Bed and Breakfast Casa Don Carlos

9,5

574 reviews over Bed and Breakfast Casa Don Carlos in het Nederlands

Helemaal fijn.

Nettie en Kees, 23-3-2018

We voelden ons helemaal welkom en helemaal verwend.

Het voelde allemaal als een warm bad, ondanks dat het buiten te fris was om het het zwembad uit te proberen.

toplocatie en perfecte gastheer

rietjens, 27-2-2018

Bij aankomst in het donker is het even zoeken, maar als je er eenmaal bent wil je nooit meer weg!

In een woord "geweldig"

Leo, 27-2-2018

Casa don Carlos is een prachtige locatie. Een hartelijk ontvangst, heerlijk gegeten en een super bed.

In één woord: perfect!

Alyssa, 27-2-2018

Zonder al te veel verwachtingen vertrokken wij twee weken geleden naar deze plek. En wauw, alles klopt aan deze B&B: vriendelijke gastheren die precies weten wat ze doen, de kamers zijn spic en span, zien er mooi uit, de bedden liggen heerlijk, het gezellige woonkamertje waar het je aan niets ontbreekt, het uitgebreide ontbijt met prachtig uitzicht zittend in de opkomende zon, het diner bereid door Carlos, de goede tips over de omgeving/ mooie routes/ restaurants. Over ALLES is goed nagedacht en je merkt duidelijk dat deze heren hart hebben voor hun o zo fijne plekje. Dit zorgt ervoor dat je een heerlijk verblijf hebt in deze B&B. Absolute aanrader dus! Ronald en Carlo, bedankt voor een onvergetelijke laatste vakantie met z'n tweetjes, voor de baby komt!

Geweldig!

monique tielemans, 26-2-2018

Heel gastvrij,meedenkend om de prachtige omgeving te ontdekken!

Het eten was super! Voor mij was het samen eten met andere gasten heel erg fijn.

Ik ben blij dat mijn vriendin me attent heeft gemaakt van dit mooie B&B

Gastvrijheid ten top.

Bea en Wil, 15-2-2018

Simpelweg alles was voor ons geweldig, we konden echt geen verbeterpuntjes vinden. Een warm welkom, zeer gastvrij, ruim van opzet, voldoende privacy, volop keuze bij het ontbijt met heerlijk fruit en eigen gemaakte jam uit eigen tuin. Schoon en verzorgde kamer en badkamer met zelfs een nachtlichtje en vergrootspiegeltje. De kookkunsten van Carlo waren elke avond weer verrassend en zeer smakelijk, en Ronald zorgde dat verder alles rustig en gladjes verliep. Samen zorgen ze voor een oase van rust, genieten, bijkomen. Een toplocatie, met twee hele fijne mensen die ons verblijf onvergetelijk hebben gemaakt.

Warm welkom,mooi uitzicht ,super locatie!

Anja, 9-1-2018

Je bent echt gast ,er ontbreek je aan niets zelfs als er een paar spatjes regen valt wordt je de paraplu nog aangereikt ,de gastheren hebben veel bezieling met het bedrijf ,dat komt in alles terug ja echt een aanrader zelf met Kerst Carlo had een heerlijk kerstdiner gemaakt echt top 👍👍

Wat een uniek plekje!

Karin, 21-12-2017

Toch maar nog even naar de zon en wat is er dan fijn dat je een plekje kent wat je meteen het thuis gevoel heeft. Elke keer als we bij Ronald en Carlo komen voelt het thuiskomen. Je kent de streek dus je hoeft niet te zoeken wat geeft dat een rust! Hebben heerlijk een hele in Malaga rondgewandeld tot dat de lampjes aangingen Wow, een aanrader! Daarna snel naar "huis" voor de heerlijke gezamenlijke maaltijd. Carlo en Ronald weer bedankt voor de perfecte professionele verzorging en wat laten jullie je B&B na 12 jaar er nog steeds tip top uit zien. Tot snel... Karin en Henny

Natalie, 28-11-2017

Alles is geweldig in dit B&B. De ligging, de service en de gezelligheid. Het eten is geweldig en het is heerlijk relaxen aan het prachtige zwembad. Ook een goede uitvalsbasis om gave dagtrips te maken, waar Carlo en Ronald je ook graag bij helpen en zeer goed adviseren.

marion, 27-11-2017

Bij Carlo en Ronald kon je echt tot rust in hun mooie BenB Casa Don Carlos. Prachtige omgeving vele mogelijkheden tot uitstapjes, voor een ieder wat wils.

Mooie, nette, zeer schone kamers! Zeker voor herhaling vatbaar!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Don Carlos in Alhaurín el Grande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Don Carlos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa Don Carlos scoort een 9.52 uit 10 op basis van 625 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: