Bed and Breakfast Casa Don Carlos

• Onvoldoende: 1 - 5

Een paradijsje in Andalusie

Jo en Ninet
6-7-2018

Opnieuw in deze prachtige B&B van een mooi verblijf mogen genieten

Carlo en Ronald zijn fantastische gastheren.

Een zeer mooie B&B op een prachtige locatie.

Mooi Zwembad

Uitgebreid ontbijt en avonds een heerlijk diner.

Je wordt er helemaal in de watten gelegd, en niets is hun teveel.

Uitstekende locatie om excursies te doen naar b.v. Malaga en Ronda

Al met al een prachtige vakantie Wij zullen hier zeker terugkeren .

Weer super genoten op deze fantastische plek!

Arjan in 't Veld
14-6-2018

Het was wederom genieten bij de Heren, service top, schoon en gezellig, eigenlijk moet je een hele slechte review schrijven anders komen er te veel gasten hier genieten en hebben we zelf geen plaats meer!

Fantastisch – heel goed verzorgd

Kees de Vos
11-6-2018

Het was heerlijk. De ontvangst geweldig. Mooie kamer en alles schoon. Je kan heerlijk relaxen, prachtig terras, zwembad, huiskamer, zitkamer en een fantastisch uitzicht. Goed verzorgd ontbijt en alle informatie die we maar wenste als we erop uit trokken. In een woord geweldig.

In één woord: Geweldig!

Wilma
10-6-2018

Super weekje gehad in Casa Don Carlos. Gastvrij onthaal, schone praktisch ingerichte kamers en zeer goede verzorging. De eigenaren staan altijd voor je klaar met adviezen voor trips in de omgeving en 's avonds kun je lekker aanschuiven voor een zeer smakelijke maaltijd. Was genieten!

fantastisch

Remco
2-5-2018

wat ze wel eo niet goed doen, wat een vraag:

alles wat die gasten doen doen ze perfect en niets is te veel

Behoren tot de Allerbesten van Spanje.

Martin en Sonja
2-5-2018

Het is misschien wel een oud gezegde maar het telt nog steeds: eens Casa don Carlos bezocht hen steeds weer opgezocht. Meer hoeven er niet aan toe te voegen.

Sonja en Martin.

Helemaal fijn.

Nettie en Kees
23-3-2018

We voelden ons helemaal welkom en helemaal verwend.

Het voelde allemaal als een warm bad, ondanks dat het buiten te fris was om het het zwembad uit te proberen.

toplocatie en perfecte gastheer

rietjens
27-2-2018

Bij aankomst in het donker is het even zoeken, maar als je er eenmaal bent wil je nooit meer weg!

In een woord "geweldig"

Leo
27-2-2018

Casa don Carlos is een prachtige locatie. Een hartelijk ontvangst, heerlijk gegeten en een super bed.

In één woord: perfect!

Alyssa
27-2-2018

Zonder al te veel verwachtingen vertrokken wij twee weken geleden naar deze plek. En wauw, alles klopt aan deze B&B: vriendelijke gastheren die precies weten wat ze doen, de kamers zijn spic en span, zien er mooi uit, de bedden liggen heerlijk, het gezellige woonkamertje waar het je aan niets ontbreekt, het uitgebreide ontbijt met prachtig uitzicht zittend in de opkomende zon, het diner bereid door Carlos, de goede tips over de omgeving/ mooie routes/ restaurants. Over ALLES is goed nagedacht en je merkt duidelijk dat deze heren hart hebben voor hun o zo fijne plekje. Dit zorgt ervoor dat je een heerlijk verblijf hebt in deze B&B. Absolute aanrader dus! Ronald en Carlo, bedankt voor een onvergetelijke laatste vakantie met z'n tweetjes, voor de baby komt!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Don Carlos in Alhaurín el Grande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Don Carlos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa Don Carlos scoort een 9.52 uit 10 op basis van 631 reviews.