Bed and Breakfast Dos Iberos

Meer bedandbreakfastinfo

Contact

592 reviews over Bed and Breakfast Dos Iberos

• 10Wendy vw21-10-2019

Tweede verblijf in deze fantastische B&B

In september 2019 voor de tweede keer verbleven in deze fantastische B&B. Bij aankomst waren we toch opnieuw weer onder de indruk van het prachtige uitzicht. We waren blijkbaar niet de enigen die terugkwamen: sommige gasten waren er al voor hun 9de keer. Alles was nog steeds tot in de puntjes verzorgd: een kraaknette kamer, lekkere ontbijtjes, mooi aangelegde tuin, zalig zwembad, … Jan helpt graag bij het geven van informatie over uitstappen: routebeschrijving, waar te parkeren, fijne restaurantjes, … Uitstapjes die wij gedaan hebben en goed te doen zijn vanuit de B&B zijn Malaga, Ronda, Nerja, Frigiliana, Mijas pueblo, Marbella en Cala de Mijas. Over deze B&B hoef je echt niet te twijfelen. Het is de ideale plaats om even helemaal tot rust te komen.

• 9Carolien15-10-2019

Net terug van 3 dagen Dos Iberos ! Wat een prachtige locatie , wat een geweldig uitzicht, wat een heerlijk zwembad , wat een heerlijk ontbijt en wat een gezellige tapas avond! Ook de kamers zijn mooi, goede bedden en super schoon! Wij vonden het een top benb! We gaan er zeker nog eens terug. We zijn heel gast vrij ontvangen. Jan maakt het verblijf tot een vakantie om niet te vergeten!

• 10Joke06-10-2019

Geweldige plek om nooit te vergeten.

Wat een oase van rust en luxe en wat een prachtig uitzicht !! Mooie plek om van hieruit dagtrips te maken. Jan verzorgt dagelijks een heerlijk ontbijt, maakt reserveringen voor je in prima restaurants en op verzoek regelt hij een massage. Alles super schoon. Echt, alles klopt hier, zeker voor herhaling vatbaar.

• 10Victoria van Antwerpen06-10-2019

Fantastische B&B, ligging rustig, top gastheer.

Een vriendin was al eens een aantal keren op Dos Iberos geweest en heeft ons, mijn man en ik meegenomen. De B&B ligt iets afgelegen en je verwacht niet achter de poort dat er zo fantastische paradijsje ligt met met een geweldige uitzicht en gastheer. Kamers, bedden zijn prima en verzorging niets op aan te merken. De B&B ligt rustig en je kan er heerlijk relaxen aan het zwembad. Auto is wel vereist, maar in de omgeving is genoeg te doen en er zijn in dicht gelegen dorp genoeg restaurants om 's avond te eten. Zeker een B&B en omgeving om er nog een keer terug te keren.

• 10angela jager06-10-2019

fantastisch

Wat een fantastische B&B!! We hebben 10 heerlijke dagen gehad. Ruime kamer, schoon, goed verzorgd, heerlijk ontbijt (alles is echt heel lekker en met zorg gepresenteerd), mooi terras met heerlijk zwembad en fijne ligstoelen en diverse zitjes. Jan is een fijne gastheer, heeft echt gevoel voor service, is compleet zichzelf en lekker relaxed. Omdat we een arrangement hadden geboekt hebben we een aantal keren gelunched en gedineerd op de accommodatie. Ook dit was heerlijk en goed voor elkaar. Zelden zo'n fantastisch B&B getroffen, echt alles was top! Een aanrader dus!

• 10Jan en Hilde05-10-2019

Fantastisch!

Voor wie op adem wil komen of Andalusië wil verkennen, in alle richtingen, kan voluit kiezen voor Dos Iberos, een droom van een B&B, in een exotische setting. De sobere, efficiënte gastheer Jan verwent zijn gasten optimaal. In deze oase van rust, met blik op de prachtige vallei is Dos Iberos met zijn warm onthaal, kraaknet en rustgevend, een ideaal startpunt om de regio te ontdekken. Een uitgelezen plek om te verpozen en je energie op te laden na elke uitstap. Een aanrader, op topniveau!

• 10Nicole van Riel03-10-2019

De beste B&B waar ik ooit geweest ben, geweldig uitzicht en super schoon en sfeervol . De eigenaar Jan doet alles om je thuis te voelen, een geweldig ontbijt en heerlijke cocktails in de middag aan het zwembad. Ik ga zeker terug

• 9AJ Diks19-09-2019

Een geweldige tijd in een mooi verblijf

Zeer mooie B en B. Met uitstekende gastheer. Rustig en echt vakantiegevoel. Bereikbaarheid is wat lastig, maar met Google Maps rijdt je er zo naartoe. Een paradijsje! Je kunt er lunchen en er worden maaltijden verzorgd op een aantal dagen in de week. De gastheer verzorgd een wijnproeverij en cocktails aan jet eind van de middag. Uitstekende tips om de omgeving te verkennen en vele en goede restaurantjes in de omgeving. Ook een hele mooie uitvalsbasis voor trips naar Granada, Malaga, Marbella, Cordoba en Gibraltar onder andere.

• 10Rob & Riny18-08-2019

fantastisch. Absolute aanrader

Het is een geweldige B&B met een heerlijk ontbijt, prachtige tuin met zwembad en een perfecte gastheer.

• 10Hoefnagels15-08-2019

Was weer thuis komen.

Weer 7 geweldige dagen gehad bij Dos Iberos,een zeer grote kamer met een grote badkamer. Jan de gastheer weet hoe hij een B&B moet runnen. Lekker ontbijt met genoeg keus. We komen zeker nog een keer terug.

64 tips over Bed and Breakfast Dos Iberos

• Robert Liefhebber, 01-07-2014

Aanrader: wij mochten de kamer op de eerste verdieping gebruiken met een werkelijk gigantisch terras, zeer aan te bevelen

• M de Zwart, 08-06-2014

De Sevilla superieur kamer!

• Jac., 06-05-2014

Huur zeker een auto. Leuk om zeker te gaan bezoeken: stuwmeer, Mallaga, Migas en niet te vergeten Marbella (oud gedeelte)

0 vragen over Bed and Breakfast Dos Iberos

Bed and Breakfast info