Bed and Breakfast Casa Andaluz

76 reviews over Bed and Breakfast Casa Andaluz in het Nederlands

Geweldig

Marjolein Lieshout,
26-11-2018

Lisa en Ron zijn hele lieve gastvrije mensen die er alles aan doen om het iedereen naar de zin te maken

Gereisd met vrienden in september 2018

Genoten!

Miranda,
25-4-2018

We hebben met 12 dames enorm genoten op Casa Andulaz! Ron en Liza zijn enorm gastvrij en helpen je overal bij. Alles kan en niets hoeft. Elke ochtend hadden we een heerlijk ontbijt en zijn verwend met de heerlijke paella van de buurvrouw en een heerlijke bbq van Ron. Ze hebben ons geholpen met de auto verhuur en reden zelfs voor naar Malaga of het vliegveld. Super fijn! Wij voelden ons enorm welkom en raden dit aan iedereen aan!

Ron en Liza bedankt voor het fantastische weekend!

Gereisd met vrienden in april 2018

Alles was top ! Had niet beter en mooier en gezelliger gekund. Ron en Liza verwennen je met alles, en staan met alles klaar.

Super ! Gaan er zeker weer naar toe. En zal iedereen aanraden.Perfecte sfeer, alles klopt.En niks is te gek hier.

Gereisd met vrienden in november 2017

We hebben een heerlijk relaxed verblijf gehad

René Driehuis,
22-10-2017

Lisa en Ron zijn bijzonder gastvrij. We werden door Ron van het vliegveld opgehaald. De huurauto was ook via hem geregeld en al vlot konden we op pad, naar Casa Andaluz. Daar aangekomen kregen we een warm ontvangst. Lisa verzorgde een rondtour door Alhaurin el Grande en liet ons de lekkerste restaurantjes zien en de supermarkt. Prima service !

Ook kregen we tips omdat we graag op pad zijn en plaatsen willen bezoeken. Ron en Lisa denken daarin goed mee. Zij kennen de omgeving immers erg goed.

Al met al hebben we veel gezien dankzij deze tips en hebben we een heerlijke vakantie gehad. Wij komen zeker nog een keer terug hier.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Prijs - kwaliteitsverhouding is in evenwicht.

Drs. F.G.J. Tieman RA/AA,
16-10-2017

Liza en Ron waren ontzettend gastvrij, vriendelijk en behulpzaam.

De omgeving is zeker de moeite waard om te bezoeken.

Voor een ieder is er wel wat wils.

Gereisd met partner in oktober 2017

Heerlijke locatie met heel veel gezelligheid!

Ortho dames,
3-10-2017

Casa Andaluz in Alhaurin El Grande is een heerlijke locatie voor een grote groep vrienden/familie/collega's. Ron en Liza zijn een perfecte gastheer en gastvrouw. T is fijn dat ze alles voor je willen regelen; je wordt opgehaald op het vliegveld, ze regelen de huurauto etc etc. Je voelt je echt welkom. Iedere ochtend staat er een uitgebreid ontbijt met vers fruit en gebakken eitjes. Wij hebben genoten van een gezellige bbq avond en een overheerlijke paella avond. Sportief gefietst in Malaga met de lekkerste vis tapas, allemaal geregeld door Ron. Wij hebben 5 fantastische dagen gehad, bedankt Ron en Liza.

Gereisd met vrienden in september 2017

Wat een gastvrijheid!

Frits Polak,
28-9-2017

Prachtig appartement, niets op aan te merken. prima service. Alle loftuitingen uit andere recensies zijn gewoon terecht.

Gereisd met partner in september 2017

Uitstekend !!!

Ernst en Hermien,
11-8-2017

Begin maart , op onze terugreis na een overwintering in Portugal , hebben we hier 9 nachten doorgebracht. Alles was prima geregeld daar. Nog nergens zo'n uitgebreid ontbijt gehad. Liza en Ron zijn hele vriendelijke en gastvrije mensen. Na tips van Ron de omgeving bekeken en dat was geweldig. Vooral het meren gebied was schitterend . Mijas en omgeving moet je ook bezoeken. Als we nog een keer daar in de buurt zijn gaan we daar zeker weer naar toe. P.s. je moet daar wel een auto hebben.

Gereisd met partner in maart 2017

Superrrrrrrr!!

Patrick, Pien, Julia en Sophie Stouthart,
3-8-2017

Wij zijn al diverse malen op vakantie geweest bij Nederlanders in het buitenland. Maar nog nooit zijn wij op een adres geweest, waar wij zo gastvrij onthaald werden. Bij aankomst was ons appartement nog niet klaar, maar nadat wij van Liza een heerlijke lunch gekregen hadden, konden wij er direct in. Ons appartement was perfect, ruim en schoon. Nadat wij onze koffers uitgepakt hadden, nam Ron ons mee, voor een kleine rondleiding in de buurt, zodat wij wisten waar we lekker konden eten, onze boodschappen konden doen en ook een beetje wegwijs raakten, in het dorp en het verkeer van Spanje. Daarna hebben wij 2 weken GENOTEN. Van het zwembad,de bbq-avond, de paëlla-avond, het dorp, de centrale ligging t.o.v. strand en andere uitstapjes en vooral van de GEZELLIGHEID. Ron en Liza, wij vinden jullie TOP en hopen zeker terug te komen!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

GEWELDIG!!!

Marcel,
2-8-2017

Super genoten van ons verblijf in Casa Andaluz.

Ron en Liza weten wat gastvrijheid is.

Hier ben je pas echt op vakantie; mooi complex, netjes en niets is teveel gevraagd.

Ron kan de mooiste verhalen vertellen en weet de weg vaak nog beter dan de TomTom.

Ook de kids hebben het prima gehad en kregen ook alle aandacht van Ron en Liza.

Hopelijk mogen we hier nog eens terugkomen en dan voor een iets langere periode.

Groeten aan Ben, de honden en Oekoeloekoe.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Andaluz in Alhaurín el Grande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Andaluz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.