Appartement Cortijo El Dorado (Estrella en Luna)

AppartementWeer vandaag28°17°
Appartement Cortijo El Dorado (Estrella en Luna)
8,7

7 reviews over Appartement Cortijo El Dorado (Estrella en Luna) in het Nederlands

Aanrader

Nancy, 21-1-2010

Leuke appartementen, fris en met zorg ingericht. Alles was schoon.

De locatie vertegenwoordigt het typische spaanse binnenland.

Prachtig uitzicht vanaf terras bij zwembad ( hoger gelegen).

Een warm welkom van Nol en Els, de eigenaren. Nol stond ons bij aankomst 's avonds bij de poort op te wachten en bij ons appartement brandde buiten een kaars en binnen was het licht aan.

Nol en Els zijn zeer gastvrij en erg behulpzaam; dat is prettig !

El Dorado ligt slechts een paar minuten rijden van Alhaurin el Grande, waar je div. restaurantjes vindt en waar je prima boodschappen kunt doen in een uitstekende supermarkt, met veel verse vis en een goed wijnafdeling. Ook is het leuk om in het park van het dorp verse churros te eten, tussen de spaanse (oude) mensn, die uren op een bankje zitten te kletsen.

Wij waren er de laatste week van oktober en het was de hele week ruim 30 gr. !

Aanrader

Nancy, 21-1-2010

Leuke appartementen, fris en met zorg ingericht. Alles was schoon.

De locatie vertegenwoordigt het typische spaanse binnenland. Prachtig uitzicht vanaf terras bij zwembad (hoger gelegen)

Prijs-kwaliteit is goed.

Een warm welkom van Nol en Els, de eigenaren. Nol stond ons bij aankomst

's avonds bij de poort op te wachten en bij ons appartement brandde buiten een kaars en binnen was het licht al gezellig aan.Nol en Els zijn zeer gastvrij en erg behulpzaam; dat is prettig !

El Dorado ligt slechts een paar minuten rijden van Alhaurin el Grande, waar div. restaurantjes zijn en waar je prima boodschappen kunt doen in een uitstekende supermarkt met veel verse vis en een goede wijnafdeling. Ook is het leuk om in het park van het dorp verse churros te eten, tussen de spaanse (oude) mensen, die uren op een bankje zitten te kletsen.

Wij waren er de laatste week van oktober en het was de hele week ruim 30 gr. !

Spanje zoals Moeder Natuur heb bedacht!

Kevin Oosthuyzen, 21-12-2009

Wat een ongelooflijke mooi weer - en dat in november! Gelegen in de prachtige vallei tussen olijfboomgaarden met uitzicht op prachtige gebergte en groene valleien. Hoe moet je het gevoel van echt weg van de dagelijkse drukte best beschrijven? Geen auto’s die langs rijden, geen industrie, geen lawaai – alleen Spanje zoals Moeder Natuur dat in gedachte had. Naast de ongelooflijke gastvrijheid van Nol en Els was de bijzondere prijsprestatie van deze locatie voor ons verrassend en bovengemiddeld goed!

Met veel goed geprijsd maar hoog kwaliteit restaurants in dichtbij gelegen Alhaurín el Grande hebben wij aan al onze culinaire trekken kunnen komen.

Als vervend golfers hebben wij aan onze trekken kunnen komen op de vele prachtige golfbanen in de directe omgeving. El Dorado heeft zelfs voor kortingen op de greenfees gezorgd!

Voor ons is er geen twijfel. De volgende keer dat wij weer in Spanje zijn, zullen wij weer gebruik maken van de appartementen van El Dorado!

Totale rust in het prachtige Spaanse natuur

Kevin Oosthuyzen, 21-12-2009

Gelegen in de prachtige vallei tussen olijfboomgaarden en met uitzicht op prachtige gebergte en groene valleien. Hoe moet je dit gevoel best beschrijven? Geen auto’s die langs rijden, geen industrie, geen lawaai – alleen Spanje zoals Moeder Natuur dat in gedachte had. Naast de ongelooflijke gastvrijheid van Nol en Els was de bijzondere prijsprestatie van deze locatie bovengemiddeld goed!

afgelegen, slecht bereikbaar. geen schone lakens

Jannie van Ginkel, 25-11-2009

vriendelijke eigenaren, aardige inrichting, maar erg gehorig.

Fantastische plek om heerlijk tot rust te komen.

Fred van Dorp, 10-11-2009

Heerlijk schoon apartement met uitzicht op de bergen in een mooi achterland maar toch is het strand evt. binnen 30 min. te bereiken o.a Marbella, Torremolinos, Benalmaldena en fuengirolla.

Ook en trip naar de Sierra Nevada is dichtbij en prachtig.

De eigenaren doen de uiterste best om het hun gasten naar de zin te maken.

Gaan beslist nog een keer.

heerlijk uitrusten

Heidi, 17-10-2009

Fijn appartement (Luna), rustig gelegen, met meer dan genoeg ruimte, 3 ruime slaapkamers, woonkamer, eetkamer, keuken.

Zeer fijn zwembad. Hoger gelegen, bereikbaar via een stenen trap en afgesloten met een hekje, belangerijk met kinderen.

Heerlijke, goed verzorgde BBQ!

Appartement ligt iets buiten't dorp, een auto is absoluut noodzakelijk.

Veel leuke plaatsen in de omgeving om te bezoeken.

Els en Nol doen hun uiterste best om't je naar je zin te maken.

Wij waren hier met 2 stellen en een peuter

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cortijo El Dorado (Estrella en Luna) in Alhaurín el Grande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cortijo El Dorado (Estrella en Luna) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Cortijo El Dorado (Estrella en Luna) scoort een 8.71 uit 10 op basis van 7 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: