Bed and Breakfast Villa Conmigostersterstersterster

Tonen op kaart

89 reviews over Bed and Breakfast Villa Conmigo

• 2019
    10Machiel en Judith29-10-2019

Reden genoeg om snel terug te komen!!

Hier ontspan je pas helemaal.. Heerlijke bedden, relaxte omgeving. Een douche die ik het liefste mee naar huis zou nemen en zo kan ik nog wel even door gaan. Een heerlijke buiten en binnen ruimte om lekker te zitten. Fantastisch ontbijt en eind oktober 25 graden... Kortom perfect adres voor een heerlijke vakantie en de drukte achter je te laten!!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Andrea19-09-2019

Wat een heerlijk verblijf hebben we bij Dennis en Edwin gehad. Het ontbijt is iedere dag weer een verrassing en de kamers fijn en alles ziet er 'spik en span' uit. Ook rond het huis ontbreekt het je aan niets. Het zwembad, de jaccuzi en alle zitgelegenheden. Zelfs fitness en sauna aanwezig. Dennis en Edwin waren erg behulpzaam en we komen ook zeker een keer terug om er weer van te genieten

Gereisd met partner in september 2019

• 10Ruud&Carla08-09-2019

Echt een aanrader!!

Wat een fantastische B&B!! Alles wat er belooft is wordt waar gemaakt. Dennis en Edwin zijn heel gastvrij. Het ontbijt is voortreffelijk en elke dag weer anders. Kamer elke dag aan kant gemaakt. Zwembad en tuin heerlijk om even te relaxen. Goed bereikbaar maar auto wel een must. Tip; heerlijk eten bij El Tinao de Julian en Cienfuegos.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Ingrid11-08-2019

Het is een prachtig verblijf met twee zeer vriendelijke gastheren die er voor zullen zorgen dat je alles naar je zin zal zijn. Ontbijt is echt fantastisch. Mooi zwembad en voldoende ruimte om lekker buiten te zitten. Edwin en Dennis helpen je graag met dingen plannen zoals een fietstocht met een Nederlands sprekende gids. Het centrum is makkelijk te bereiken en ook in Malaga ben je zo. Echt een heerlijk plek om even bij te komen en te genieten van al het moois wat Spanje te bieden heeft.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Ben22-07-2019

Super verblijf !

Uitstekend B&B , zeer gastvrij, schoon en prima verzorgd. Auto is wel noodzakelijk maar daarmee verken je de mooie omgeving. Een aanrader om te verblijven !

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Patrick en Hilde06-05-2019

Zo puur zo mooi zo lekker zo Zalig

Wat een zaligheid hier te verblijven. De rust, de pracht, alles aanwezig wat je nodig hebt, super netjes, mooie kamer, op elk detail wordt gelet wat net dat verschil maakt dat je hier graag bent en wilt blijven. De charmante vriendelijkheid van Edwin en Dennis die je helpen waar nodig, die je alles bieden wat je zo'n zalig vakantieverblijf maar wensen kan. Ze zijn aanwezig maar zonder zich op te dringen en geven je de ruimte en rust die je dan ook naar believen vindt bij hen.
    Ook de smaken die je bord elke dag opnieuw weer passeren over alles is nagedacht om ons keer op keer weer te verrassen. Doe zo verder wij komen zeker nog terug !

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Lucinda & Ralph04-05-2019

Top gastheren!

We hebben een heerlijk verblijf gehad. We verbleven een kleine week in deze B&B en hebben genoten van de gastvrijheid, het uitstekende ontbijt, de heerlijke paella en de geweldige gastheren Dennis en Edwin. Wij maakten in de ochtend gebruik van de sportfaciliteiten om vervolgens zonder schuldgevoel te genieten van het gevarieerde ontbijt met lokale producten. Top vakantie gehad! We komen zeker nog eens terug. Dennis en Edwin, bedankt!

• 10Mo20-04-2019

Een paradijsje in Andalusie

Voor de 5e keer op deze heerlijke plek geweest en weer als vanouds heerlijk genoten van de ongekende gastvrijheid van Edwin en Dennis mooie kamer heerlijk zwembad en jacuzzi. Een super uitgebreid ontbijt en heerlijke paella gegeten. Mooie omgeving Malaga Ronda Caminito del Rey zijn absolute aanraders. Gaan er heel gauw weer terug!!

• 10Rob vd Berg17-04-2019

Een superaanrader

Hemels paradijs waar het je aan werkelijk niets ontbreekt een week gehad om nooit meer te vergeten . Een super uitgebreid ontbijt heerlijke jacuzzi en luxe kamer met alles erop en eraan. Ronda Malaga de Caminito del Rey Mijas zijn absolute aanraders kortom we komen hier zeker weer terug bedankt Dennis Edwin en Peppa voor jullie gastvrijheid en gezelligheid.

• 2018
    10Jaap07-11-2018

In één woord geweldig!

Wat een super accommodatie, alles erop en eraan, in een schitterende omgeving met heel veel golfbanen ( ben een enorme golfliefhebber)

Gereisd met partner in oktober 2018

0 tips over Bed and Breakfast Villa Conmigo