Bed and Breakfast Casa Don Carlos

Kleine hotelsWeer vandaag16°10°
Bed and Breakfast Casa Don Carlos
9,6

598 reviews over Bed and Breakfast Casa Don Carlos in het Nederlands

Wat moeten we nog zeggen....

Henny & Karin,
7-12-2018

Inderdaad wat moeten we nog zeggen, nadat we alle reviews van het afgelopen jaar hebben gelezen. Onze november vakantie bij casa don carlos wordt bijna traditie, nog even wat zon en je lekker laten verwennen door de boys voordat we thuis aan de slag kunnen met de feestdagen. Het is hun weer gelukt. O ja, laat Carlo en Ronald ook je auto en kaartjes regelen, net zo gemakkelijk. Tot volgend jaar. Lieve groetjes Karin en Henny

Wanneer gaan we terug ?

V.d. Berg,
2-12-2018

Als je een bed en Breakfast zoekt die meer voor je doet en waar je, je heerlijk thuis voelt, zoek maar niet verder want wij hebben hem gevonden.

Alles klopte gewoon, lekker 's avonds mee eten met de gastheren en de andere gasten.

Veel leuke gesprekken en zeer nuttige informatie van Ronald en Carlo gehad voor onze uitstapjes.

We komen zeker terug!

Irene E,
28-11-2018

Wat een mooie locatie. Een prachtige BenB op een half uurtje van vliegveld Malaga. Onze huurauto stond al zoals afgesproken voor ons klaar geregeld door Carlo en Ronald.

Elke ochtend een heerlijk ontbijtje in de zon op het terras en dat in november.

Wanneer je een uitstapje maakt krijg je vele goede tips en routebeschrijvingen. We aten elke avond heerlijk mee, zo fijn na een dag op stap. Gewoon aanschuiven en heerlijk eten. Intree kaarten/reserveringen worden vooraf voor je geregeld als je dat wilt. Of je bij vrienden op visite gaat zo voelde het voor ons.

Heel veel te zien in de regio we gaan zeker terug!

Mariëlle Van Ommen,
23-11-2018

Wat hebben wij genoten van ons verblijf bij jullie. Alles was geweldig. Het eten was heerlijk, de excursies waren tot in de puntjes geregeld, het ontbijt was top en laten wij vooral jullie Brabantse gezelligheid niet vergeten! Wij komen zeker nog een keertje terug!

Gastvrijheid 3.0!

De Heuveltjes,
22-11-2018

Wat hebben wij genoten van ons verblijf in Casa don Carlos. Alles wordt door Carlo en Ronald tot in de puntjes geregeld. Prachtige en schone kamers met een goed bed, heerlijk en uitgebreid ontbijt met vruchten uit eigen tuin en een restaurantwaardig diner in de avond. Jullie tips over bezienswaardigheden en de daarbij behorende routebeschrijvingen incl. parkeeradviezen waren super, dit bespaart je veel tijd. Een echte aanrader is de rondleiding in de olijffabriek Aceites Molisur. Wij komen graag nog eens bij jullie terug!

Super

Koppel,
19-11-2018

Zeer goede locatie, 2 supergastheren niets was teveel ,mooie tuin met zwembad,avonds lekker diner en goed ontbijt

Corien,
19-11-2018

Prachtige B&B op een bijzondere plek.

Natalie,
18-11-2018

Heerlijke plek om dingen te ondernemen en om tot rust te komen. Bij Casa Don Carlos is het ieder jaar weer Genieten met een grote G.

FantAstiche geweldig

Janny,
22-10-2018

Heerlijke week gehad.Ze koken ook nog lekker.

Goede service ,je krijgt als je wil veel info over de omgeving.

Bedden zijn uitstekend. Alles is heel netjes.

Een aanrader!

Hier word je echt verwend!

Jan en Joke,
22-10-2018

We zijn gewend om alles zelf te organiseren. Maar hier is dat niet nodig. Gastheren Carlo en Ronald kunnen vrijwel alles voor je regelen: Autohuur, fietsen in Malaga, kaartjes voor bezienswaardigheden, prachtige routes door het bergachtige achterland, etc. Wat een gastvrijheid; alles klopt (dat moet ook, zegt Ronald). Als we denken aan het heerlijke ontbijt op het prachtige terras, waar alle gasten zo hun eigen plekje kunnen hebben, aan de gezellige gezamenlijke diners met de gastheren (wat kan Carlo geweldig koken), aan de paradijselijke tuin met het mooie uitzicht over Alhaurin en het fraaie zwembad, dan zouden we meteen weer terug willen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Don Carlos in Alhaurín el Grande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Don Carlos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.