Bed and Breakfast Dos Iberos Luxe B&B

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Dos Iberos Luxe B&B
9,5

476 reviews over Bed and Breakfast Dos Iberos Luxe B&B in het Nederlands

3e keer.. en we zouden zo weer gaan!

Brenda, 20-5-2018

3e keer Dos Iberos.. en weer geweldig & ontzettend genieten! Danielle, Ton, Jan & Chris dankjewel!

De gastheren en -vrouw doen er alles aan om je te verwennen en te zorgen dat het je aan niks ontbreekt. Heerlijke -afwisselende- ontbijtjes, heerlijke kamer met goede bedden & fijne badkamer, privé zitje en een zwembad (waarbij het lijkt dat je de vallei in zwemt) dat je meestal voor jezelf hebt, Daarnaast kan Danielle ook echt geweldig koken & sangria of cocktails maken :-)

En hoewel je ook de hele vakantie zou kunnen luieren.. hebben we ook heerlijk gewandeld & genoten van de prachtige natuur in de omgeving: een wandeling rond de B&B, el Torcal, Caminito del Rey & de meren, Tolox (Sierra de las Nieves) & lekker langs het strand (tegenwoordig voor het grootste deel perfect aangelegd!).

Een auto is wel heel handig en niet duur en via Marbesol ook topervaring (ze hebben hun locatie & klantenservice flink geüpgraded).

Mooie Bed & Breakfast op een prachtige locatie.

Thijs en Selina, 24-4-2018

Prachtig gelegen, goede service, heerlijk ontbijt, mooie kamer plus badkamer met ruime douche. Super service, veel goede tips voor restaurants en uitstapjes in de omgeving. Deze Bed en Breakfast is zeker een aanrader!

fantatisch

patrick, 10-4-2018

Dit is een top adres waar men volledig tot rust komt en kan genieten. Jan en Chris ontvangen hun gasten op een top locatie in een prachtige B&B. Niet twijfelen gewoon boeken en genieten

goede gast heren , prachtige acomodatie

Gerrit en Thea, 21-3-2018

we hebben een prachtige week gehad bij Jan en Chris, Jan is een goede gastheer weet precies te vertellen waar je wat kunt doen en weet de beste restaurants in de buurt accommodatie is geweldig

Super BenB met zeer vriendelijke gastheren! Top

Hugo Boon en Annik, 17-3-2018

Het was een prettig en aangenaam verblijf bij 2 toffe gasten!

Niettegenstaande het mindere weer hebben we toch genoten van ons verblijf.

Aanrader om de streek te verkennen.

Uncredible fantastic

Herman en Mimi, 15-3-2018

Prachtige b&b,zeer rustig gelegen, ideaal om te relaxen. Mooi uitzicht, prachtige kamers en fantastische gastheren.ondanks regen en wind hebben we dank zij de accomodatie een gezellige en plezante 9-daagse beleefd. Jan en Chris hartelijk dank voor de goede zorgen. Do's Iberos staat nummer 1 op onze b&b lijst van Spanje

Hemelse plek met warme en persoonlijke aandacht !

Annelies en Jan-Dirk, 1-1-2018

Dos Iberos is een rust plek, een zon plek een plek van ongekende en liefdevolle aandacht.

Makkelijk te bereiken en dichtbij strand, stad en de rust van de bergen van Andalusie.

Stille en zeer persoonlijke aandacht van de beide gastheren en ..niets is teveel om te vragen of om op geattendeerd te worden.

Zo'n bestemming waar alles klopt !

Top B&B om er even helemaal uit te zijn

Marc van T., 30-12-2017

Lekker rustig, prachtig gelegen, mooie kamers. Alles wat je wilt om even helemaal tot rust te komen. Je wordt even helemaal verwend daar.

Sfeervolle Top locatie

Claudia Nuyts, 27-12-2017

Wil je tot rust komen dan is dit de perfecte bestemming.

Prachtige locatie.

Voor mij persoonlijk was het Top. Ik kan geen enkel minpunt bedenken.

Voor herhaling vatbaar.

Dos Iberos

Een parel gelegen tussen Malaga en Marbella.

Toen wij arriveerden op onze bestemming waren wij meteen onder de indruk.

De villa-B&B is prachtig gelegen en heeft een uniek uitzicht.

Mooi aangelegde tuin en mooi zwembad.

Wij verbleven in één van de ruime suites (met degelijk bed/matras) die degelijk afgewerkt zijn met een aparte vestiaire (ideaal voor een langer verblijf) en een zeer ruime badkamer (met de nodige doucheproducten).

Het ontbijt was heerlijk en voldoende.

Vooral de gastvrijheid van Jan en Chris was zeer aangenaam.

Doordat de ligging en het uitzicht Top was in combinatie met de gastvrije uitbaters, hebben wij beslist om ons huwelijk hier door te laten gaan met familie en vrienden voor een volledige week.

Ook dit wordt tot in de puntjes opgevolgd door Jan.

Wij hoeven ons geen zorgen te maken. Hij zorgt voor aangepaste muziek met band die komt optreden, bloemen, catering, bruidstaart, etc. Aan alles heeft hij gedacht.

Ook bieden zij verschillende excursies aan en hebben zij een lijst van interessante adresjes zoals restaurants, etc.

Zeker een aanrader voor een lang of kort verblijf gezien de gunstige ligging.

voor herhaling vatbaar!

Rosane en jurgen, 19-12-2017

Dos iberos... Supervakantie op pracht locatie! Maar daar moet je wel wat voor overhebben...een beetje moeite om uiteindelijk te kunnen genieten van de rust en de stilte! Het adults only concept,en het kleinschalig zijn is zeker een troef voor ons. Tips ..info ..verhalen over de streek en tot stand komen van dos iberos alles fijntjes uitgelegd door de gastheren! Die er net genoeg.. Voor hun gasten zijn,niet teveel want daar kan sommige b&b van leren! Voor ons Top.. Mini hotel met familiale sfeer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Dos Iberos Luxe B&B in Alhaurín el Grande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Dos Iberos Luxe B&B zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Dos Iberos Luxe B&B scoort een 9.52 uit 10 op basis van 518 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: