Bed and Breakfast Casa Don Carlosstersterstersterster

Tonen op kaart

684 reviews over Bed and Breakfast Casa Don Carlos

• 2019
    10Jos en Beatrijs30-12-2019

geweldige gastheren, wij voelden ons vanaf de eerste seconde zeer welkom en thuis. de avonden waren super dankzij de gastronomische kwaliteiten van Carlo! wij hadden een minder goeie week qua weer, maar dit werd ruimschoots goedgemaakt door de gesprekken die we tijdens het eten konden voeren met Ronald en Carlo... dat was voor ons elke dag weer de kers op de taart. wij kunnen niet anders zeggen dan een dikke 12!!

• 9Barbara23-12-2019

Echt genieten , een aanrader!

Wat heb ik genoten van de gastvrijheid van Carlo en Ronald. Ze stonden me bij aankomst hartelijk op te wachten. Elke avond voor een schappelijke prijs mee kunnen eten, wat gezien mijn ‘alleenreis’ ontzettend gezellig, maar vooral ook erg lekker was. Het gemiddelde restaurant is jaloers op hetgeen Carlo op tafel weet te zetten. Ook het ontbijt was meer dan genoeg en divers. Uit de koelkast in de gezamenlijke ruimte kun je zelf naar wens drinken en wat te knabbelen pakken. Je houdt je verbruik bij en aan het eind reken je dit af. Ook hier schappelijke prijzen! Dan de kamers, super verzorgd, elke dag netjes opgedekt en heerlijke bedden. Het B&B ligt fantastisch centraal in het prachtige Andalusië, dus alles wat ik gepland had kunnen doen, zoals Malaga, Caminito del Rey en Ronda. Ze geven je s ochtends uitgebreid tips (en geplastificeerde kaartjes die je mee kunt nemen), zodat je qua parkeren en route de juiste keuzes maakt.

Alleen gereisd in december 2019

• 9Inge11-12-2019

Geweldig, mooi, relaxen en op pad!

Prachtig B&B in de heuvels met spectaculair uitzicht, waar je in de grote mooie tuin kunt ontbijten en vertoeven. Geweldig lekker en vers ontbijt met o.a. zelfgemaakte jam van fruit uit eigen tuin. Ontzettend schone mooie kamers. Goed bed! Bijzonder gastvrije gastheren die je helemaal in de watten leggen. Héérlijk gezamenlijk avondeten. Veel info over de omgeving. 40 minuten rijden van Malaga stad. Dicht bij Caminito del Rey en Ronda. Zwembad én petanque-baan in de prachtige tuin.

• 10Henny27-11-2019

Ze maken het wederom waar!

We komen elk jaar in het najaar even wat zonnestraaltjes op doen, genieten van de rustige omgeving (no kids, no pets) en van de ongelooflijke warme gastvrijheid van Carlo en Ronald. Inderdaad blijven ze het waarmaken alweer ruim 13 jaar... ga zo door en we komen gewoon weer terug. Maar nu door naar Portugal voor een paar dagen Lissabon. Dank voor het regelen van de auto, misschien dat we op de terugweg nog een bakkie doen (hahaha) Lieve groeten

• 10Jolanda12-11-2019

Dit is een geweldige bed and breakfast. Je komt hier echt helemaal tot rust. De klant staat hier echt op nr. 1 Een aanrader

• 10Heidi Hovens05-11-2019

Fantastisch!

Wij waren dit jaar alweer voor de 4e keer in Casa don Carlos bij Ronald en Carlo. Voor ons voelt het inmiddels als "thuis"komen. Een allerhartelijkste ontvangst ondanks het feit dat we pas tegen middernacht arriveerden en zij al een lange dag achter de rug hadden. We zijn wederom een week in de watten gelegd: elke dag een prima ontbijt en voor wie wil ook een (simpele maar lekkere) lunch en de mogelijkheid om 's avonds mee te eten. Gezellig met andere gasten genieten van Carlo's kookkunsten (en die zijn echt wel goed!). Dus als je lekker een dag wilt chillen aan het zwembad kan dat ook. Zelf vind ik dit een voordeel t.o.v. andere B&B's. Bovendien gelegen in een prachtig stukje Spanje waar Alhuirin el Grande een mooie uitvalsbasis is om prachtige tochten te maken en mooie steden te bezoeken. Voor ons is dit echt een plek geworden waar we terug blijven gaan en die we ook anderen zullen aanraden.

• 10Leon03-11-2019

Na zomeren!

Een fantastische plek om even de laatste zonnestralen van Europa mee te pakken. Carlo en Ronald hebben ons verblijf super aangenaam gemaakt. Zeer nette kamer (we hadden een standaard kamer) met douche en toilet. Via Casa Don Carlos hadden we ook een auto gehuurd. Het voordeel daarvan is dat we al op het vliegveld een goed gevoel kregen. We konden de auto gerust wat langer houden als dat eigenlijk was afgesproken. We vlogen namelijk pas terug in de avond. Ook de tickets voor de wandeling hebben we via Carlo en Ronald geboekt. Ze geven dan de juiste adviezen om te parkeren en een prachtige route om te rijden. We hebben ook gefietst met Baja Bikes. Dat kan ook allemaal via Casa Don Carlos geboekt worden. Gewoon helemaal niets moeten en lekker laten verwennen met eten dat voor je wordt bereidt. Carlo en Ronald we hebben er van genoten.

• 9Marc Reijnen03-11-2019

Geweldige plek en erg leuke gastheren !

Lekker weekje in deze geweldige accomodatie geweest. Heerlijk ontbijt, geweldige plek om helemaal tot rust te komen of juist lekker actief te zijn. Prachtig uitzicht en dito zwembad.

• 10Carola03-11-2019

Fantastische B&B met Brabantse gastvrijheid

Wat een heerlijke plek om naar toe te gaan, Carlo en Ronald hebben een prachtige verblijf dichtbij Marbella en Malaga. Mooie omgeving, prachtig zwembad en de heerlijke gerechten van Carlo in de avond. Met hun gastvrijheid zorgen ze dat iedere gast zich welkom voelt. Ieder jaar kijken we naar alternatieven maar deze B&B is gewoon de beste in zijn klasse in dat gebied. Volgend jaar gaan we zeker weer!

carlo & ronald, eigenaar, 04-11-2019

Hola Carola, dank je wel voor jullie leuke review, elke keer weer zijn we blij dat jullie ons kiezen om eens even heerlijk te relaxen in het najaar. Tot volgend jaar!

Gereisd met partner in september 2019

• 10Esther03-11-2019

Geweldig, verzorgd, schoon, luxe.

Dit was alweer de vierde keer dat we hier zijn geweest. Eigenlijk zou ik niks moeten schrijven want graag houd ik dit pareltje voor ons zelf 😉. Ben je op zoek naar een kleinschalige accommodatie op niveau met een vleugje Brabantse gezelligheid dan zou ik zeker boeken. Waar zal ik beginnen. Heerlijke bedden, ontbijt, lunchen kun je als je wilt, Carlo kookt 5 dagen in de week echt super lekker. Je schuift aan met de andere gasten onder het genot van de heerlijke wijnen die ze hebben liggen al kijkend naar de sterren en het dorp onder je. Het zwembad is groot op temperatuur en overal staan voldoende bedden en zitjes. Je voelt je hier echt een gast. Het ontbreekt aan niks en wil je erop uit, dan staan deze twee lieve mannen klaar om je van tips en tickets te voorzien. Ik zeg boeken maar.

carlo & ronald, eigenaar, 04-11-2019

Hallo Esther, wat een mooi verhaal dank je wel, we doen het na 13 jaar nog steeds met veel plezier. Je hoeft voor het komende jaar niet bang te zijn want jullie boeking staat er alweer in. groetjes Carlo en Ronald

65 tips over Bed and Breakfast Casa Don Carlos

• Ria, 25-05-2014

Maak de fietstocht door Malaga. Ronald en Carlos kunnen dit op verzoek organiseren. Evenals een huurauto. Benalmádena is ook leuk om te bezoeken.

• Yolanda Donkersloot, 13-05-2014

Granada, fietsen in Malaga, naar de bergmeren

• Johan en Marion, 01-05-2014
    1. De oude kern van Marbella was een openbaring voor ons. Richtpunt: Plaza de los Naranjos. De rest van deze stad kun je gerust negeren.
    2. Eet zeker een paar keer mee 's-avonds. Carlo wil vooral geen "kok" zijn, maar hij kookt wel fantastisch. En eten met de andere gasten met bijbehorende gesprekken en delen van ervaringen was bijzonder leuk.

0 vragen over Bed and Breakfast Casa Don Carlos

Bed and Breakfast info