Vakantiehuis Andalusië Adventure

4 reviews over Vakantiehuis Andalusië Adventure in het Nederlands

was de moeite waard

Greetje Dries
6-2-2018

Busrondreis naar Spanje & Andalusie. Was een mooie reis. Heel veel gezien in 15 dagen. Heen- en terugreis was vervelend. Duurde erg lang en was een behoorlijke zit in de bus.

Freedom

Hans en Olga
31-1-2016

De manier om Andalusië te ontdekken

Stoer, Avontuurlijk, Flexibel, Uniek

Maurice en Ana
27-9-2011

We hebben een onvergetelijke rondreis gemaakt van 2 weken door het mooie Andalusie. We werden uitermate gastvrij (heerlijke tapas en wijn...)ontvangen door Lex en Floortje. De 1e nacht mochten we in de Daktent op hun land overnachten en de volgende ochtend..., op pad met onze droomauto! De Defender reed super en de daktent was lekker ruim. We deden een mix van natuurgebieden/sierra's en mooie steden en witte dorpjes. We komen zeker weer terug en pakken dan de andere route die jullie ons adviseerden maar waar we geen tijd meer voor hadden.

Maurice en Ana

Heerlijke week gehad in Andalucia

Ossie Miller
27-7-2009

We hebben zeer genoten van onze week in de Casita in combinatie met de Landrover Defender. Een week is natuurlijk veel te kort, vooral omdat w ook zo gastvrij werden ontvangen. Opgehaald en gebracht naar het vliegveld. Waar maak je dat nog mee? We hebben erg goed geslapen in het kleine huisje bij het zwembad. Voorzien van alles wat een mens nodig heeft op een welverdiende vakantie. Elke morgen een duik in het zwembad en daarna met de Landrover Defender op stap. Wat een genot. Op de bijgaande link foto's van onze reis. Dank voor de gastvrijheid!! We komen snel weer terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Andalusië Adventure in Alhaurín el Grande, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Andalusië Adventure zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.