Bed and Breakfast Villa Conmigostersterstersterster

89 reviews over Bed and Breakfast Villa Conmigo

• 2018
    10Koen & Pauline van der Horn21-06-2018

Een woord: Grote Klasse

Voor de tweede keer te gast in de B&B van Edwin en Dennis (en hondje Pepa). In een woord wederom fantastisch. Geweldige gastvrijheid, de mooie kamer, de inrichting, de humor, gezelligheid, het heerlijke eten en wijn, ontbijt wat elke dag weer net iets anders is, de gehele entourage en alles met een zeer persoonlijke touch. Een 11 kunnen we niet geven maar zou zeker verdiend zijn. Wij kijken nu al weer uit naar onze volgende vakantie in Spanje waar we ook zeker Villa Con Migo weer zullen aan doen.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Aurelia en Ilona02-06-2018

Buitengewoon goed!

Heerlijke 3 dagen gehad in deze prachtige villa. Alles wat je op de foto’s ziet, is ook echt zo. Mooie kamer met heerlijke massagedouche, fantastische boxspring bedden! lekker zwembad met heerlijke bedjes, een super jacuzzi, heerlijk uitgebreid ontbijt en genoten van een goed verzorgde bbq. Dit alles mogelijk gemaakt door 2 fantastische gastheren Dennis en Edwin. Van nature zijn ze zo gastvrij, niks is hun teveel. Echt een aanrader! Tot snel!

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 10Diana26-05-2018

Het paradijs van Andalucia

Wat een fantastische belevenis was om hier te mogen verblijven! Bij aankomst in de B&B zie je de paradijselijk mooie tuin die met veel harmonie en smaak ingericht is en daardoor veel rust geeft. De kamer is superschoon en op het eigen teras geniet je van een drankje met uitzicht en van de geur van de dennenboom. De gastheren Dennis en Edwin maken van je verblijf een onvergetelijke ervaring. De dag begint met een goed verzorgd, gevarieerd en gezond ontbijt onder de palmboom. De gastheren geven je tips, die zelfs afgestemd zijn met de weervoorspeling voor de dag, voor bezoek aan interessante plekken in de omgeving; ze zorgen dat je niets ontbreekt tijdens het verblijf en ze geven je het echte vakantiegevoel. Villa Conmigo is een fantastische plek om van je vakantie te genieten!

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Ankie van der Meer21-04-2018

Over de top !!

Heerlijk genieten met het jaarlijkse uitje met 2 zussen en nicht. Vorig jaarvook geweest en na de eerste keer was er geen discussie wat wij ons volgende uitstapje gingen doen. Dennis en Edwin jullie zijn grandioos en de B&B is geweldig. Gastvrijheid en gezelligheid alom als jullie naast het gevarieerde ontbijt en een geweldige lunch ook nog een overheerlijk diner bereiden. Een dikke duim voor jullie 👍we komen zeker terug om weer ff een paar dagen te genieten

Gereisd met vrienden in april 2018

• 10c.wijngaarde21-04-2018

fantastisch

wat een fijne plek is dit om een aantal dagen door te brengen. Mooie kamers, lekker eten, geweldige tuin, leuke fitnessruimte. Alles is super schoon en Dennis en Edwin zijn onovertroffen gastheren. Ze leggen hun gasten in de watten en niets lijkt te veel voor ze. Dus zoek je een geweldige plek om te verblijven in het mooie Andalusie dan moet je hier zijn!!!

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 10carla21-04-2018

fantastisch!

wat een paradijs is dit!! Zo mooi, schoon en super relaxed en de eigenaren doen er alles aan om je een geweldige vakantie te bezorgen. Het ontbijt is geweldig, verzorgd en elke ochtend weer een nieuw "feestje" en ook s avonds hebben we hier zo lekker gegeten. De tuin is een belevenis op zich met genoeg plekjes om van de omgeving en het heerlijke weer te genieten. Verder een heerlijk zwembad en een fitnessruimte. We zijn hier nu 2 keer geweest en ik weet zeker dat we hier gaan terugkomen. Dennis en Edwin jullie doen het geweldig!!!

Gereisd met vrienden in april 2018

• 10G. Stam10-04-2018

Heerlijk, zeker voor herhaling vatbaar.

Wat een prachtige bed and breakfast. Met een mooi terras met zitjes en een groot zwembad. Het is er schoon en ruim. Dennis en Edwin maken van ieder ontbijt een feestje. We vonden het er heerlijk, we hebben er 3 nachten geslapen, maar komen zeker nog eens terug om nog meer van de omgeving te zien en ons te laten verwennen. Want Dennis en Edwin zijn top gastheren!

Gereisd met partner in april 2018

• 10Yvonne & Leon05-04-2018

Geweldig genoten!

Op aanraden van vrienden zijn wij naar de b&b van Dennis en Edwin afgereisd. We hebben een heerlijke week gehad. De mannen doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Goede bedden en perfect qua ligging. Lekker rustig en toch ben je zo op de luchthaven van Malaga. De B&B is van alle gemakken voorzien, van een zwembad tot een gym en een lekker terras om te genieten van de zon. Zalig ontbijt en hartelijke gastvrijheid. We komen zeker nog eens terug !

Gereisd met partner in maart 2018

• 2017
    9Nicolette07-12-2017

Een heerlijk verblijf gehad!

Het is een prachtige B&B, met een heerlijke tuin én gym. De kamers zijn van alle gemakken voorzien en je wordt iedere dag verwend met een heerlijk, uitgebreid ontbijt. Echt een feestje. De gastheren staan voor je klaar met allerlei adviezen, maar dringen zich niet op en de honesty bar is uitgebreid en de prijzen zijn prima.

Gereisd met partner in november 2017

• 10Liesbeth06-12-2017

Alles was prima verzorgt, helaas waren Wij maar twee nachtje, veel te kort!

Gereisd met vrienden in november 2017

0 tips over Bed and Breakfast Villa Conmigo