Villa Casa Lenta

Meer villa info

28 reviews over Villa Casa Lenta

• 10Isabelle Vanmaele12-08-2016

Topper in Alhaurin El Grande

Uitvalsbasis om meerdere bezoeken te plannen, Malaga - Mijas - Benalmadéna - Ronda - Antequera - de iets verdere bezoeken zijn ook nog te doen:Cádiz - Sevilla - Jerez de la Frontera- Granada- Nerja - Gibraltar en Tarifa .... Huis is vrij compleet en heeft zeer veel privacy, is toch niet afgelegen waardoor je je veilig voelt. Is ook heel gezellig ingericht en oogt huiselijk. Goeie reactietijd indien er problemen of vragen zijn naar de beheerder toe. Zwembad is kindvriendelijk door de trapjes en de minieme diepte vooraan. Terrassen zijn ruim voorzien van meubilair. Waar de zon ook komt gedurende de dag is er mogelijkheid tot zonnebaden. Zorgeloos genieten in het mooie Andalucia is hier zeker van toepassing! We komen zeker en vast nog terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 10Ale en Trudy20-06-2016

Grandioos

Wij hebben twee weken vakantie gevierd in villa Casa Lenta. Het was gewoonweg top! De grandioze villa met de fantastische terrassen uitkijkend op de olijfboomgaarden en omgeving is adembenemend. Binnenshuis was het gezellig aangekleed en van alle gemakken voorzien; we grepen nooit mis. Het zwembad was schoon en werd goed onderhouden. En de eerste levensbehoeften waren in de directe nabijheid ( Alhaurin ) ruim voldoende te vinden.Maar ook de vele uitstapjes naar Granada, Mijas en Malaga waren fantastisch. In de aanloop tot onze tweeweekse vakantie zijn we goed geïnformeerd door Ruud en Marga. Het is een onvergetelijke vakantie geworden voor ons en onze kinderen en kleinkind. Wij komen zeker terug!!!!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• 9Jan en Joke wagemaker28-05-2016

Buitengewoon mooi!

Cash Lenta, een prachtige plek tussen de olijfbomen. Compleet ingericht en van alle gemakken voorzien. Mooi zwembad en schitterende vergezichten.

Gereisd met partner in april 2016

• 10Anja en Joop van Lammeren12-04-2016

Bijzonder prettige ervaring. Aanrader!

Prachtig gelegen in een rustige en toch niet geïsoleerde omgeving met veel omliggende oude olijfbomen en met een prachtig weids uitzicht over verre bergketens vanaf het dakterras geeft de plaats een gevoel van vrijheid. Met redelijke afstand (halfuur) tot bekende kustplaatsen waaronder Malaga en wandelgebieden in het Mijas gebergte is Villa Casa Lenta een prima uitvalsbasis voor veel dagtochten . Daarnaast is het prachtige en luxe ingericht landhuis voorzien van alle zaken die je hoopt aan te treffen voor een goed verblijf en waarbij je jezelf snel thuis voelt en je bij het vertrek verzucht: " nu al voorbij?!".

Gereisd met oudere kinderen in maart 2016

• 9Jan en Nell16-03-2016

Prachtig en heel compleet,

Onze 4 weken in Casa Lenta waren geweldig en dat is in de eerste plaats te danken aan de geweldige ligging en prachtig uitzicht, met toevoeging van een prachtig huis met vele gemakken. De eigenaren geven je het gevoel echt thuis te zijn in dit huis en zijn mogelijkheden. Wij zijn veel en vaak in Andalusïa geweest en de omgeving was ons bekend, maar het huis staat zo centraal dat alles snel bereikbaar was. Ook de verzorging van van o.a. kinderbedje en golfspullen is aanwezig en goed geregeld. Bij aankomst in donker, was het een geweldige verassing dat het lekker warm en gezellig in huis was. Bij het licht de volgende dag waren de bergen en de tuin een prachtig uitzicht. Bij aankomst een flesje wijn met olijven en eigen olijfolie was ook erg leuk, maar dat komt ook door het de leuke mailtjes met de eigenaren. Wij hebben eerst met z'n tweeën en daarna met viet en daarna met kinderen en kleinkinderen erg genoten, we willen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in februari 2016

