Villa Del Albasterstersterster

Meer villa info

25 reviews over Villa Del Alba

• 9Rien12-10-2019

Rustige comfortabele plek!

Inderdaad, de prachtige “glossy” foto’s kloppen niet helemaal met de realiteit. Het is allemaal net wat minder. Maar los daarvan, het is nog steeds mooi, het terrein goed onderhouden, schoon, is de ligging geweldig, het onderhoud okay, de bedden prima, goede hete douche en voldoende keukenuitrusting. Het is rustig en veilig en een prima vertrekpunt voor uitstapjes dichtbij of wat verderaf. De eigenaar is vriendelijk en behulpzaam. Wij vonden het een prettige plek om te verblijven en zouden hier prima een tweede keer naar toe kunnen/willen. Huis nr. 1 heeft inderdaad de mooiste ligging. Maar huis 2 en 3 zijn ook prima.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 2017
    9Koen Mathijssen14-07-2017

Mooie plek. Heerlijk rustig. Veel ruimte.

Vlakbij Malaga en vliegveld. Wel lekker rustig weg van massatourisme. Mooi uitzicht over de bergen en Malag in de verte (huisje 1 heeft meeste ruimte buiten en mooiste uitzicht) Lekker zwembad en jacuzzi Bbq in de tuin maar ook een keuken om te koken Vlakbij een klein plaatsje met een gezellig centrum Je hebt wel een auto nodig om ergens te komen. Er is veel te zien in omgeving.

Leukste uitstapjes waren naar El Torcal bergen en Bioparc dierentuin

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• Oude reviews

10Annemieke en Edwin31-05-2016

Geweldige vakantie

Alles was helemaal geweldig, perfecte lokatie. Heel veel gezien van Malaga tot Granada, erg makkelijk te bereizen. We hebben heerlijk bij het zwembad gelegen, mooie tuin en gezellige eigenaars. Zeer aan te bevelen !!!!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• 10Mir met familie06-05-2016

Super plekje

Heerlijke plek Wat een mooi plaatje, iedereen heeft het uitstekend naar de zin. Prima pool met spa, lekker bubbelen goede uitvalsbasis voor meerderedag trips Lieve eigenaars, Corinne is vriendelijk en behulpzaam !!!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• 10Sander02-05-2016

Super plek

Heerlijke vakantie aan het houden. Wij kunnen Villas del Alba aan iedereen aanraden. Groot zwembad en lekkere jacuzzi. De eigenaars zijn attent en vriendelijk, gezellig.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 10Stacy01-05-2016

Fantastische plek, heerlijk genoten en zeker weer

Heerlijk huis en alles erop en eraan. Groot zwembad en warme jacuzzie. Voor de kinderen een leuk speeltuintje en wat een mooie tuin !

Haha,.... die auto als plantenbak is geniaal en ook wel erg leuk dat het de auto betreft waarmee de eigenaars zelf door Spanje hebben gereisd.

Erg goede bedden en matrassen, heerlijke lounche bedjes.

Super weer gehad !!!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

• 8Chris en Henny24-04-2016

Geweldig!

We waren hier vanaf 2 april voor 3 weken en hebben volop genoten. Wat een fijn huisje, bedden, douche, buitenmeubelen. Alles was prima in orde. Corinne kwam bijna elke dag wel even langs en om de paar dagen waren er weer schone handdoeken. Geen ongedierte, soms een enkele vlieg. Het zwembad was nog wel fris, maar dat is logisch in deze tijd van het jaar. Zou ook wat meer gestofzuigd mogen worden. Een klein minpuntje: soms wat rioollucht in de doucheruimte, maar dan doe je gewoon de deur dicht! We genoten van de stilte en toch was alles zo dicht bij en we kunnen deze huisjes echt aanbevelen.

Gereisd met partner in april 2016

• 9Freda en Hilde23-04-2016

Heerlijke relaxte vakantie in Villa's del Alba

Wij, twee vriendinnen hebben hier een heerlijke relaxte vakantie. Corinne en Jeroen zijn hartelijk en behulpzaam. Even vragen als je iets wilt en het wordt geregeld, ze zijn regelmatig aanwezig bij de huisjes en per telefoon zijn ze ook goed bereikbaar. De bungalow is schoon, ruim en alles wat je nodig hebt is er. Locatie is prachtig, mooi zwembad en fijne jacuzzi die vrij te gebruiken is. Kortom, niks mis mee.

Gereisd met vrienden in april 2016

• 10Erico en Renata22-04-2016

Geweldig, wij komen zeker weer terug !

Wij zijn super tevereden over Villas del Alba, Corinne was zeer behulpzaam en uiterst vriendelijk. Altijd in voor een praatje en schone handdoeken en theedoekjes. Wij hebben het heerlijk gehad, super lekker weer, uitstekend huisje en van alle gemakken voorzien !!! Alles mooi ruim, groot zwembad en heerlijke jacuzzi Malaga was ook erg leuk en Granada met de Alhambra heel mooi. Kortom, uitstekende vakantie plek en een aanrader voor iedereen.

Gereisd met partner in april 2016

• 4Ruud Staas11-04-2016

Niet meer zoals in de reviews uit 2011

Wij zijn er geweest van 2 t/m 9 april 2016. Tijd voor een recente review. Allereerst de positieve dingen: goede internetverbinding en de ruimte om het huis, als je tenminste huisje (mag geen villa heten) una hebt. Dit was het. Het huisje zelf is wel ruim maar lang niet zo mooi binnen als op de (verouderde) foto's. Lampen kapot, sloten kapot (leuk als je met vier man een badkamer ėn toilet moet delen) en de stank in het huisje. De stank kwam door een lekkage in de keuken ontdekten we na een paar dagen. Na het afwassen water in de keukenladen. Dat kwam iemand repareren. Toen die persoon weg was, lagen alle laden op de grond in de keuken. Tot het eind van de vakantie, dus ook de stank. De nogal hooghartige eigenares vond het ook wel vervelend. Meer niet. Meermalen antwoordde zij dat ze er op dit moment niet veel mee kon. (?) Kan nog wel even doorgaan met de minpunten. Niet naartoe gaan!

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

7 tips over Villa Del Alba

• Mark, 28-12-2013

Bij Malaga ligt een outlet complex. Voor de shop-addicts een leuke bijkomstigheid op een vakantie!

Bezoek Ronda! Hele mooie route ook!

• johan, 25-02-2014

El Choro, de meren en de schietclub (aangeraden door Corinne)

• Linda , 23-04-2013

Ga in Marbella het oude centrum in! Echt mooi! De rest van de stad is spuuglelijk. Mijas is zo knus en maar 20 min. Rijden. Prachtig uitzicht! Ronda is zeker een bezoek waard. Alleen de rit ernaar toe is al een attractie.

0 vragen over Villa Del Alba

Villa info