Bed and Breakfast Dos Iberos Luxe B&B

485 reviews over Bed and Breakfast Dos Iberos Luxe B&B in het Nederlands

fantastisch

Luc & marleen
12-9-2018

Super verblijf bij B &B Dos Iberos .Lekker ontbijt ,heel mooie kamer,verzorgde lunch,en een fantastische gastvrouw die je allerhande informatie geeft over de beste restaurants .

supper

malou
9-9-2018

dit is een uitstekende b&b vriendelijk ontvangst perfecte service

lunch en dinner zeer goed verzorgd

SUPER..RELAX...GENIETEN

Roby en gaby
9-9-2018

Een TOP bestemming en luxe verblijf bij dos iberos....een echte aanrader!!!

perfect

kelsey
5-9-2018

Wij verbleven hier voor 4 nachten en dit is ons super goed bevallen. Leuke onthaal met een glaasje cava, fijne kamers, lekkere douche en een mooi uitzicht als je s'ochtends wakker word. Wat wil je nog meer. Ontbijt was top. Als je iets wilt weten over de omgeving of andere tips ben je bij Ton en Danielle aan het goede adres. Zeker voor herhaling vatbaar!

Een prachtige B&B

Freddy, Wilma en Mike
15-8-2018

Een top locatie voor diegene die van rust houden, luxe maar ook warm en gastvrij. Mooie landelijke omgeving waar vandaan je alle kanten op kunt om de omgeving te verkennen. Daniëlle en Ton zorgen er echt voor dat al hun gasten het naar hun zin hebben.

Een fantastische plek om te zijn

John en Riana Krijger
5-8-2018

Voor het derde jaar naar het heerlijke, luxe Dos Iberos. Wederom een warm welkom. De luxe kamers, het prachtige uitzicht, het heerlijke zwembad, elke ochtend een top ontbijt, de service, de gastvrijheid, de rust en niet te vergeten de lieve, behulpzame, enthousiaste gastheren en dame. Jan, Chris, Daniëlle en Ton Dank jullie voor weer een paar heerlijke dagen bij Dos Iberos. We komen zeker terug.

Fantastisch!

Car
30-7-2018

Fantastische B&B, prachtig vrij uitzicht over de heuvels, leuke plaatsjes in de buurt en goede uitvalsbasis voor tripjes verder weg (Grenada bijv.) alles is tot in de puntjes verzorgd. Je kan hier echt tot rust komen!

Toplocatie met prachtig uitzicht

Sigrid
7-7-2018

Prachtige ligging schitterend uitzicht slechte weg er naar toe maar dat is de moeite dik waard. Heerlijk zwembad met fijne ligbedden. Heel rustig geen lawaai dus prima nachtrust gehad

Paradijsje in Andalusië!

Marga
17-6-2018

Wat een prachtige, luxe locatie om tot rust te komen; we hebben genoten hier! Je wordt in de watten gelegd en start iedere dag een fantastisch ontbijt en 3 keer per week een heerlijk diner. Ton en Daniëlle geven je leuke tips voor de omgeving en doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Je hebt voor deze B&B wel een huurauto nodig, maar dat geeft gelijk gelegenheid om dit mooie stukje van Andalusië te verkennen (aanraders zijn Ronda, Caminito del Rey en Malaga)! Wij gaan zeker terug naar Dos Iberos!

3e keer.. en we zouden zo weer gaan!

Brenda
20-5-2018

3e keer Dos Iberos.. en weer geweldig & ontzettend genieten! Danielle, Ton, Jan & Chris dankjewel!

De gastheren en -vrouw doen er alles aan om je te verwennen en te zorgen dat het je aan niks ontbreekt. Heerlijke -afwisselende- ontbijtjes, heerlijke kamer met goede bedden & fijne badkamer, privé zitje en een zwembad (waarbij het lijkt dat je de vallei in zwemt) dat je meestal voor jezelf hebt, Daarnaast kan Danielle ook echt geweldig koken & sangria of cocktails maken :-)

En hoewel je ook de hele vakantie zou kunnen luieren.. hebben we ook heerlijk gewandeld & genoten van de prachtige natuur in de omgeving: een wandeling rond de B&B, el Torcal, Caminito del Rey & de meren, Tolox (Sierra de las Nieves) & lekker langs het strand (tegenwoordig voor het grootste deel perfect aangelegd!).

Een auto is wel heel handig en niet duur en via Marbesol ook topervaring (ze hebben hun locatie & klantenservice flink geüpgraded).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Dos Iberos Luxe B&B in Alhaurín el Grande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Dos Iberos Luxe B&B zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.