• 9Paulus Smits en Vif Janssen01-08-2015

Alle vakantiewensen gecomprimeerd

Gevonden op onze zoektocht naar Spaans genot: het aards paradijs. Casa Lenta in Alhaurin el Grande. In deze smaakvolle villa en ommelanden worden al onze vakantiewensen in één klap vervuld. Rust, privacy, ruimte, zon. Drie weken genoten van het prachtige zwembad, de van alles voorziene terrassen rondom, de weidse uitzichten op olijfgaarden, bergen en de lichtjes van Malaga, en vooral niet te vergeten het compacte huis met werkelijk alle comfort. Alle beloften op papier worden meer dan waar gemaakt. En dat hebben we, doorgewinterde vakantiegangers als we zijn, eigenlijk nooit meegemaakt. Tal van voorzieningen liggen binnen handbereik: restaurants en terrasjes, goede winkels en supermarkten. Stadjes en steden, kleine en grote musea. Natuurgebieden. Een topaccommodatie in het schitterende Andalucia. De uitermate persoonlijke, gastvrije eigenaren, Marga en Ruud Berends, zijn daaraan zeer complementair. Wíj komen in elk geval terug.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Nico09-06-2015

Heerlijke villa

Villa Casa Lenta is geweldig gelegen in een rustig gebied en op korte afstand van de costa's. De accomodatie is top en van alle gemakken voorzien. Er zijn meerdere terassen waar het heerlijk toeven is. De villa ligt tegen de lage helling van een dal. Rondom prachtige vergezichten met in de verte bergen. In de avond zijn de lichtjes van Malaga te zien. Een goed uitgangspunt voor tripjes, Alhaurin ligt op korte afstand, met de auto enkele minuten. Daar zijn alle eerste levensbehoeften ruim aanwezig.

Gereisd met vrienden in april 2015

• 9MvW27-08-2014

Fantastische villa

Heerlijk gelegen grote villa op zeer ruim grondstuk met prachtig zwembad. Comfortabel en gezellig ingericht waar zo goed als niets ontbreekt. Bovendien is er volop keuze aan boeken in de boekenkast, Nederlandse tv en wifi. We zijn er al voor de tweede keer geweest en hebben volop genoten. Wat we vooral als ontzettend goed en prettig ervaren hebben is is het contact met de eigenaren. Ze hebben het prima voor elkaar!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Familie Brand - Linders21-07-2014

Heerlijk huis, lekker zwembad, veel privacy

Wij waren met gezin (3 kids) 2 weken in Casa Lenta in juli 2014. Mooi ruim huis, goed ingericht met leuke meubels, airco, sat.tv (toch wel prettig rond WK voetbal en de MH17 ramp), Nespresso etc. Kortom, genieten. Verwacht niet te veel van WIFI/3G in dit 'binnenland' van Spanje (soms goed, soms niets). Veel privacy en rust, je hoort alleen de waakhonden van huizen in omgeving tegen elkaar blaffen. Zwembad was heerlijk schoon en in juli nog niet te warm. Erg fijn vonden wij ook de goed gevulde boeken- en spelletjeskast. En niet te vergeten de lekker grote koelkast waar flessen wijn, cola en bier al klaar stonden! Net als olijfolie uit de eigen tuin. De communicatie met eigenaren verliep uitstekend, ook de tip van autoverhuur (Helle Holis) interessant: erg prettig bedrijf met leuke korting. De beheerder Pete zagen we een paar keer inzake het checken van het zwembad, ook erg aardig en behulpzaam. Kortom, wij willen nog wel een keer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 10Marianne01-02-2014

Super plek!

In september 2013 hebben we in Casa Lenta een heerlijke, rustgevende vakantie gehad, Het huis is fantastisch en heeft alles wat je nodig hebt om lekker te leven. Buiten: mooie terrassen, luxe tuinmeubels, een heerlijk zwembad en een grote tuin. Binnen: goede bedden, een goed uitgeruste keuken, ruime keus aan boeken, een wasmachine en vaatwasser enz. Het contact met de nederlandse eigenaren verloopt uitstekend. Wij hebben genoten!

Gereisd met partner in september 2013

Villa Casa Lenta info