Bed and Breakfast Dos Iberos Luxe B&B

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag19°10°
Bed and Breakfast Dos Iberos Luxe B&B
9,5

Laatste review

Prachtige B&B met fenomenaal uitzicht!

Barbara en Luc,
25-11-2018

Prachtige B&B!! Opstaan met fenomenaal uitzicht over de vallei. Super onthaal. Ton en Daniëlle staan steeds paraat met een lekker ontbijt, tapas, drankjes... Daniëlle je hebt de beste paella!! Zij helpen met plannen van uitstapjes...en wij hebben voor hen de watervallen ontdekt😋. Een adresje om te onthouden. Auto huren is een noodzaak. Ligt afgelegen, maar toch ideale uitvalbasis voor cultuur en natuur. Wij gaan zeker terug!!

492 reviews over Bed and Breakfast Dos Iberos Luxe B&B in het Nederlands

Prachtige B&B met fenomenaal uitzicht!

Barbara en Luc,
25-11-2018

genoten met hoofdletters

piet en Magda,
17-11-2018

Alweer een tijdje terug in Nederland na voor de derde keer genoten te hebben van Dos Iberos.

wij hebben wederom genoten van een week lang verblijven op dit perfecte vakantieadres.

mooie ruime kamers, mooie badkamers, perfect schoon en een uitgebreid verwenontbijt met uitzicht op het fantastische zwembad met uitzicht naar de vallei.

voor ons staat al weer vast dat wij volgend jaar weer naar deze fantastische plek gaan om uit te rusten.

bedankt Chris en Jan en Ton en Danielle voor het heerlijke verblijf

Piet en Magda

Heerlijk

Marianne van Workum,
15-11-2018

Samen met mijn moeder genoten van een heerlijk verblijf op Dos Iberos. Prima ontvangst, mooie kamers en een prachtig uitzicht. Mooie omgeving, een auto huren is een must, wil je iets van de omgeving zien. Danielle en Ton bedankt voor jullie openhartigheid en zorgzaamheid.

Aart,
13-11-2018

Geweldige B&B, de gastvrijheid, het heerlijke ontbijt, de mooie tuin,kamer.....ga zo maar door, alles klopte gewoon.

Fantastisch!

Ana van Nes,
13-11-2018

Mooie omgeving, prachtige accommodatie! Hartelijk ontvangen door Danielle en Ton. Het waren fantastische dagen en alles tot in puntjes verzorgd. Dankjewel Danielle en Ton, ik heb genoten. Top

Fantastische B&B op prachtige plak in Andalusië

Ron van Dalen,
24-10-2018

Voor de tweede keer een ruime week gelogeerd bij Dos Iberos. Net als vorig jaar was het weer genieten. Een prachtige B&B met een prachtig uitzicht en een zeer stille ligging. Jan & Chris laten de dagelijkse leiding nu over aan Daniëlle en Ton. Zeer vriendelijk en gastvrij. Niets is hun teveel om het de gast naar de zin te maken. Het ontbijt is zeer uitgebreid en afwisselend en Daniëlle kookt fantastisch voor het diner (op verzoek 3 keer per week) en een aantal dagen per week is er eventueel een lunch beschikbaar. De kamers zijn erg fijn. De B&B ligt mooi centraal om van daaruit allerlei uitstapjes te maken. Malaga, Marbella en Mijas liggen "om de hoek" maar ook Estepona (aanrader trouwens), Granada, Cordoba en Nerja zijn prima te doen voor een dagtocht. Ook de mooie en bekende wandelgebieden bij El Chorro en El Torcal zijn vanuit de B&B goed bereikbaar. Tot slot: vergeet niet minimaal één keer bij Santiago's Kitchen in Alhaurin te gaan

Gastvrij paradijsje met een fenomenaal uitzicht.

Mari en Miranda,
23-10-2018

Een auto is een must.

Gastvrouw en gastheer zijn ten alle tijden bereid om tips te geven.

Restaurants zitten op 10-15 minuten rijden.

Heerlijke accommodatie om tot rust te komen met een wijds uitzicht, prachtige tuin met een geweldig zwembad.

fantastisch

Luc & marleen,
12-9-2018

Super verblijf bij B &B Dos Iberos .Lekker ontbijt ,heel mooie kamer,verzorgde lunch,en een fantastische gastvrouw die je allerhande informatie geeft over de beste restaurants .

supper

malou,
9-9-2018

dit is een uitstekende b&b vriendelijk ontvangst perfecte service

lunch en dinner zeer goed verzorgd

SUPER..RELAX...GENIETEN

Roby en gaby,
9-9-2018

Een TOP bestemming en luxe verblijf bij dos iberos....een echte aanrader!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Dos Iberos Luxe B&B in Alhaurín el Grande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Dos Iberos Luxe B&B zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.