Bed and Breakfast Villa Conmigo

Kleine hotelsWeer vandaag22°15°
Bed and Breakfast Villa Conmigo
9,9

65 reviews over Bed and Breakfast Villa Conmigo in het Nederlands

Fantastisch, relax, een feest!!

Debby Hahlen
12-10-2018

Dit is paradijs in Andalusie. Wat een fantastisch verblijf hebben we hier gehad. Dennis en Edwin maken er een waar feest van als je bij hen gast bent. Gelukkig gaan we gauw weer!!

in één woord: Fantastisch!

Fam. Beurskens
5-10-2018

geweldige gastheren, een fantastisch ontbijt met dagelijks verse producten, mooie omgeving. Kortom, we hebben super genoten en komen graag nog een keer terug!

Geweldig

Frits en Annemarie
4-10-2018

Prachtige accomodatie met perfecte verzorging, mooie kamers, heerlijk zwembad, niet te overtreffen ontbijt, leuke omgeving waar veel te doen is. Dennis en Edwin zijn geweldige gastheren, een paar keer per week kun je ook nog aanschuiven voor het diner. We kwamen hier nu voor de 2e keer en hebben voor volgend jaar gelijk maar weer besproken

Een B&B die alle verwachtingen overtreft!

Frank Kersten
23-9-2018

Na een warm onthaal op de villa mochten we ervaren dat de foto's op de site geen geduldige plaatjes waren maar pure werkelijkheid! Een prachtige accommodatie! Daarbij het super gastheerschap van Dennis en Edwin wat werkelijk alles overtreft. Het overheerlijke ontbijt met heerlijke verse producten en evenzo heerlijke verse maaltijden waar je bij aan kunt sluiten. Het oog voor detail komt overal terug, zowel in het eten als de aankleding van het geheel en de omgang met de gasten.

De ligging is heel centraal waardoor je vanuit deze locatie makkelijk dagtochten kunt maken door het prachtige Andalusië

Meer dan fantastisch!

Michel en Sylvia
11-9-2018

Alles wat al geschreven is klopt, de kamer is prachtig, de tuin is heerlijk, het ontbijt is zo goed en heerlijk en Edwin en Dennis zijn de beste gastheren die je kunt hebben. Wij komen zeker terug!

In een woord GEWELDIG !!

Christ en Marion
12-8-2018

Super B&B met super gastheren

Iedere dag een lekker ontbijt en de bbq was heerlijk.

Verder kunnen Denis en Edwin je veel info geven voor de leuke plekjes in de buurt.

Dennis en Edwin nogmaals bedankt.

Rowan en Steffie
3-8-2018

Wij zijn 10 dagen verbleven bij villa conmigo en hebben een super vakantie gehad. Dennis en Edwin zijn hele goede gastheren, heel attent, netjes en kunnen heerlijk koken. Elke dag een super lekker ontbijt met veel variatie. Zeer schone kamers. Aan de puntjes op de i is gedacht, allerlei kleine details die het verblijf nog aangenamer maken. Alhaurin de la Torre is een rustige plaats maar vanuit daar veel te doen en voor ieder wat wils. Een goede uitvalsbasis. Bedankt! Wij hebben genoten.

Fantastisch en zeer aangenaam verblijf!

Nathalie Sauvage
22-7-2018

Dennis en Edwin, zijn super gastheren. Hun gastvrijheid, service en verzorging in hun mooie B&B heeft er voor gezorgd dat wij van een zeer fijne vakantie hebben genoten. Ze gaven ons echt een "welkom"gevoel. Ze kunnen ook heerlijk koken en doen dat dan ook graag enkele keren per week voor hun gasten. Wij zullen B&B Villa Conmigo dan ook zeker aanraden aan familie, vrienden en kennissen. Als we opnieuw naar Alhaurin de la Torre gaan, zal het zeker bij Dennis en Edwin zijn!

super fantastisch

Denecker Laurette
9-7-2018

euhhhhhhhhhhhh niks op te merken paradijs op aarde 2 schatten van uitbaters

Super vakantie in Villa Conmigo

Henk Everling
7-7-2018

Wat een top locatie. Alles klopt, prachtige kamers, fantastisch

ontbijt, mooi buiten verblijf met zwembad en ligbedden,

jacuzzi, en voor de sportliefhebbers een uitgebreide gym.

Voor de gastheren is niets teveel, uitgebreid advies van de

diverse mogelijkheden zoals uitstapjes en leuke tips.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Conmigo in Alhaurín de la Torre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Conmigo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.