Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Casa Don Carlos

SpanjeAndalusie (Costa del Sol / de la Luz)Alhaurín el Grande

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Casa Don Carlos voor je op een rij gezet:

9.7FenomenaalScore uit 697 reviews

Meer bed & breakfast info

707 Reviews over Casa Don Carlos

• 10Annelies Veenendaal05-06-2022

Een klein paradijsje

Casa don Carlos is een klein paradijsje met 2 zeer attente gastheren. Ontbijt is een goed buffet met lokale producten. En het avondeten is heerlijk

• 10Jacqueline15-04-2022

Top verblijf in prachtige omgeving. Echt een aanrader. Uitzicht over de omgeving is adembenemend. Het huis en de tuin zijn mooi ingericht met verschillende zithoekjes en heel goed verzorgd. De kamers waren ruim, brandschoon en heel gezellig ingericht. De hele B & B is voorzien van alle gemakken en de gastheren zijn erg gastvrij. De mogelijkheid tot mee eten was ook een succes, Carlo is een fantastische kok is die alles zelf maakt met groenten en vruchten uit eigen tuin. Wij komen zeker terug 😀😀😀

Carlo van den Nieuwenhuijzen, Eigenaar, 22-04-2022

Dank je wel voor de complimenten, ¡Hasta Pronto!

• 10Cynthia Post11-04-2022

In één woord geweldig

Bijna perfect. Geweldige gastheren, heerlijk huis met prima faciliteiten, ligging met fantastisch uitzicht.ligt heel centraal tav veel steden en andere ‘to do’s’, lekker ontbijt, heerlijk diner als je dat zou willen. Zo ingericht (zowel binnen als buiten) dat je altijd kunt kiezen tussen een wat meer sociaal plekje of lekker afgezonderd op jezelf. Meer dan dat maar……. Zonder auto kan je er niets

Carlo van den Nieuwenhuijzen, Eigenaar, 22-04-2022

Gelukkig want perfect kan eigenlijk ook niet :-) maar we doen inderdaad wel ons best. Fijn dat jullie zo genoten hebben van onze plek. ¡Hasta Pronto!

• 9Anne10-04-2022

Ontspannen verblijf met een perfecte ligging

Wat hebben wij genoten van deze prachtige B&B! Overal is tot in de puntjes over nagedacht, wat het een heerlijk ontspannen vakantie maakt. Leuke tips van Carlo en Ronald voor bezoekjes aan een stad en plekken om te eten. Daarnaast veel geleerd over het Spaanse leven, tijdens de lekkere gezamenlijke diners bij het haardvuur. We raden dit verblijf absoluut aan, waarbij een auto wel een must is.

Carlo van den Nieuwenhuijzen, Eigenaar, 22-04-2022

Dank je wel voor jullie mooie review. Voor het kilometers (185) verre uitzicht heb je inderdaad een auto nodig. ¡Hasta Pronto!

• 9Anna25-03-2022

Tot in de puntjes geregeld

Onze wens was een rondreis door Andalusië en grotendeels werd dit helemaal door Don Carlos geregeld. Ze werken samen met andere B&B's in deze regio die beheerd worden door Nederlanders en Belgen. Ze zorgden voor een (gloednieuwe) huurauto en tickets voor bijvoorbeeld het Alhambra en de Camanito del Rey. Ook reserveerden ze een fietstocht in Malaga voor ons. Toen we onverwacht net voor vertrek naar Spanje onze reis een aantal dagen moesten verzetten, stelden zij zich zeer flexibel op en zorgden dat alles zonder meerkosten werd aangepast. Carlo en Ronald hebben een B&B op een mooie locatie op een half uurtje van Malaga. We hebben veel over de wereld gereisd en zijn wel wat gewend maar het ontbijt was uitgebreid en lekker. Don Carlos is echt een aanrader.

Carlo van den Nieuwenhuijzen, Eigenaar, 01-04-2022

Dit doen we graag, same met onze collega's. Het "ontzorgen of te wel ontSPANJE" dank je wel voor de complimenten. Graag tot zien ¡Hasta Pronto!

• 9Ria20-10-2021

Zeer gastvrij, Carlo en Ronald doen er alles aan om je fijne relaxte vakantie te bezorgen.

Carlo van den Nieuwenhuijzen, Eigenaar, 01-04-2022

Dank je wel voor jullie fijne review. groet Carlo en Ronald

• 9Jaap18-10-2021

Fantastische plek, veel zon en rust, mooi uitzicht

Super plek, alles schoon. Prima ontbijt met producten uit eigen tuin. S’avonds de mogelijkheid om te genieten van een lekker diner. De kamers zijn niet groot, maar de bedden zijn prima. Mooi zwembad met zitjes aan alle kanten.

• 10Rob en Marianne Stevens18-10-2021

Allereerst een heel hartelijk ontvangst. Heerlijk ontbijt en ‘s avonds een nog heerlijker diner!!! Mooie kamer en super fijn zwembad en niet te vergeten de ligging van de B&B, die is prachtig, mooie uitzichten waar je heerlijk vanuit een luie stoel kan genieten want overal staan mooie zitjes. Alles wordt door Carlo en Ronald gedaan om je een fantastische vakantie te bezorgen. Een adresje om nooit meer te vergeten en zeker nog eens terug te gaan als het kan!

• 10Ardy16-10-2021

Fantastisch verblijf gehad

Alles was heel fijn en heel goed verzorgd. Geen enkele reden tot klagen

• 10Lianne07-10-2021

Gastvrije uitvalsbasis in Andalusië!

Naast de heel mooie B&B, prachtige tuin met diverse relaxplekjes en een mooi zwembad, hebben wij genoten van heerlijke en uitgebreide ontbijtjes, diner en vooral ook de warme en hartelijke gastvrijheid van Carlo en Ronald, die je ook, gevraagd en ongevraagd, met de beste tips om de omgeving te verkennen op pad sturen. Een mooie uitvalsbasis om Andalusië te verkennen, maar ook om te relaxen. Kortom: een aanrader!

Bed & Breakfast Casa Don Carlos info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Contactloos betalenBeschikbaar