Bed and Breakfast Dos Iberos Luxury Boutique B&B

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

600 reviews over Bed and Breakfast Dos Iberos Luxury Boutique B&B

• 10Gunter Philtjens08-07-2020

Parel van rust en luxe in Andalusië!

Tweede bezoek aan deze prachtige b&b in de heuvels rond Màlaga. Jan ontving ons weer erg hartelijk en het was net of we nooit weg waren geweest, ook al zaten er 6 jaar tussen ons vorige bezoek. De eerste avond mochten we al dadelijk aanschuiven aan tafel met de andere gasten voor een verrukkelijk tapas-diner. Een eervolle vermelding voor de huisgemaakte "buddhacello" ! Hier verblijven staat synoniem voor zorgeloos genieten. het panorama is verbluffend, de tuin adembenemend mooi en de kamers erg netjes. Zoek je rust en toch de gelegenheid om de streek te verkennen zonder al te ver te moeten rijden ? Hier moet je zijn ! Dankjewel Jan, we zien elkaar vast en zeker terug ! Groetjes aan Marius en Bo !

Gereisd met partner in februari 2020

• 2019
    10De Ridder Paul21-12-2019

Zeker Voor herhaling vatbaar

Prachtige locatie. Aangename gastheer. Rustig verblijf. 👍

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Patrick D'haen16-12-2019

Prachtig

Wij hebben van 12/11 t.e.m. 16 /11 verbleven in de B&B. Jan was een zeer aangename gastheer. Niet tegenstaande wij de enige gasten waren en tevens de laatste van het seizoen, hebben wij daar op geen enkel moment iets van gemerkt. Iedere dag een ander vers sapje/smoothie bij het ontbijt, steeds tal van tips voor uitstappen en veel meer. Het uitzicht is fantastisch en de kamers zijn kraaknet.

Gereisd met partner in november 2019

• 10Ron10-11-2019

De absolute TOP B&B van Andalusië

Voor de derde keer een week in Dos Iberos gelogeerd. Het voelt inmiddels als thuiskomen. Een heerlijke B&B met fijne kamers en zeer gastvrije eigenaar. De B&B is mooi gelegen en een prima uitvalsbasis om diverse mooie plekken in Andalusië te bezoeken. Malaga is "om de hoek" en ook de kust en diverse leuke wandelroutes zijn vlakbij. PS: vergeet niet te gaan eten bij Santiago's Kitchen in Alhaurin (Jan reserveert voor je).

• 9Carin de Vries02-11-2019

Heerlijk en voor herhaling vatbaar

Een prachtige plek met een comfortabel onderkomen. Heerlijk om even helemaal bij te komen. Goede uitvalsbasis voor diverse activiteiten. Wandelen, bezoek aan stad/plaats/dorp/, heerlijk eten en natuurlijk relaxen. Bovendien een vriendelijke gastheer!

• 10Piet de Goede27-10-2019

voor de 5e keer te gast geweest in het heerlijke Dos Iberos en wij hebben er nog steeds niet genoeg van en hebben heimwee naar deze prachtige locatie. Kan niet wachten tot ik weer tijd vrij kan maken om naar deze prachtige B&B af te reizen.

• 10Jenny en Marc23-10-2019

Beter kan toch niet.

ik wil de vorige recensies niet herhalen. Ze zijn allemaal waar. Als je het hier niet goed, vind ben je wellicht van een andere planeet of heb je een slecht humeur. We hebben al in verscheidene B&B geweest, maar ... 'This is the best'. Blijf zo voort doen Jan.

• 10Wendy vw21-10-2019

Tweede verblijf in deze fantastische B&B

In september 2019 voor de tweede keer verbleven in deze fantastische B&B. Bij aankomst waren we toch opnieuw weer onder de indruk van het prachtige uitzicht. We waren blijkbaar niet de enigen die terugkwamen: sommige gasten waren er al voor hun 9de keer. Alles was nog steeds tot in de puntjes verzorgd: een kraaknette kamer, lekkere ontbijtjes, mooi aangelegde tuin, zalig zwembad, … Jan helpt graag bij het geven van informatie over uitstappen: routebeschrijving, waar te parkeren, fijne restaurantjes, … Uitstapjes die wij gedaan hebben en goed te doen zijn vanuit de B&B zijn Malaga, Ronda, Nerja, Frigiliana, Mijas pueblo, Marbella en Cala de Mijas. Over deze B&B hoef je echt niet te twijfelen. Het is de ideale plaats om even helemaal tot rust te komen.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Carolien15-10-2019

Net terug van 3 dagen Dos Iberos ! Wat een prachtige locatie , wat een geweldig uitzicht, wat een heerlijk zwembad , wat een heerlijk ontbijt en wat een gezellige tapas avond! Ook de kamers zijn mooi, goede bedden en super schoon! Wij vonden het een top benb! We gaan er zeker nog eens terug. We zijn heel gast vrij ontvangen. Jan maakt het verblijf tot een vakantie om niet te vergeten!

• 10Joke06-10-2019

Geweldige plek om nooit te vergeten.

Wat een oase van rust en luxe en wat een prachtig uitzicht !! Mooie plek om van hieruit dagtrips te maken. Jan verzorgt dagelijks een heerlijk ontbijt, maakt reserveringen voor je in prima restaurants en op verzoek regelt hij een massage. Alles super schoon. Echt, alles klopt hier, zeker voor herhaling vatbaar.

Bed and Breakfast Dos Iberos Luxury Boutique B&B info

• Overige servicesHanddoeken(service)