Bed and Breakfast Villa Conmigo

In een woord GEWELDIG !!

Christ en Marion
12-8-2018

Super B&B met super gastheren

Iedere dag een lekker ontbijt en de bbq was heerlijk.

Verder kunnen Denis en Edwin je veel info geven voor de leuke plekjes in de buurt.

Dennis en Edwin nogmaals bedankt.

Rowan en Steffie
3-8-2018

Wij zijn 10 dagen verbleven bij villa conmigo en hebben een super vakantie gehad. Dennis en Edwin zijn hele goede gastheren, heel attent, netjes en kunnen heerlijk koken. Elke dag een super lekker ontbijt met veel variatie. Zeer schone kamers. Aan de puntjes op de i is gedacht, allerlei kleine details die het verblijf nog aangenamer maken. Alhaurin de la Torre is een rustige plaats maar vanuit daar veel te doen en voor ieder wat wils. Een goede uitvalsbasis. Bedankt! Wij hebben genoten.

Fantastisch en zeer aangenaam verblijf!

Nathalie Sauvage
22-7-2018

Dennis en Edwin, zijn super gastheren. Hun gastvrijheid, service en verzorging in hun mooie B&B heeft er voor gezorgd dat wij van een zeer fijne vakantie hebben genoten. Ze gaven ons echt een "welkom"gevoel. Ze kunnen ook heerlijk koken en doen dat dan ook graag enkele keren per week voor hun gasten. Wij zullen B&B Villa Conmigo dan ook zeker aanraden aan familie, vrienden en kennissen. Als we opnieuw naar Alhaurin de la Torre gaan, zal het zeker bij Dennis en Edwin zijn!

super fantastisch

Denecker Laurette
9-7-2018

euhhhhhhhhhhhh niks op te merken paradijs op aarde 2 schatten van uitbaters

Super vakantie in Villa Conmigo

Henk Everling
7-7-2018

Wat een top locatie. Alles klopt, prachtige kamers, fantastisch

ontbijt, mooi buiten verblijf met zwembad en ligbedden,

jacuzzi, en voor de sportliefhebbers een uitgebreide gym.

Voor de gastheren is niets teveel, uitgebreid advies van de

diverse mogelijkheden zoals uitstapjes en leuke tips.

Paradijs op aarde waar je naar terug wil !

Alain Allegaert
6-7-2018

Het gezegde "perfectie bestaat niet " wordt in dit stukje paradijs op aarde van tafel geveegd. We verbleven een grote week in de superior suite (cinco ) die al zijn eer aandoet: mooi terras met uitzicht, ruime kraaknette kamer en badkamer die ons vakantiegevoel onmiddellijk naar een hoger peil stuurt. Het dagelijks gevarieerd ontbijt met streekgebonden ingrediënten op het sprookjesachtige buitenplein brengt ons direct in de wolken. Ondertussen leiden en begeleiden Edwin en Dennis ons met het nodige professionalisme en elegante vlotheid doorheen het verblijf. De honestybar biedt kwalitief hoge wijnen, fridranken, bier, sangria, versnaperingen aan democratische prijzen. De villa staat in een rustige veilige residentiële wijk, parkeren kan op de ruime binnenplaats die veilig is afgesloten. Malaga, Cordoba, Granada, de witte dorpen,de kustlijn, natuurpracht: alles bereikbaar in korte tijdspanne.

Een woord: Grote Klasse

Koen & Pauline van der Horn
21-6-2018

Voor de tweede keer te gast in de B&B van Edwin en Dennis (en hondje Pepa). In een woord wederom fantastisch. Geweldige gastvrijheid, de mooie kamer, de inrichting, de humor, gezelligheid, het heerlijke eten en wijn, ontbijt wat elke dag weer net iets anders is, de gehele entourage en alles met een zeer persoonlijke touch. Een 11 kunnen we niet geven maar zou zeker verdiend zijn. Wij kijken nu al weer uit naar onze volgende vakantie in Spanje waar we ook zeker Villa Con Migo weer zullen aan doen.

Buitengewoon goed!

Aurelia en Ilona
2-6-2018

Heerlijke 3 dagen gehad in deze prachtige villa. Alles wat je op de foto’s ziet, is ook echt zo. Mooie kamer met heerlijke massagedouche, fantastische boxspring bedden! lekker zwembad met heerlijke bedjes, een super jacuzzi, heerlijk uitgebreid ontbijt en genoten van een goed verzorgde bbq. Dit alles mogelijk gemaakt door 2 fantastische gastheren Dennis en Edwin. Van nature zijn ze zo gastvrij, niks is hun teveel. Echt een aanrader! Tot snel!

Het paradijs van Andalucia

Diana
26-5-2018

Wat een fantastische belevenis was om hier te mogen verblijven! Bij aankomst in de B&B zie je de paradijselijk mooie tuin die met veel harmonie en smaak ingericht is en daardoor veel rust geeft. De kamer is superschoon en op het eigen teras geniet je van een drankje met uitzicht en van de geur van de dennenboom. De gastheren Dennis en Edwin maken van je verblijf een onvergetelijke ervaring. De dag begint met een goed verzorgd, gevarieerd en gezond ontbijt onder de palmboom. De gastheren geven je tips, die zelfs afgestemd zijn met de weervoorspeling voor de dag, voor bezoek aan interessante plekken in de omgeving; ze zorgen dat je niets ontbreekt tijdens het verblijf en ze geven je het echte vakantiegevoel. Villa Conmigo is een fantastische plek om van je vakantie te genieten!

Over de top !!

Ankie van der Meer
21-4-2018

Heerlijk genieten met het jaarlijkse uitje met 2 zussen en nicht. Vorig jaarvook geweest en na de eerste keer was er geen discussie wat wij ons volgende uitstapje gingen doen. Dennis en Edwin jullie zijn grandioos en de B&B is geweldig. Gastvrijheid en gezelligheid alom als jullie naast het gevarieerde ontbijt en een geweldige lunch ook nog een overheerlijk diner bereiden. Een dikke duim voor jullie 👍we komen zeker terug om weer ff een paar dagen te genieten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Conmigo in Alhaurín de la Torre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Conmigo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Villa Conmigo scoort een 9.87 uit 10 op basis van 65 reviews.