Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Finca Adelfa

SpanjeAndalusie (Costa del Sol / de la Luz)Alhaurín de la Torre

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Finca Adelfa voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 20 reviews
+47/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 20 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

20 Reviews over Finca Adelfa

• 10Trude20-10-2019

aandacht en optimale betrokkenheid!!

Het huisje is meer dan ruim genoeg en compleet ingericht . Verder is er een groot prive terras met prachtig uitzicht. Alles met liefde en aandacht ingericht. Auto wel noodzakelijk.

• 10Nicole vrouw Baltussen08-04-2019

Als het paradijs bestaat, dan is het hier

Wat een heerlijke plek om even tot rust te komen of juist niet. Alles is mogelijk. Er valt in de omgeving veel te verkennen. Wandel Mount Mijas op, shop in Malaga of relax aan 't strand. Of nog beter; blijf gewoon lekker hangen op je eigen terras. Het uitzicht is fenomenaal, de honden Joep en Mijas zorgen voor vertier en het zwembad met heerlijke ligstoelen nodigen je ook uit voor het grote nietsdoen. Ik woonde een paar dagen in mijn eigen casita waar alles aanwezig is wat je nodig hebt. Zelfs goeie boeken om te lezen. Dat scheelt weer in je handbagage. Nu nog een reden bedenken om gauw weer te gaan!

• 10Renske18-11-2017

Aanrader!

Wij hebben enorm genoten hier! Ontzettend warm onthaal door Marielle en Karin, toen we aankwamen met de auto (maar 20 min rijden) was alles tot in de puntjes geregeld; verzorgde en schone kamers en gelijk een thuisgevoel door de sfeervolle aankleding. Prachtige locatie/omgeving met uitzicht op Malaga. Voor ons een plek waar we zeker terug gaan komen!

• 9Mieke11-08-2016

inspirerend en relaxed

We hebben heerlijke creatieve dagen gehad; ieder werkte aan eigen projectjes; De Gastvrouw is heel goed in het geven van aanwijzingen waardoor je werk er echt beter uit gaat zien. Gastvrouw zorgt uitstekend: door ons overal naartoe te rijden, ons te voorzien van drank en hapjes en door heerlijke maaltijden op tafel te zetten. Beiden zijn heel flexibel en zorgen voor een goede sfeer. We hebben ook veel gelachen. Het gezelschap waarmee je bent is natuurlijk wel bepalend; dus regel zelf je groep.

• 10jos palmen02-08-2016

een paradijselijke week met alleen maar pluspunten

Een met zorg, smaak en kleur ingerichte sfeervolle finca. Met uitzicht op een prachtige vallei vanaf een groot gezellig terras ,dat na enkele trapjes leidt naar een mooi zeshoekig zwembad. De kamers zijn comfortabel, schoon en ruim. Met heerlijke bedden. De topper is de studio;: een knus niet al te groot vertrek met keukentje en douche, van alle gemakken voorzien. Geverfd en ingericht in warme kleuren. Het eten is verwennerij: royaal, smakelijk, afwisselend en van goede kwaliteit. Met liefde en zorg wordt er gekookt. Door het respect, betrokkenheid , warmte en hartelijkheid schept de gastvrouw een persoonlijke sfeer waarin het goed vertoeven is. Dit alles is de gevraagde prijs meer dan waard. Kortom: In een week bij , voel je je als een koningin!!!!!!!!!!

• 9marie-louise hoogveld29-07-2016

In alle opzichten helemaal geweldig

De gastvrouw is enorm gastvrij , je kunt helemaal naar eigen inzicht je tijd invullen. . Het programma is heel afwisselend en de omgeving is prachtig . Ik kan nauwelijks iets verzinnen , wat niet goed was. Het was wel warm maar doordat we regelmatig in het zwembad doken was dat geen probleem.

• 10Petra van de Kamp28-07-2016

De rust, ontspanning terug gevonden!

Het was meteen letterlijk en figuurlijk een warme deken. Na een druk jaar in Nederland de rust weer terug gevonden.

• 10Nel Poelen03-07-2016

Een heerlijke geregelde vakantie!

Wat een geweldige ontvangst en een heerlijk uitzicht. We hadden een geregelde vakantie geboekt want wij wilde niet in een hotel bij het drukke toerisme. We zijn samen met de gastvrouw Marielle naar mooie plekken geweest en werden gehaald en gebracht. Dat is ons zeer goed bevallen. Volgend jaar weer!

• 10Annemarij wasser26-06-2016

Prachtige plek en super begeleiding

Mijn moeder heeft enorm genoten van de plek en de begeleiding! Een paradijs!

• 9lotte31-01-2016

heerlijk ontspannen bij een magnefiek uitzicht

Ik kan niets verzinnen wat niet goed was. De eigenaressen regelden alles, zelfs een tapasworkshop, leuke uitstapjes waar je heerlijk kunt eten etc. Het huis is heel gezellig met een leuke creatieve sfeer.

Bed & Breakfast Finca Adelfa info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)