Vakantiehuis Finca Gorrion

9.5Fenomenaal

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Alhaurín el Grande

Op vakantie geweest naar Finca Gorrion?

9.5Fenomenaal

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

2 reviews over Vakantiehuis Finca Gorrion

• 10Griet Lauriks02-08-2017

Perfecte vakantie voor ons!

Ben net terug van bijna 3 weken vakantie samen met mijn echtgenoot en 2 dochters van 16 en 20 jaar. Aangezien zij ondertussen de kinderjaren ontgroeid zijn zoeken we de laatste jaren meer en meer naar unieke plekjes zonder de drukte van toeristen rondom ons maar vooral rust, veel gezellige dorpjes, marktjes, bezienswaardigheden, mooie natuur in de omgeving en goed weer. In Finca Gorrion beleef je het totaalpakket! Eigenaars Simone en Ingo zijn super gastvrij. Steeds beschikbaar voor een vraag of hulp zonder opdringerig te zijn en onze privacy te respecteren. Over onze prachtige villa kunnen we kort zijn: prijs/kwaliteit meer dan prima. Een heerlijk verblijf, volledig ingerichte keuken, gezellige kamers, living en zelfs een heuse "poolroom". Alles is meer dan aanwezig (boeken, tijdschriften, gezelschapsspelletjes, landkaarten, toeristische pockets, matrassen voor in het zwembad)... je kan het zo gek niet bedenken of het was voorhanden. Prachtige groene tuin, zeer mooi onderhouden en een supergroot zwembad voor 4 personen. Wij vertrokken met spijt in ons hart want hier hadden we nog veel langer kunnen vertoeven... De vakantiewoning is volledig omheind en bedienbaar met een poort op afstand. Je huurauto kan gewoon mee aan je huis staan. In het centrum kan je onder andere voor je inkopen terecht in de Mercadonna. Een grote (maar gelukkig geen mega) supermarkt. Hier vind je alles wat je maar nodig hebt. Inclusief een grote verse vistoog en heerlijk vlees (geniet van de smaakvolle hammen). Enig minpunt is dat dit verblijf niet geschikt is voor minder mobiele personen wegens het bergachtig gebied en de vele trappen/hoogteverschillen in het centrum maar ook in de Finca zelf. Met kleine kinderen kan je beter een kindvriendelijke omgeving opzoeken, al was alles in ons verblijf voorzien voor baby's, peuters en kleuters. Afstand Malaga/vakantiewoning slechts een half uur rijden. Huur zeker geen mini-autootje want je krijgt dagelijks te maken met serieuze niveauverschillen. Deze vakantie staat alvast in onze top drie en hopen hier zeker nog eens terug naar te keren.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Sirac20-03-2017

Heerlijk vakantiehuis, een echte aanrader

Wat een heerlijk vakantiehuis. Prima ligging, op loopafstand van het stadje en nabij een mooi wandelgebied. Het huis is sfeervol ingericht en van alle gemakken voorzien, inclusief goede en snelle wifi. Je grijpt werkelijk nergens op mis (zelfs bij de 'weerdip' vonden we paraplus). De gastvrouw en gastheer zijn attent en servicegericht. In verband met late aankomst waren er zelfs al boodschappen gedaan. Wij vinden Finca Gorrion een echte aanrader.

Gereisd met partner in maart 2017

Vakantiehuis Finca Gorrion info