Bed and Breakfast Dos Iberos

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag19°13°
Bed and Breakfast Dos Iberos
9,5

507 reviews over Bed and Breakfast Dos Iberos in het Nederlands

Mooi en rustig gelegen en luxe B&B

Toos Gerrits,
31-12-2018

Heb een heerlijke verwende B&B adres gevonden

Gereisd alleenreizend in september 2018
Jan, eigenaar, 1-1-2019
Bedankt voor uw verblijf bij Dos Iberos. Goed om te lezen dat u genoten heeft! Graag tot een volgende keer, van harte welkom!

In 2019 kom ik weer!

Rolf,
31-12-2018

Ik kom voor mijn rust en bij Dosiberos vond ik die. De rustige ligging, op een heuvel met uitzicht op een vallei helpt zeker mee aan het vakantiegevoel. De kamers zijn modern ingericht en nog belangrijker: vooral schoon. Ik vond het prettig zoals ik voor de boeking tewoord werd gestaan toen ik vragen had over de accommodatie en over uitgaansmogelijkheden in het dorp dat je snel en makkelijk bereikt met je huurauto. En de duidelijke routebeschrijving vanaf het vliegveld was top. Het ontbijt is royaal en dankzij de gemoedelijke sfeer vond ik als single makkelijk aansluiting bij de andere gasten. Ik heb genoten van mijn vakantie hier en ga hier vaker heen!

Gereisd alleenreizend in maart 2018
Jan, eigenaar, 1-1-2019
Bedankt voor uw review. De rustige ligging en alles makkelijk bereikbaar… daarom hebben we jaren geleden zelf voor deze plek gekozen. We zijn een kleine B&B en dat draagt zeker bij aan de gemoedelijke sfeer die gasten zo waarderen. Graag tot een volgende keer, bienvenido!

Pierre en Odette,
30-12-2018

Super B&B op een mooie plek met een geweldig uitzicht.

Heerlijk om eens ff bij te komen!

Lekker eten en een mooie kamer, super gastvrouw die leuke tips heeft voor restaurantjes, bezienswaardigheden enz.

Wij vonden het superleuk dat er een paar keer per week gekookt werd, zodat we samen met de andere gasten een leuke avond konden beleven.

Kortom een heerlijke plek om naar toe te gaan.

Gereisd met partner in augustus 2018
Jan, eigenaar, 1-1-2019
Beste Pierre en Odette, fijn te lezen dat jullie hebben genoten van het verblijf bij Dos Iberos. Van de beste restaurants tot de leukste excursies, we delen het natuurlijk graag met onze gasten. Wie weet tot een volgende keer!

Geweldig!

Nico & Marjan,
30-12-2018

Ook onze 4e (!) vakantie bij Dosiberos was weer geweldig!

Wij hebben in ons leven veel gereisd en doen dat nog steeds graag, verblijven dan graag in comfortabele kleinere hotels en B & B's maar Dosiberos is nog steeds onze meest favoriete bestemming en wel hier om: bijzonder aardige en voorkomende eigenaren en gastvrouw en gastheer, een prachtige villa met een parktuin die elk jaar weer mooier wordt, een geweldig uitzicht vanaf je terras of vanuit het zwembad over de vallei met in de verte de bergen rond Mijjas, de uitstekende verzorging, met een huurauto (noodzakelijk !) dichtbij (de stranden van) Malaga, Marbella en alle tussenliggende stadjes, de uitgebreide horecavoorzieningen in Alhaurin el Grande (15 min rijden), het altijd mooie weer aan de kust en de rust en het afkoelend windje door de vallei. Of met andere woorden: "heaven can't be better". Een absolute aanrader dus!!!!

Gereisd met partner in juni 2018
Jan, eigenaar, 1-1-2019
Nico & Marjan, bedankt voor jullie uitgebreide waardering. Leuk dat jullie er weer waren om te genieten van de omgeving en de B&B. Wie weet tot een volgende keer!

Geweldig!

Vreneli Stadelmaier,
30-12-2018

Fantastisch B&B, eigenlijk meer een klein en luxe hotel. Geweldig uitzicht, het zwembad en terras zijn super, het ontbijt heerlijk. En lekker rustig. Geen drukke weg, vliegverkeer of andere herrie. Heerlijk!

