en gemoedelijke sfeer en kunnen veel tips geven.

Gereisd Met partner in juni 2018

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Finca Roca Vista in Alhaurín el Grande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Finca Roca Vista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.