Bed and Breakfast Villa Conmigo

75 reviews over Bed and Breakfast Villa Conmigo in het Nederlands

In één woord geweldig!

Jaap
7-11-2018

Wat een super accommodatie, alles erop en eraan, in een schitterende omgeving met heel veel golfbanen ( ben een enorme golfliefhebber)

Olivier
6-11-2018

Super uitstraling, kamer, service,... Alles gewoon top!!!,

FamS
6-11-2018

Goed gelegen tov Malaga stad.

Prachtige B&B. Geweldige kamers. Perfect eten en top service.

Edwin en Dennis zorgen voor een ware happening👍

marianne boogmans
6-11-2018

Prachtige villa van alle comfort voorzien, Edwin en Dennis zijn geweldige gastheren en kunnen ook nog eens geweldig koken. Ontbijt is een feest op zich. Heel veel tips voor leuke uitjes, prima restaurants enz. Kortom, absoluut voor herhaling vatbaar.

Boogmans
6-11-2018

Superfijne lokatie, super proffesionele gastheren, en werken keihard om je een onbezorgd verblijf te geven! Het eten is vers bereid en alles is mogelijk! De kamers zijn prachtig en erg schoon! Ik kan er nog veel meer over zeggen maar het is alleen maar lof en positiviteit! Succes met het komende jaar!

In één woord fantastisch, echt een aanrader

Lonneke
6-11-2018

Alles is top in villa Conmigo, zo enorm genoten, zeker voor herhaling vatbaar

Aad
29-10-2018

Het is een geweldige accommodatie met allerlei faciliteiten.Het ontbijt is super en de jongens doen geweldig hun best om het naar je zin te maken.

Het is schoon en ze geven je goede adressen door van restaurants,kortom een heerlijk verblijf!!!

Wat een genot , de hartelijkheid ‘twas geweldig

Marijke scholtes
21-10-2018

2 nachten op een heerlijke locatie om even bij te komen !Edwin en Dennis zijn gezellig geven je een echt thuis gevoel ! Daarna de rondreis door Andalusië !

Ik kom zeker nog een keer terug!

Sonja
17-10-2018

Dit is de ideale uitvalsbasis als je meer van Andalusië wil zien. Luxe villa met heerlijk ontbijt en alle faciliteiten om lekker te ontspannen.

Helemaal top!

Sjonnie
17-10-2018

Luxe uitvalsbasis om Andalusië te verkennen. Luxe kamer, fantastisch ontbijt en lekker zwembad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Conmigo in Alhaurín de la Torre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Conmigo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.