Bed and Breakfast Villa Conmigo *****

Bed and Breakfast Villa Conmigo
9,8

Weer vandaag16°-3°

46 reviews over Bed and Breakfast Villa Conmigo in het Nederlands

Een heerlijk verblijf gehad!

Nicolette, 7-12-2017

Het is een prachtige B&B, met een heerlijke tuin én gym. De kamers zijn van alle gemakken voorzien en je wordt iedere dag verwend met een heerlijk, uitgebreid ontbijt. Echt een feestje. De gastheren staan voor je klaar met allerlei adviezen, maar dringen zich niet op en de honesty bar is uitgebreid en de prijzen zijn prima.

Liesbeth, 6-12-2017

Alles was prima verzorgt, helaas waren Wij maar twee nachtje, veel te kort!

Genoten van het ontbijt en van de gezellig ingerichte kamers en goede tips om te bezoeken in de omgeving.

De gastvrijheid van beide heren was super en je voelde je snel op je gemak.

Kortom geen enkel kritiekpuntje.

Heerlijk ontspannend!

Dennis, 30-11-2017

Wat een heerlijke verwennerij is villa Conmigo!!

Na 4 dagen verbleven te hebben in de junior suite ben ik weer helemaal tot rust gekomen. Van een gevarieerd uitgebreid ontbijt tot een heerlijk sauna arrangement is alles tot in perfectie afgewerkt. De kamer was uitstekend verzorgd, zeer comfortabel en van diverse gemakken voorzien. De gastheren Dennis en Edwin zorgen er voor dat het er aan niets ontbreekt om zorgeloos te kunnen verblijven. Kijk nu al uit naar mijn volgend verblijf, heerlijk...

Top!

M&M uit Eindhoven, 28-11-2017

Fantastisch! Top gastheren, alles tot in de puntjes verzorgd. Makkelijk bereikbaar, en veel mogelijkheden voor het bezoeken van de diverse steden.

Dichtbij de B&B diverse mogelijkheden om lekker te dineren.

Wij zeggen... zeker waar voor je geld!

Fantastisch en direct weer geboekt voor 2018!

Maria en Giel de Bock, 18-11-2017

Alles was goed, de kamer, het ontbijt, de locatie (als je van rust houdt), het zwembad, de geweldige gastheren en natuurlijk Peppa, de hond :). We hadden nu een kamer beneden met een klein terras en hebben voor volgend jaar direct het penthouse geboekt. De prijs kwaliteit is zondermeer super te noemen! Een echte aanrader voor mensen die van rust houden!

Zeldzaam fijn, Relaxt en Luxe!

Irm & Aniet, 12-11-2017

Zoek je een heerlijk verblijf om even los te komen van alles, dan ben je hier op het juiste adres. Wat een gastheerschap tonen Dennis en Edwin. Dat is een mooie balans van er voor jou zijn, met tijd voor een praatje en tips als je daar behoefte aan hebt, en jou de vrijheid geven je gang te gaan. In een huiselijke sfeer laten ze je genieten van een verrukkelijk ontbijt met een eigen twist, een mooi gevulde honesty bar met o.a. de juiste wijnen voor een mooie prijs, overheerlijke tapasplank of een verrassend smaakvol diner. Aan werkelijk niets ontbreekt het. En dat alles is betaalbaar, dat maakt het zo bijzonder. Zelden zo'n goede B&B bezocht waar werkelijk alles klopt. Wij hebben van iedere minuut genoten!

Super en fantastisch

Lonneke en Jaap, 7-11-2017

Een absolute aanrader voor een super verblijf in Andalusië. Alles is tot in de puntjes verzorgd: een uitmuntend ontbijt, geweldige bedden, schone kamers en twee top gastheren. Wij zijn daarom in de afgelopen twee jaar al vijf keer geweest en hopelijk zullen nog vele bezoeken volgen.

Fantastische accommodatie

Gemma, 31-10-2017

Prachtige villa, super kamers, mooi zwembad en jacuzzi. Heerlijke zit en eetkamer alsmede diverse buiten terrassen en geweldige gym. Een super ontbijt die elke dag verrassend is. Edwin en Dennis zijn geweldige gastheren, niets is te veel en weten heel veel goede tips te geven voor een aangenaam verblijf in Andalusie. Wij komen zeker terug

Grandioos, dat het nog bestaat.

Rob & Merian, 31-10-2017

Na diverse aanbevelingen van vrienden zijn we afgereisd naar Villa Conmigo. Met veel verhalen en informatie over hoe perfect het allemaal is, waren we benieuwd. Er was geen woord van gelogen. Dennis en Edwin zijn top gastheren, service en hygiene hoog in het vaandel. Het ontbreekt je aan niets. Ontbijt is uitgebreid en heerlijk, genoten van een fantastische zalmsalade als lunch en twee keer een 3 gangen diner, waar menig restaurant een puntje aan kan zuigen.

Heerlijk gesport in de fitness ruimte, al die calorieën moeten wel weer verbrand worden.

Honesty bar voorzien van prima wijnen en diverse frisdranken, chips, pinda's etc.etc. Wij hebben een grandioze week gehad en gaan op zeker nog een keer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Conmigo in Alhaurín de la Torre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Conmigo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Villa Conmigo scoort een 9.81 uit 10 op basis van 49 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: