Bed and Breakfast Appartement Casa Andaluz

Meer bedandbreakfastinfo

78 reviews over Bed and Breakfast Appartement Casa Andaluz

• 10Hèlen19-04-2019

100% de moeite waard !

Even weg naar Zuid Spanje en dan niet in het massa Costa del Sol tourisme terrecht komen ? Dan is dit het ideale verblijf. Wij verbleven in de Finca.(Finca Andaluz) Een prachtig huis van alle gemakken voorzien. Vaatwasser, wasmachine, goeie bedden. Een heerlijke tuin en fijn zwembad. En als je dan de Finca of een casa huurt krijg je Super gastheer Ron en super gastvrouw Liza er gewoon bij ! Een echtpaar dat het woord gastvrij volgens mij heeft uitgevonden 😃. Logeerde wij 3 jaar geleden in Casa Andaluz app. Roos en nu in de Finca. Beide keren waren fantastisch. Ron en Liza zijn gewaarschuwd ... Wij komen terug.

• 2018
    10Marjolein Lieshout26-11-2018

Geweldig

Lisa en Ron zijn hele lieve gastvrije mensen die er alles aan doen om het iedereen naar de zin te maken

• 9Miranda25-04-2018

Genoten!

We hebben met 12 dames enorm genoten op Casa Andulaz! Ron en Liza zijn enorm gastvrij en helpen je overal bij. Alles kan en niets hoeft. Elke ochtend hadden we een heerlijk ontbijt en zijn verwend met de heerlijke paella van de buurvrouw en een heerlijke bbq van Ron. Ze hebben ons geholpen met de auto verhuur en reden zelfs voor naar Malaga of het vliegveld. Super fijn! Wij voelden ons enorm welkom en raden dit aan iedereen aan!

Ron en Liza bedankt voor het fantastische weekend!

• 2017
    10Lil14-11-2017

fantastich! Super verblijf, top gastheer/gastvrouw

Alles was top ! Had niet beter en mooier en gezelliger gekund. Ron en Liza verwennen je met alles, en staan met alles klaar. Super ! Gaan er zeker weer naar toe. En zal iedereen aanraden.Perfecte sfeer, alles klopt.En niks is te gek hier.

• 10René Driehuis22-10-2017

We hebben een heerlijk relaxed verblijf gehad

Lisa en Ron zijn bijzonder gastvrij. We werden door Ron van het vliegveld opgehaald. De huurauto was ook via hem geregeld en al vlot konden we op pad, naar Casa Andaluz. Daar aangekomen kregen we een warm ontvangst. Lisa verzorgde een rondtour door Alhaurin el Grande en liet ons de lekkerste restaurantjes zien en de supermarkt. Prima service ! Ook kregen we tips omdat we graag op pad zijn en plaatsen willen bezoeken. Ron en Lisa denken daarin goed mee. Zij kennen de omgeving immers erg goed. Al met al hebben we veel gezien dankzij deze tips en hebben we een heerlijke vakantie gehad. Wij komen zeker nog een keer terug hier.

Met oudere kinderen

• 8Drs. F.G.J. Tieman RA/AA16-10-2017

Prijs - kwaliteitsverhouding is in evenwicht.

Liza en Ron waren ontzettend gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. De omgeving is zeker de moeite waard om te bezoeken. Voor een ieder is er wel wat wils.

• 9Ortho dames03-10-2017

Heerlijke locatie met heel veel gezelligheid!

Casa Andaluz in Alhaurin El Grande is een heerlijke locatie voor een grote groep vrienden/familie/collega's. Ron en Liza zijn een perfecte gastheer en gastvrouw. T is fijn dat ze alles voor je willen regelen; je wordt opgehaald op het vliegveld, ze regelen de huurauto etc etc. Je voelt je echt welkom. Iedere ochtend staat er een uitgebreid ontbijt met vers fruit en gebakken eitjes. Wij hebben genoten van een gezellige bbq avond en een overheerlijke paella avond. Sportief gefietst in Malaga met de lekkerste vis tapas, allemaal geregeld door Ron. Wij hebben 5 fantastische dagen gehad, bedankt Ron en Liza.

• 10Frits Polak28-09-2017

Wat een gastvrijheid!

Prachtig appartement, niets op aan te merken. prima service. Alle loftuitingen uit andere recensies zijn gewoon terecht.

• 10Ernst en Hermien11-08-2017

Uitstekend !!!

Begin maart , op onze terugreis na een overwintering in Portugal , hebben we hier 9 nachten doorgebracht. Alles was prima geregeld daar. Nog nergens zo'n uitgebreid ontbijt gehad. Liza en Ron zijn hele vriendelijke en gastvrije mensen. Na tips van Ron de omgeving bekeken en dat was geweldig. Vooral het meren gebied was schitterend . Mijas en omgeving moet je ook bezoeken. Als we nog een keer daar in de buurt zijn gaan we daar zeker weer naar toe. P.s. je moet daar wel een auto hebben.

• 10Patrick, Pien, Julia en Sophie Stouthart03-08-2017

Superrrrrrrr!!

Wij zijn al diverse malen op vakantie geweest bij Nederlanders in het buitenland. Maar nog nooit zijn wij op een adres geweest, waar wij zo gastvrij onthaald werden. Bij aankomst was ons appartement nog niet klaar, maar nadat wij van Liza een heerlijke lunch gekregen hadden, konden wij er direct in. Ons appartement was perfect, ruim en schoon. Nadat wij onze koffers uitgepakt hadden, nam Ron ons mee, voor een kleine rondleiding in de buurt, zodat wij wisten waar we lekker konden eten, onze boodschappen konden doen en ook een beetje wegwijs raakten, in het dorp en het verkeer van Spanje. Daarna hebben wij 2 weken GENOTEN. Van het zwembad,de bbq-avond, de paëlla-avond, het dorp, de centrale ligging t.o.v. strand en andere uitstapjes en vooral van de GEZELLIGHEID. Ron en Liza, wij vinden jullie TOP en hopen zeker terug te komen!!

Met oudere kinderen

13 tips over Bed and Breakfast Appartement Casa Andaluz

• Cheray Oudhoff, 21-03-2014

Laat Ron en Liza je huurauto verzorgen dan heb je bij aankomst geen gedoe.

• Corino, 09-10-2013

Goede restaurants en golfbanden in nabije omgeving. Prijs / kwaliteit is heel goed.

• kuijvenhoven, 15-09-2013

een huur auto is een must want je zit in de middle of nowhere er is genoeg te doen in de omgeving, maar je moet er wel op uit trekken

1 vraag over Bed and Breakfast Appartement Casa Andaluz

• Jaap van Dijk, 11-08-2016

route

Verschillende malen geprobeerd CASA ANDALUZ te vinden. Lukt me niet. Graag een route beschrijving vanaf Benalmadena

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV