Bed and Breakfast Casa Don Carlos *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Jan en Joke

Hier word je echt verwend!

Jan en Joke,
22-10-2018

We zijn gewend om alles zelf te organiseren. Maar hier is dat niet nodig. Gastheren Carlo en Ronald kunnen vrijwel alles voor je regelen: Autohuur, fietsen in Malaga, kaartjes voor bezienswaardigheden, prachtige routes door het bergachtige achterland, etc. Wat een gastvrijheid; alles klopt (dat moet ook, zegt Ronald). Als we denken aan het heerlijke ontbijt op het prachtige terras, waar alle gasten zo hun eigen plekje kunnen hebben, aan de gezellige gezamenlijke diners met de gastheren (wat kan Carlo geweldig koken), aan de paradijselijke tuin met het mooie uitzicht over Alhaurin en het fraaie zwembad, dan zouden we meteen weer terug willen.

Gereisd met partner in oktober 2018