Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Casa Don Carlos voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 708 reviews

Meer bed & breakfast info

708 Reviews over Casa Don Carlos

• 10Johan19-01-2023

Kleine reünie

Schone kamer, goede ontbijtservice. Ook enkele keren gedineerd, samen met de hosts. Perfect!

• 10Marjan17-10-2022

GEWELDIG!!!

‘Dit meen je niet’, zeiden we tegen elkaar, wachtend op het openen van de poort terwijl we een blik op de omgeving wierpen na een steile klim. Je hebt een idee omdat je foto’s hebt gezien, maar wauw!!! Zo mooi onderhouden, veel bloemen, knusse hoekjes. Tijdens de voorbereiding verliep de communicatie al vlotjes. De motor stond klaar waar we 4 dagen gebruik van hebben gemaakt. Perfect! We hebben uiteindelijk 2 weken in Andalusie verbleven, maar dit gebied vonden wij qua omgeving het mooist. Wij waren volgens mij de enigen die de eerste keer bij Carlo en Ronald verbleven en we begrijpen nu waarom iedereen terugkomt. Super fijne relaxte sfeer, voldoende privacy, veel gelachen tijdens gezellige avondjes met heerlijk eten. Ongedwongen; niks moet. Wij vonden jullie oprecht geïnteresseerd, gastvrij en professioneel. Dank voor het fijne verblijf!

• 10Martijn Van Beek10-10-2022

Geweldige B&B met twee fantastische gastheren. Wij zijn hier voor de 8e keer geweest. Voelt als thuiskomen bij vrienden. Alles is perfect geregeld. Kamers brandschoon en van alle gemakken voorzien. Ontbijt, lunch en diner van hoog niveau dus erg lekker. Kortom een echte aanrader

• 9Nicole19-09-2022

Geweldig

Het is een geweldige locatie en Carlo en Ronald zijn fantastische gastheren. Ze leggen de mensen in de watten en het eten is super.

Eigenaar, 22-09-2022

Dank je wel voor deze review, daar zijn we altijd blij mee. Het was heel leuk jullie als gasten te mogen ontvangen. groet Carlo en Ronald

• 9Toon en Elly12-09-2022

Het was een geweldig verblijf met een prachtige ligging, prima kamers en hospitatilty hoog in het vaandel

• 9BT12-07-2022

Ontzorgen op een prachtige locatie

Prachtige plek, overal aan gedacht en de heren doen er alles aan om je te ontzorgen. Je kunt alles vragen, uitjes/tripjes worden voor je geregeld en het avondeten is zeker een reden om s avonds op de locatie te blijven. Daarnaast een goed ontbijt en service met een glimlach ;-) Het is een goede uitvalsbasis voor verschillende tripjes naar bijvoorbeeld Malaga, Ronda, Marbella etc. Een echte aanrader!

• 10Sjak10-07-2022

Genieten!

• De ligging van het huis, de tuin en het zwembad is super. Lekker rustig boven op de berg met uitzicht op het dorp dat een stuk verder weg ligt.
    • Mooie kamers met airco en eigen badkamer.
    • Lekker zwembad met ligstoelen. Handdoeken van het huis worden verstrekt.
    • Smorgens lekker genieten van een ontbijtje met een eitje bij de opkomende zon.
    • Savonds lekker samen (buiten) eten en onze belevenissen met de andere gasten delen. Carlo is een super kok!
    • Top gastheren die het je naar je zin maken en je wegwijs maken in de regio waar heel veel te doen en te zien is, zoals Ronda, Mijas, Málaga, Marbella, Puerto Bànus, Nerja, Caminito del Rey enz. -----> Kortom, het was een super vakantie in het heerlijk Andalusië. Wij komen terug!
  • 9Dorine07-07-2022

Fantastische vakantieverblijf!!

Casa don Carlos is een geweldige plek om van hieruit de omgeving te verkennen. Prachtig gelegen, goede voorzieningen, en een heerlijk zwembad! Carlos en Ronald zorgen ervoor dat er niks ontbreekt om je vakantie te laten slagen, met heerlijk eten, goede reistips en een gemoedelijke sfeer, in 1 woord....Geweldig!!!

• 10Thanja van Berkel05-06-2022

Heerlijke week bij Ronald en Carlo

Als gastvrijheid, lekker eten en alles wat je nodig hebt voor een perfecte vakantie in het kort samengevat kan worden dan is dat : "Casa Don Carlos". Heren, het was geweldig ! Graag tot ziens Herman en Thanja

• 10Annelies Veenendaal05-06-2022

Een klein paradijsje

Casa don Carlos is een klein paradijsje met 2 zeer attente gastheren. Ontbijt is een goed buffet met lokale producten. En het avondeten is heerlijk

Bed & Breakfast Casa Don Carlos info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Contactloos betalenBeschikbaar