vakanties Alhaurín el Grande

Reviews over Alhaurín el Grande

Wat moeten we nog zeggen....

Henny & Karin,
    7-12-2018

Inderdaad wat moeten we nog zeggen, nadat we alle reviews van het afgelopen jaar hebben gelezen. Onze november vakantie bij casa don carlos wordt bijna traditie, nog even wat zon en je lekker laten verwennen door de boys voordat we thuis aan de slag kunnen met de feestdagen. Het is hun weer gelukt. O ja, laat Carlo en Ronald ook je auto en kaartjes regelen, net zo gemakkelijk. Tot volgend jaar. Lieve groetjes Karin en Henny

Wanneer gaan we terug ?

V.d. Berg,
    2-12-2018

Als je een bed en Breakfast zoekt die meer voor je doet en waar je, je heerlijk thuis voelt, zoek maar niet verder want wij hebben hem gevonden.

Alles klopte gewoon, lekker 's avonds mee eten met de gastheren en de andere gasten.

Veel leuke gesprekken en zeer nuttige informatie van Ronald en Carlo gehad voor onze uitstapjes.

We komen zeker terug!

Irene E,
    28-11-2018

Wat een mooie locatie. Een prachtige BenB op een half uurtje van vliegveld Malaga. Onze huurauto stond al zoals afgesproken voor ons klaar geregeld door Carlo en Ronald.

Elke ochtend een heerlijk ontbijtje in de zon op het terras en dat in november.

Wanneer je een uitstapje maakt krijg je vele goede tips en routebeschrijvingen. We aten elke avond heerlijk mee, zo fijn na een dag op stap. Gewoon aanschuiven en heerlijk eten. Intree kaarten/reserveringen worden vooraf voor je geregeld als je dat wilt. Of je bij vrienden op visite gaat zo voelde het voor ons.

Heel veel te zien in de regio we gaan zeker terug!

Geweldig

Marjolein Lieshout,
    26-11-2018

Lisa en Ron zijn hele lieve gastvrije mensen die er alles aan doen om het iedereen naar de zin te maken

Prachtige B&B met fenomenaal uitzicht!

Barbara en Luc,
    25-11-2018

Prachtige B&B!! Opstaan met fenomenaal uitzicht over de vallei. Super onthaal. Ton en Daniëlle staan steeds paraat met een lekker ontbijt, tapas, drankjes... Daniëlle je hebt de beste paella!! Zij helpen met plannen van uitstapjes...en wij hebben voor hen de watervallen ontdekt😋. Een adresje om te onthouden. Auto huren is een noodzaak. Ligt afgelegen, maar toch ideale uitvalbasis voor cultuur en natuur. Wij gaan zeker terug!!

Alhaurín el Grande scoort een 8,6 uit 10, op basis van 259 reviews