Gereisd met partner in augustus 2018
Jan, eigenaar, 2-1-2019
Beste Vreneli, leuk dat jullie er waren. Fijn te lezen dat jullie hebben genoten van alles wat we de gasten bij Dos Iberos te bieden hebben. Kom het gerust nog eens overdoen!

De moeite waard.

Jean-Marie,
27-12-2018

Ons verblijf in de villa was een verademing. Zon, goed uitgeruste villa, rustig, prachtig uitzicht, ..., en privacy verzekerd.

Echt iets wat een mens nodig heeft om te ontspannen en te genieten van een relaxte vakantie. Ondertussen is Jan maar een steenworp verwijderd indien je nog vragen mocht hebben (uitstap plannen, tickets bestellen, ...), of te genieten van de B&B service.

Tevens een perfecte uitvalsbasis om de streek te verkennen waar zoveel te bezoeken valt. Op de site zijn heel interessante links te vinden. Aarzel niet een wagen te bestellen bij Marbesol. Hier geen oude brol. Het vinden van de bestemming is via de beschrijving die Jan overmaakt 'een fluitje van een cent'. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in december 2018
Jan, eigenaar, 2-1-2019
Gasten die genieten, daar doen we het voor. Bedankt Jean-Marie voor jullie verblijf. De zonnige 20 graden in december waren zeker ook voor jullie aangenaam. Tot de volgende keer!

Fantastisch .

Wilma,
24-12-2018

Wij waren hier zelfs al eerder geweest ,en nu vrienden mee genomen .

Die hebben net als wij weer zeer genoten ,en gaan er zeker volgend jaar weer heen .

Alles perfect verzorgd en heerlijk genieten van het uitzicht en zeker de rust .

Top hoor 👍

Gereisd met vrienden in september 2018
Jan, eigenaar, 2-1-2019
Dag Wilma, het was leuk jullie na al die jaren weer te begroeten bij Dos Iberos. 3x is scheepsrecht, dus...¡hasta pronto!

J. Mulder,
23-12-2018

Heerlijke plek om te relaxen . Prima gelegen om vanaf hieruit verschillende dagtochten te doen. Geweldige gastheer, die allerlei tips geeft. Heel schoon en alles prima onderhouden.

Gereisd met vrienden in september 2018
Jan, eigenaar, 2-1-2019
Muchissimas gracias, bedankt voor jullie verblijf. En tot ziens in februari!

Prachtige B&B met fenomenaal uitzicht!

Barbara en Luc,
25-11-2018

Prachtige B&B!! Opstaan met fenomenaal uitzicht over de vallei. Super onthaal. Ton en Daniëlle staan steeds paraat met een lekker ontbijt, tapas, drankjes... Daniëlle je hebt de beste paella!! Zij helpen met plannen van uitstapjes...en wij hebben voor hen de watervallen ontdekt😋. Een adresje om te onthouden. Auto huren is een noodzaak. Ligt afgelegen, maar toch ideale uitvalbasis voor cultuur en natuur. Wij gaan zeker terug!!

Gereisd met partner in september 2018
Jan, eigenaar, 2-1-2019
Hola Barbara en Luc. Tja dat uitzicht hé…het is één van de mooie dingen bij Dos Iberos, we genieten er zelf ook elke dag van. Door de centrale ligging (nog geen 10 minuutjes van het dorp, vinden wij niet afgelegen hoor) ben je binnen een half uur in Málaga, aan de kust en op de luchthaven. Onthoud ons adres zeker voor een volgende keer. En delen met uw vrienden mag. ¡Nos vemos!

genoten met hoofdletters

piet en Magda,
17-11-2018

Alweer een tijdje terug in Nederland na voor de derde keer genoten te hebben van Dos Iberos.

wij hebben wederom genoten van een week lang verblijven op dit perfecte vakantieadres.

mooie ruime kamers, mooie badkamers, perfect schoon en een uitgebreid verwenontbijt met uitzicht op het fantastische zwembad met uitzicht naar de vallei.

voor ons staat al weer vast dat wij volgend jaar weer naar deze fantastische plek gaan om uit te rusten.

bedankt Chris en Jan en Ton en Danielle voor het heerlijke verblijf

Piet en Magda

Gereisd met partner in september 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Dos Iberos in Alhaurín el Grande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Dos Iberos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.