Bed and Breakfast Villa Conmigostersterstersterster

Meer bedandbreakfast info

89 reviews over Bed and Breakfast Villa Conmigo

• 2018
    10Fam. Beurskens05-10-2018

in één woord: Fantastisch!

geweldige gastheren, een fantastisch ontbijt met dagelijks verse producten, mooie omgeving. Kortom, we hebben super genoten en komen graag nog een keer terug!

• 10Frits en Annemarie04-10-2018

Geweldig

Prachtige accomodatie met perfecte verzorging, mooie kamers, heerlijk zwembad, niet te overtreffen ontbijt, leuke omgeving waar veel te doen is. Dennis en Edwin zijn geweldige gastheren, een paar keer per week kun je ook nog aanschuiven voor het diner. We kwamen hier nu voor de 2e keer en hebben voor volgend jaar gelijk maar weer besproken

• 10Frank Kersten23-09-2018

Een B&B die alle verwachtingen overtreft!

Na een warm onthaal op de villa mochten we ervaren dat de foto's op de site geen geduldige plaatjes waren maar pure werkelijkheid! Een prachtige accommodatie! Daarbij het super gastheerschap van Dennis en Edwin wat werkelijk alles overtreft. Het overheerlijke ontbijt met heerlijke verse producten en evenzo heerlijke verse maaltijden waar je bij aan kunt sluiten. Het oog voor detail komt overal terug, zowel in het eten als de aankleding van het geheel en de omgang met de gasten. De ligging is heel centraal waardoor je vanuit deze locatie makkelijk dagtochten kunt maken door het prachtige Andalusië

• 10Michel en Sylvia11-09-2018

Meer dan fantastisch!

Alles wat al geschreven is klopt, de kamer is prachtig, de tuin is heerlijk, het ontbijt is zo goed en heerlijk en Edwin en Dennis zijn de beste gastheren die je kunt hebben. Wij komen zeker terug!

• 10Christ en Marion12-08-2018

In een woord GEWELDIG !!

Super B&B met super gastheren Iedere dag een lekker ontbijt en de bbq was heerlijk. Verder kunnen Denis en Edwin je veel info geven voor de leuke plekjes in de buurt. Dennis en Edwin nogmaals bedankt.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Rowan en Steffie03-08-2018

Wij zijn 10 dagen verbleven bij villa conmigo en hebben een super vakantie gehad. Dennis en Edwin zijn hele goede gastheren, heel attent, netjes en kunnen heerlijk koken. Elke dag een super lekker ontbijt met veel variatie. Zeer schone kamers. Aan de puntjes op de i is gedacht, allerlei kleine details die het verblijf nog aangenamer maken. Alhaurin de la Torre is een rustige plaats maar vanuit daar veel te doen en voor ieder wat wils. Een goede uitvalsbasis. Bedankt! Wij hebben genoten.

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Nathalie Sauvage22-07-2018

Fantastisch en zeer aangenaam verblijf!

Dennis en Edwin, zijn super gastheren. Hun gastvrijheid, service en verzorging in hun mooie B&B heeft er voor gezorgd dat wij van een zeer fijne vakantie hebben genoten. Ze gaven ons echt een "welkom"gevoel. Ze kunnen ook heerlijk koken en doen dat dan ook graag enkele keren per week voor hun gasten. Wij zullen B&B Villa Conmigo dan ook zeker aanraden aan familie, vrienden en kennissen. Als we opnieuw naar Alhaurin de la Torre gaan, zal het zeker bij Dennis en Edwin zijn!

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Denecker Laurette09-07-2018

super fantastisch

euhhhhhhhhhhhh niks op te merken paradijs op aarde 2 schatten van uitbaters

• 10Henk Everling07-07-2018

Super vakantie in Villa Conmigo

Wat een top locatie. Alles klopt, prachtige kamers, fantastisch ontbijt, mooi buiten verblijf met zwembad en ligbedden, jacuzzi, en voor de sportliefhebbers een uitgebreide gym. Voor de gastheren is niets teveel, uitgebreid advies van de diverse mogelijkheden zoals uitstapjes en leuke tips.

• 10Alain Allegaert06-07-2018

Paradijs op aarde waar je naar terug wil !

Het gezegde "perfectie bestaat niet " wordt in dit stukje paradijs op aarde van tafel geveegd. We verbleven een grote week in de superior suite (cinco ) die al zijn eer aandoet: mooi terras met uitzicht, ruime kraaknette kamer en badkamer die ons vakantiegevoel onmiddellijk naar een hoger peil stuurt. Het dagelijks gevarieerd ontbijt met streekgebonden ingrediënten op het sprookjesachtige buitenplein brengt ons direct in de wolken. Ondertussen leiden en begeleiden Edwin en Dennis ons met het nodige professionalisme en elegante vlotheid doorheen het verblijf. De honestybar biedt kwalitief hoge wijnen, fridranken, bier, sangria, versnaperingen aan democratische prijzen. De villa staat in een rustige veilige residentiële wijk, parkeren kan op de ruime binnenplaats die veilig is afgesloten. Malaga, Cordoba, Granada, de witte dorpen,de kustlijn, natuurpracht: alles bereikbaar in korte tijdspanne.

0 tips over Bed and Breakfast Villa Conmigo

0 vragen over Bed and Breakfast Villa Conmigo