Bed and Breakfast Casa de Orange

9.3Fenomenaal

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Alhaurín el Grande

Je kunt vanaf nu meer dan 8.000 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 446p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.3Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

177 reviews over Bed and Breakfast Casa de Orange

• 9Stef en Catrien05-07-2016

Super B & B

Het is een super mooi gelegen B&B. In een paar minuten ben je bij allerlei winkeltjes en restaurants, prima gelegen dus. Alex en Monique zijn zeer betrokken gastheer en gastvrouw. Monique weet alles in de omgeving wat de moeite waard is en Alex kan heerlijk koken voor de gasten. Wij hebben heerlijk van zijn kookkunsten genoten. Elke morgen een heerlijk ontbijt met zelfgemaakte hapjes, salades, taart, lekker fruit en nog veel meer. Er is een lekker zwembad in de tuin gelegen en vele terrassen. Er is ook nog een leuke buitenbar voor de gasten. Niets is Alex en Monique teveel. De kamers zien er super verzorgd uit en zijn heerlijk schoon. Echt een feestje om naar toe te gaan. Alex en Monique, bedankt voor de fijne tijd.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Jacqueline Kortbeek28-04-2016

Fantastisch!

Zeer luxe, moderne ingerichte kamers. Heerlijk zwembad en tuin. Heel uitgebreid, goed verzorgd, heerlijk ontbijt met veel zelfgemaakte producten en vers fruit. Betrokken, aardige eigenaren die er voor zorgen dat je je thuis voelt. Ook de prijs is goed. De B&B is ook nog eens gunstig gelegen zodat je mooie uitstapjes kunt maken. Hier zou ik zo terug gaan. Alex en Monique, bedankt voor een paar heerlijke dagen!

Gereisd met partner in april 2016

• 10Yvonne26-10-2015

Wow, dat ontbijt...!

Deze b&b ligt perfect tov vliegveld & mooie plaatsen. Het is 'n heerlijke plek om te verblijven. De kamers zijn prachtig groot met giga terrassen! Het ontbijt zoals we hier hebben genoten, heb ik nog nooit ergens gezien. Monique maakt erg veel salades, brood, appeltaartjes etc etc lekker zelf. Wat ook erg prettig is aan deze b&b is dat het aan de rand van n dorp ligt. Hier heb je aan de achterkant van het b&b de vrijheid van de natuur en tegelijkertijd loop je via de voorkant van het b&b zo het centrum in met allerlei erg goede restaurants. Ja, boeken maar beste mensen!

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 9Peter en Hanny27-07-2015

Al veel over verteld dus:

het enige wat wij nog kunnen zeggen: Doen!!!

Gereisd met partner in juli 2015

• 10Famrveldman19-07-2015

Toptijd gehad, super vakantie!

Geweldige tijd gehad in de meivakantie dankzij Monique en Alex. Alles was geweldig hier, kan niets negatiefs bedenken. Ontbijt superieur, service uitmuntend, denken nog vaak terug aan de tijd in Casa Orange. Waren met hele familie, complex hadden we geheel tot onze beschikking. Komen graag nog eens terug!

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 10Kylie13-01-2015

Geweldig genieten!

Ik was hier een weekje met een groep van vijf personen ivm het evenement en zijn 5 van de 7 dagen constant bij Casa de Orange geweest. We ontbeten dus niet alleen, maar aten 's middags, 's avonds en ook 's nachts daar. Het eten was allemaal top! Heerlijk, het enige minpunt was de weegschaal bij thuiskomst, maar dit was onze eigen schuld! Ook de kamers zagen er prima uit. Genoeg handdoeken en alles netjes, zelfs een aantal leuke bladen om te lezen. Binnen was ook een grote boekenkast met voor ieder wat wils. Helaas had ik tijdens deze week geen tijd om hier gebruik van te maken. Ook de DVD collectie is groot. De gastheer en gastvrouw doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Tijdens onze zoektocht naar een leuk bezoek voor onze twee vrije dagen kwamen zij met veel tips. Ondanks dat het winter was in Spanje (en toch heerlijk weer), hebben wij het hier super gehad! Dit bezoek was een reden om Casa de Orange ook een keertje in de zomer te bezoeken.

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 10Vera 14-10-2014

Echt fantastisch

B&B in Andalusie. We waren er eerst in augustus. Goede uitvalsbasis om naar golfbanen te gaan en diverse bezienswaardigheden. Op loopafstand van het dorp. Gastvrouw en -heer Monique en Alex verzorgen een heerlijk ontbijt, Zij maken zelf jam van vruchten uit eigen tuin en heerlijke salades. Zij geven altijd goede tips om ergens lekker te eten of interessante plaatsen te bezoeken. Ze regelen zelfs reserveringen e,d. Slaapkamers hebben allemaal een eigen thema, zijn ruim en erg mooi. Zwembad is aanwezig met ligstoelen en een hele mooie tuin met uiteraard sinaasappels.

Afgelopen week (oktober) zijn we weer geweest, en weer zijn wij heel gastvrij ontvangen. Mijn verjaardag werd extra leuk want Monique had een heerlijke taart voor mij gekocht. Het weer was ditmaal niet optimaal, maar wij werden verwezen naar locaties die op een regenachtige dag het bezoeken waard zijn. Voor ons is deze B&B een topper en we gaan zeker weer terug.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Jan en Danielle29-09-2014

Gastvrij en comfortabel!

We hebben een week vertoefd in dit mooie B&B. Een uitstekende uitvalsbasis voor dagtochten naar Ronda en Malaga. Maar ook dagtripjes naar Cordoba en Granada zijn mogelijk vanaf hier. De kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien. De grote tuin en het zwembad bieden voor ieder wat wils. Lekkere plekjes met hangmatten, zitjes en ligbedden. Maar het grote hoogtepunt is elke ochtend het heerlijke en zeer uitgebreide ontbijt! Alhaurin el Grande bied tal van goede en betaalbare restaurants en de eigenaren van dit B&B geven je hier graag tips over. Kortom zeker een aanrader!

Gereisd met partner in september 2014

• 8Sigrid Rappange08-07-2014

Vriendelijk

Wij hadden een grote mooi ingerichte kamer met een balkon met schitterend uitzicht en kookmogelijkheid. Grote moderne badkamer. Prima ontbijt op een zonnig terras. Het terrein oogt een beetje rommelig maar wel smaakvol aangekleed. Helaas is onze kamer niet een keer schoongemaakt zelfs eenmaal prullenbak niet geleegd waardoor er allemaal mieren binnen waren. Daar moet extra aandacht aan gegeven worden. Verder probeert Monique iedereen te helpen mooie plekjes te vinden en leuke excursies te regelen echt super ook het boeken van restaurants voor haar gasten is een extra service! Jammer dat bij ons de BBQ niet doorging omdat er te weinig gasten waren. Heerlijke boeken heeft zij voor iedereen te leen.

Gereisd met partner in juli 2014

• 9The early birds02-04-2014

Een erg leuk bed and breakfest met super service

We hebben 4 erg leuke dagen gehad in dit bed and breakfest. Onze gastdame en heer was niets te veel om ons te verwennen, met late en heerlijke maaltijden en zeer vroege en even zo heerlijke ontbijtjes. Prima kamers met uitstekende bedden. We hebben genoten van de informele en gastvrije sfeer, maar zeker ook van de culinaire vaardigheden van de gastvrouw en de wijnkennis van de gastheer. Chapeau in elk opzicht

Gereisd in maart 2014

Bed and Breakfast Casa de Orange info