Sorteren

vakanties Alhaurín el Grande

Reviews over Alhaurín el Grande

Gunstig gelegen en gezellig. Een topper.

Caroline
    26-6-2018

Alhaurin el Grande is een onverwachte topper. Veel restaurants met erg vriendelijke prijzen, terrasjes, ijssalons, 2 golfbanen, goede supermarkten en vooral, m.n. 's-avonds veel sfeer en gezelligheid.

En dan ook nog eens vlak bij het vliegveld, de stranden, Malaga, Marbella, Ronda en veel natuurschoon. Niet vergeten te bezoeken El Chorro, Caminito del Rey en El Torcal.

Gezellig druk

René Driehuis
    22-10-2017

Gezellig druk Spaans dorpje, veel eetgelegenheden en goede supermarkten.

Gezellige en interessante plaats. Echt Spaans

Frits Polak
    28-9-2017

Interessante plaats. heerlijk klimaat

Typish Spaans stadje

Jo en Ninet Creuwels
    9-9-2017

Het Spaanse gevoel en de heerlijke restaurantjes

onverwacht verrassend

Frans
    24-7-2017

Alhaurin is gelegen tegen een bergrug die het afschermt van de zee. Het is een langgerekt dorp zonder een gebruikelijke plaza maior of een overdekte markt.Het heeft toch vele gezellige terrasjes en restaurants en het winkelaanbod is uitgebreid De ligging t.o.v strand en cultuursteden is perfekt en vlieveld van Malaga is binnen een half uur bereikbaar.

Alhaurín el Grande scoort een 8,1 uit 10, op basis van 258 reviews