Bed and Breakfast Casa Don Carlos

586 reviews over Bed and Breakfast Casa Don Carlos in het Nederlands

Gastvrijheid 3.0

Fieke Tiebosch
23-9-2018

In juni verbleven wij 5 dagen met ons gezin bij dit fantastische B&B. Van ontvangst tot vertrek hebben wij genoten van de gastvrijheid van Carlo en Ronald. Het is bewonderingswaardig hoe de gastheren het B&B met z'n 2-en zo bijzonder goed onderhouden. De tuin is mooi groen en staat vol met prachtige bloemen, de kamers zijn brandschoon en het zwembadwater kraakhelder. Elke doordeweekse avond kan je aanschuiven bij het diner, waarbij Carlo restaurantwaardige gerechten voorschoteld. Een aanrader! Beiden heren hebben er alles aan gedaan om ons verblijf onvergetelijk te maken; er werd rekening gehouden met dieetwensen, reserveringen in het weekend bij restaurants werden voor ons gemaakt en de heren brachten ons zelfs naar het restaurant zodat we een borreltje konden drinken. Zoals de titel al zegt; gastvrijheid 3.0! Bedankt dat we onbezorgd hebben kunnen genieten van deze prachtige plek, hopelijk tot ziens! Groetjes van de familie Tiebosch

Wij komen terug!

Ardy van de Louw
8-8-2018

Op het moment dat je de poort binnenrijdt, begint je vakantie. De gastvrijheid van Carlo en Ronald blijft hetzelfde (was onze 3e keer daar). Gewoon TOP! Er is aan alles gedacht.

Klein tipje : oplader voor devices zou handig zijn. En met mijn hoogtevrees mag er voor mij ook wel een leuning bij de hoge trap naar het zwembad.

Wederom fenomenaal

Martijn van Beek
6-8-2018

Het hele plaatje klopt van begin tot eind. Fijne, schone kamers van alle gemakken voorzien. Een geweldige locatie met ruimte voor privacy en uitrusten maar ook een uitvalsbasis voor uitstapjes of in ons geval golfen. Niets is Carlo en Ronald teveel om je verblijf onvergetelijk te maken. Volgend jaar zeker weer terug

Fantastisch.

h. havermans
3-8-2018

Prima eerste verblijf in Zuid Spanje.

Deze super gastvrije eigenaars hebben het prima voor elkaar.

Je wordt verwend met een ontbijt en een heerlijk diner.

Vrijheid, blijheid.

Heerlijk! voor herhaling vatbaar

Familie Kops
30-7-2018

Prachtig gelegen B&B op een heuvel. Klein weggetje naar boven om bij de entree van de B&B te komen maar dat is goed te doen. We werden gastvrij ontvangen en hebben smiddags genoten bij het zwembad. Lekker ligbedjes met matrasjes en genoeg schaduw of zon. Onze kamer was van alle gemakken voorzien met mooie badkamer met inloopdouche. Geen TV op de kamer maar dat was geen bezwaar. er is een TV-hoek voor algemeen gebruik. Bij het ontbijt een ruime keus en iedere ochtend vroeg Carlo of we een eitje wilden. Heerlijk!. dan werden daarna de plannen gesmeed voor die dag. alle routes en bezienswaardigheden worden dan aan je meegegeven met daarbij tips en suggesties. Wij hebben savonds 2 keer meegegeten en mogen genieten van de kookkunsten van Carlo. Zeker aan te raden. Zeker voor herhaling vatbaar. Of je nu iedere dag iets wilt ondernemen of als je lekker uit wil rusten. Alles is mogelijk.

Thuiskomen op een fantastische plek!

Janet kouwenberg
29-7-2018

Een plek waar je thuis komt! Lieve gastheren die er alles aan doen om het je naar de zin te maken...

Schone kamers, de lunch en diner zijn ster waardig.

Kortom 3en echte aanrader waar je zeker naar terug zult gaan.

Een paradijsje in Andalusie

Jo en Ninet
6-7-2018

Opnieuw in deze prachtige B&B van een mooi verblijf mogen genieten

Carlo en Ronald zijn fantastische gastheren.

Een zeer mooie B&B op een prachtige locatie.

Mooi Zwembad

Uitgebreid ontbijt en avonds een heerlijk diner.

Je wordt er helemaal in de watten gelegd, en niets is hun teveel.

Uitstekende locatie om excursies te doen naar b.v. Malaga en Ronda

Al met al een prachtige vakantie Wij zullen hier zeker terugkeren .

Weer super genoten op deze fantastische plek!

Arjan in 't Veld
14-6-2018

Het was wederom genieten bij de Heren, service top, schoon en gezellig, eigenlijk moet je een hele slechte review schrijven anders komen er te veel gasten hier genieten en hebben we zelf geen plaats meer!

Fantastisch – heel goed verzorgd

Kees de Vos
11-6-2018

Het was heerlijk. De ontvangst geweldig. Mooie kamer en alles schoon. Je kan heerlijk relaxen, prachtig terras, zwembad, huiskamer, zitkamer en een fantastisch uitzicht. Goed verzorgd ontbijt en alle informatie die we maar wenste als we erop uit trokken. In een woord geweldig.

In één woord: Geweldig!

Wilma
10-6-2018

Super weekje gehad in Casa Don Carlos. Gastvrij onthaal, schone praktisch ingerichte kamers en zeer goede verzorging. De eigenaren staan altijd voor je klaar met adviezen voor trips in de omgeving en 's avonds kun je lekker aanschuiven voor een zeer smakelijke maaltijd. Was genieten!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Don Carlos in Alhaurín el Grande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Don Carlos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.