Bed and Breakfast Casa Don Carlos

Bed and Breakfast Casa Don Carlos
9,5

65 tips over Bed and Breakfast Casa Don Carlos

Frans Groenewegen, 11-5-2016
Ga golfen in de omgeving!
L Hormann Evers, 17-2-2016
Wandelen met helm op in een rotsachtige kloof is een echte uitdaging! Vooraf laten reserveren bij B&B
Gm smit, 25-9-2015
Laat je huurauto regelen door Ronald en Carlo en ga lekker eten bij de heren, heerlijk!

Johan Slegers, 13-7-2015
Huur je auto via de verhuurpartner van deze B&B. Niet duur en prima, we hebben daar uitstekende ervaringen mee. Malaga is een prachtige sfeervolle stad en vergeet vooral ook het oude centrum van Marbella niet.
Gert-Jan en Monique Otten, 4-7-2015
Rustige omgeving, leuke kleine plaatsjes om te bezoeken. maar ook om mooie wandelingen te maken.
Jean-Pierre Roelandt, 14-6-2015
Een mooie uitvalsbasis voor Ronda, Granada, Marbella, Malaga etc.

Gré, 3-6-2015
Fietsen in Malaga. Granada is prachtig met het Alahambra. Ronda. Rondreis wordt uitstekend door Carlo en Ronald geregeld net zoals de autohuur.
Veldhuizen, 7-5-2015
In onze beleving maakt het niet uit welke kamer je hebt. Alles is schoon en verzorgd.
Ad Reijntjes, 3-5-2015
Het eten is zo lekker dat uit eten gaan niet nodig is.
Cecile Meulendijks, 5-4-2015
Wel belangrijk dat je een auto ter beschikking hebt. Gastheren staan klaar met het geven van tips enz.