Bed and Breakfast Villa Conmigo

53 reviews over Bed and Breakfast Villa Conmigo in het Nederlands

Buitengewoon goed!

Aurelia en Ilona
2-6-2018

Heerlijke 3 dagen gehad in deze prachtige villa. Alles wat je op de foto’s ziet, is ook echt zo. Mooie kamer met heerlijke massagedouche, fantastische boxspring bedden! lekker zwembad met heerlijke bedjes, een super jacuzzi, heerlijk uitgebreid ontbijt en genoten van een goed verzorgde bbq. Dit alles mogelijk gemaakt door 2 fantastische gastheren Dennis en Edwin. Van nature zijn ze zo gastvrij, niks is hun teveel. Echt een aanrader! Tot snel!

Het paradijs van Andalucia

Diana
26-5-2018

Wat een fantastische belevenis was om hier te mogen verblijven! Bij aankomst in de B&B zie je de paradijselijk mooie tuin die met veel harmonie en smaak ingericht is en daardoor veel rust geeft. De kamer is superschoon en op het eigen teras geniet je van een drankje met uitzicht en van de geur van de dennenboom. De gastheren Dennis en Edwin maken van je verblijf een onvergetelijke ervaring. De dag begint met een goed verzorgd, gevarieerd en gezond ontbijt onder de palmboom. De gastheren geven je tips, die zelfs afgestemd zijn met de weervoorspeling voor de dag, voor bezoek aan interessante plekken in de omgeving; ze zorgen dat je niets ontbreekt tijdens het verblijf en ze geven je het echte vakantiegevoel. Villa Conmigo is een fantastische plek om van je vakantie te genieten!

Over de top !!

Ankie van der Meer
21-4-2018

Heerlijk genieten met het jaarlijkse uitje met 2 zussen en nicht. Vorig jaarvook geweest en na de eerste keer was er geen discussie wat wij ons volgende uitstapje gingen doen. Dennis en Edwin jullie zijn grandioos en de B&B is geweldig. Gastvrijheid en gezelligheid alom als jullie naast het gevarieerde ontbijt en een geweldige lunch ook nog een overheerlijk diner bereiden. Een dikke duim voor jullie 👍we komen zeker terug om weer ff een paar dagen te genieten

fantastisch

c.wijngaarde
21-4-2018

wat een fijne plek is dit om een aantal dagen door te brengen. Mooie kamers, lekker eten, geweldige tuin, leuke fitnessruimte. Alles is super schoon en Dennis en Edwin zijn onovertroffen gastheren. Ze leggen hun gasten in de watten en niets lijkt te veel voor ze. Dus zoek je een geweldige plek om te verblijven in het mooie Andalusie dan moet je hier zijn!!!

fantastisch!

carla
21-4-2018

wat een paradijs is dit!! Zo mooi, schoon en super relaxed en de eigenaren doen er alles aan om je een geweldige vakantie te bezorgen. Het ontbijt is geweldig, verzorgd en elke ochtend weer een nieuw "feestje" en ook s avonds hebben we hier zo lekker gegeten. De tuin is een belevenis op zich met genoeg plekjes om van de omgeving en het heerlijke weer te genieten. Verder een heerlijk zwembad en een fitnessruimte. We zijn hier nu 2 keer geweest en ik weet zeker dat we hier gaan terugkomen. Dennis en Edwin jullie doen het geweldig!!!

Heerlijk, zeker voor herhaling vatbaar.

G. Stam
10-4-2018

Wat een prachtige bed and breakfast. Met een mooi terras met zitjes en een groot zwembad. Het is er schoon en ruim. Dennis en Edwin maken van ieder ontbijt een feestje. We vonden het er heerlijk, we hebben er 3 nachten geslapen, maar komen zeker nog eens terug om nog meer van de omgeving te zien en ons te laten verwennen. Want Dennis en Edwin zijn top gastheren!

Geweldig genoten!

Yvonne & Leon
5-4-2018

Op aanraden van vrienden zijn wij naar de b&b van Dennis en Edwin afgereisd. We hebben een heerlijke week gehad. De mannen doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Goede bedden en perfect qua ligging. Lekker rustig en toch ben je zo op de luchthaven van Malaga. De B&B is van alle gemakken voorzien, van een zwembad tot een gym en een lekker terras om te genieten van de zon. Zalig ontbijt en hartelijke gastvrijheid. We komen zeker nog eens terug !

Een heerlijk verblijf gehad!

Nicolette
7-12-2017

Het is een prachtige B&B, met een heerlijke tuin én gym. De kamers zijn van alle gemakken voorzien en je wordt iedere dag verwend met een heerlijk, uitgebreid ontbijt. Echt een feestje. De gastheren staan voor je klaar met allerlei adviezen, maar dringen zich niet op en de honesty bar is uitgebreid en de prijzen zijn prima.

Liesbeth
6-12-2017

Alles was prima verzorgt, helaas waren Wij maar twee nachtje, veel te kort!

Genoten van het ontbijt en van de gezellig ingerichte kamers en goede tips om te bezoeken in de omgeving.

De gastvrijheid van beide heren was super en je voelde je snel op je gemak.

Kortom geen enkel kritiekpuntje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Conmigo in Alhaurín de la Torre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Conmigo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Villa Conmigo scoort een 9.85 uit 10 op basis van 58 reviews.