Hotel Finca la Mota

5 reviews over Hotel Finca la Mota in het Nederlands

Mooi en goede service

Esmee
19-3-2013

Mooi gelegen en een goede keuken. De service is ook top! Enige minpuntje: wij vonden de Finca lastig te vinden. De weg er naar toe is niet heel duidelijk aangegeven. Verder een aanrader voor iedereen die rust zoekt, lekker wil eten en graag uitstapjes maakt.

Fantastische plek

Hans de Bont
18-2-2013

Hotel la finca mota in alhaurin el grande is een kleinschalig hotel met twaalf kamers. Geweldig en goedkoop restaurant, zeer vriendelijke en persoonlijke bediening. Kamers met goede bedden en luxe douche gelegenheid prachtige ligging met tuin en zwembad. Voor Wie van kleinschalig houdt, is dit het ideale adres.

Heerlijk rustige uitvalsbasis

Jaap en Paula van Petegem
21-10-2012

Finca la Mota, ongeveer 40 minuten rijden van Vliegveld Malaga, een zeer rustige en mooie plek als uitgangspunt voor je reis door Andalusie, of als uitgangsplek voor een golfvakantie.

We hebben een aantal aanbieders voor Finca la Mota voor je op een rij gezet:

Sfeervol intiem hotel, prima keuken

R. Zwart
18-4-2010

Finca la Mota is een gerenoveerde boerderij van ca 350 jaar oud. Er zijn binnen en buiten bars/ restaurants en staat onder Nederlandse leiding. De internationale keuken is verrassend goed. Terrassen en zwembad worden omgeven door een weelderige tuin. Alhaurin Golf ligt op ca. 2 km.

Verrssend leuk, aangename sfeer

R. Zwart
11-4-2010

Finca la Mota is een ca. 300 jaar oude boerderij met binnen en buiten bars/restaurants en staat onder Nederlandse leiding. Het ligt in een mediterrane tuin met zwembad met terrassen

De internationale keuken is uitstekend.

We hebben een aantal aanbieders voor Finca la Mota voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Finca la Mota in Alhaurín el Grande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Finca la Mota zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.