Bed and Breakfast Casa Don Carlos

Kleine hotelsWeer vandaag20°11°
Bed and Breakfast Casa Don Carlos
9,6

600 reviews over Bed and Breakfast Casa Don Carlos in het Nederlands

Geweldige B&B op een prachtige locatie!

HeleenT,
7-3-2019

Fantastisch verblijf bij twee hele gastvrije heren. De B&B was perfekt. Wij kunnen geen min puntje bedenken. Aan alles was gedacht. Ook het ontbijt en op verzoek het diner was uitstekend!!

Gereisd met partner in februari 2019

Even weg. Ik zou het graag vaker doen

HansH,
27-1-2019

Even weg. 5 dagen maar. En je kunt er weer maanden lang tegen. Bij Ronald en Carlo kun je je accu weer helemaal opladen. Ik koos het 5 dagen weg arrangement. Lekker eten, praten met de andere gasten en ook met beide gastheren, rustig slapen en vooral genieten van het uitzicht en de omgeving

Gereisd met vrienden in januari 2019

Wat moeten we nog zeggen....

Henny & Karin,
7-12-2018

Inderdaad wat moeten we nog zeggen, nadat we alle reviews van het afgelopen jaar hebben gelezen. Onze november vakantie bij casa don carlos wordt bijna traditie, nog even wat zon en je lekker laten verwennen door de boys voordat we thuis aan de slag kunnen met de feestdagen. Het is hun weer gelukt. O ja, laat Carlo en Ronald ook je auto en kaartjes regelen, net zo gemakkelijk. Tot volgend jaar. Lieve groetjes Karin en Henny

Gereisd met partner in november 2018

Wanneer gaan we terug ?

V.d. Berg,
2-12-2018

Als je een bed en Breakfast zoekt die meer voor je doet en waar je, je heerlijk thuis voelt, zoek maar niet verder want wij hebben hem gevonden.

Alles klopte gewoon, lekker 's avonds mee eten met de gastheren en de andere gasten.

Veel leuke gesprekken en zeer nuttige informatie van Ronald en Carlo gehad voor onze uitstapjes.

We komen zeker terug!

Irene E,
28-11-2018

Wat een mooie locatie. Een prachtige BenB op een half uurtje van vliegveld Malaga. Onze huurauto stond al zoals afgesproken voor ons klaar geregeld door Carlo en Ronald.

Elke ochtend een heerlijk ontbijtje in de zon op het terras en dat in november.

Wanneer je een uitstapje maakt krijg je vele goede tips en routebeschrijvingen. We aten elke avond heerlijk mee, zo fijn na een dag op stap. Gewoon aanschuiven en heerlijk eten. Intree kaarten/reserveringen worden vooraf voor je geregeld als je dat wilt. Of je bij vrienden op visite gaat zo voelde het voor ons.

Heel veel te zien in de regio we gaan zeker terug!

Gereisd met partner in november 2018

Mariëlle Van Ommen,
23-11-2018

Wat hebben wij genoten van ons verblijf bij jullie. Alles was geweldig. Het eten was heerlijk, de excursies waren tot in de puntjes geregeld, het ontbijt was top en laten wij vooral jullie Brabantse gezelligheid niet vergeten! Wij komen zeker nog een keertje terug!

Gastvrijheid 3.0!

De Heuveltjes,
22-11-2018

Wat hebben wij genoten van ons verblijf in Casa don Carlos. Alles wordt door Carlo en Ronald tot in de puntjes geregeld. Prachtige en schone kamers met een goed bed, heerlijk en uitgebreid ontbijt met vruchten uit eigen tuin en een restaurantwaardig diner in de avond. Jullie tips over bezienswaardigheden en de daarbij behorende routebeschrijvingen incl. parkeeradviezen waren super, dit bespaart je veel tijd. Een echte aanrader is de rondleiding in de olijffabriek Aceites Molisur. Wij komen graag nog eens bij jullie terug!

Super

Koppel,
19-11-2018

Zeer goede locatie, 2 supergastheren niets was teveel ,mooie tuin met zwembad,avonds lekker diner en goed ontbijt

Corien,
19-11-2018

Prachtige B&B op een bijzondere plek.

Natalie,
18-11-2018

Heerlijke plek om dingen te ondernemen en om tot rust te komen. Bij Casa Don Carlos is het ieder jaar weer Genieten met een grote G.

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Don Carlos in Alhaurín el Grande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Don Carlos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.