Hotel Globales Reina Cristina

Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag28°21°
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Globales Reina Cristina voor je op een rij gezet:

15 reviews over Hotel Globales Reina Cristina in het Nederlands

Oase bij industriehaven

Hans Janssen
11-6-2017

Een prachtig oud maar goed onderhouden hotel. Veel stijlelementen en allure. Alcegiras zelf is een havenstad waarbinnen Reina Christina een oase is. Vanuit onze hotelkamer keken we op de prachtige tuin met zwembad en op de industriehaven. Af en toe een vleug van olie.

Onze kamer (345) was groot, met veel kastruimte, uitstekende badkamer, met bad. Goede boxspring bedden en de kamer werd dagelijks goed schoongemaakt.

Het ontbijt was goed. Brood niet geweldig. Weinig variatie. Veel erg zoete sappen en melkproducten. Lekker veel vers fruit.

3x avonds gegeten. 1x van de kaart. Was goed! 2x buffet. Ook goed, maar moet je niet elke avond willen lijkt mij.

Bar met lekkere cocktails tegen betaalbare prijzen. Ze hebben heerlijke flessen water van 1,5 ltr voor €2,- voor op de kamer. Heb je ook wel nodig, want het water uit de kraan heeft een chloorsmaak.

Personeel is vriendelijk. Veel buitenlandse gasten en dan valt op dat men niet allemaal zo goed Engels spreekt voor een 4-sterren hotel. Maar het kwam altijd goed!

Parkeren is goed en gemakkelijk.

Her zwembad is paradijselijk. Goed onderhouden en heerlijke bedjes.

uitstekend hotel!

pat en reb
9-5-2017

Zeer fijn en schoon hotel met vriendelijk personeel, gelegen in een mooie stadstuin aan de haven van Algeciras. Algeciras op zich is niet zo'n hele leuke stad om te verblijven maar het hotel ligt wel heel goed om de omgeving te verkennen. ( Gibraltar, Cadiz, Tarifa etc). De kamers zijn schoon, personeel en service uitstekend, het is een nostalgisch hotel, maar het is wel goed onderhouden. de faciliteiten zoals het zwembad zijn gewoon goed. de grote prive tuin die om het gehele hotel heen ligt zorgt voor een rustige omgeving ondanks dat het hotel in de stad ligt. Sommig kamers aan de oostkant van het hotel liggen boven de keuken waardoor je s avonds de luchtafvoer ruikt maar aan de andere vleugel van het hotel heb je daar helemaal geen last van...zeker een aanrader.

Gereisd Met partner in mei 2017

Prachtig hotel

Martine
13-7-2016

Algeciras heeft niet veel te bieden maar is wel de ideale uitvalsbasis voor uitstappen naar de stranden van Tarifa, of Gibraltar. Hotel is prachtig met zwembad, zeer netjes en proper allemaal. Gezellig terras om s avonds te vertoeven met uitzicht op de baai en de haven. Je ziet de rots van Gibraltar liggen. Goed restaurant en overal in het hotel heel vriendelijk personeel. Gratis parking in de tuinen van het hotel.

Preisdaler

Hotel is een oase midden in een grote havenstad

Nathalie C
11-7-2016

Prachtig gelegen hotel (op berg) midden in een niet zo mooie stad. Algeciras is een industrie/haven stad. Zodra je het terrein op rijdt is het een oase van groen, planten en prachtige bomen. Erom heen liggen zeer goed onderhouden tuinen. Het gebouw zelf is oud maar wel heel mooi. Binnen is het of je zo in de koloniale tijd stapt. Vriendelijk personeel en alles is schoon en netjes. Heerlijk zwembad met een apart kinderbadje. Leuke ligweide erom heen. Vriendelijke en gemoedelijke sfeer. Geen schreeuwerig resort, gelukkig!

Gereisd Met partner in juli 2016

Een heerlijk, stijlvol hotel op een prima locatie!

Ben Peters
31-1-2016

Wij zijn er vier dagen geweest en dat had nog wel langer gemogen! De inrichting van het hotel is prima en het heeft prachtige tuinen. Keurig schoon en prima eten en drinken. Fijn en royaal zwembad. De kamers zijn behoorlijk ruim en het is niet gehorig. Het personeel is wat afstandelijk en niet zo klantvriendelijk. Engels blijft voor hen een moeilijke taal...

Gereisd Met vrienden in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi gelegen in een groot park

yvonne
19-6-2011

Wij sliepen hier één nacht in kader van een rondreis. Goed verzorgd hotel met ruime kamers. Diner en ontbijt zeer ruim en goed verzorgd. Mooi park er om heen waar men 's avonds nog een wandeling kan maken.

Gereisd Met vrienden in juni 2011

slechte ligging

Mieke
14-4-2010

Toen wij er waren was men bezig met renovatie, spijtig genoeg zaten wij nog (last minute geboekt) in een oude muffe kleine kamer, met lekkende kranen een raam die niet open ging. Het eten was wel zeer goed, het zwembad proper, de tuin in orde. Personeel aan de balie wel niet zo vriendelijk. In de buurt is het triest, industriele have, dus we zijn elke dag met de bus een paar dorpjes verder gereden, waar het wel heel mooi was.

Gereisd Met partner in augustus 1995
2008

Prima hotel in havenstad

Marjolein
27-4-2008

Prima hotel in havenstad. Wij kregen een torenkamer. Leuk setje met zeep, shampoo etc. Uitgebreide keus aan ontbijt en diner. Het avondeten was niet heel erg warm.

Gereisd Familie in Sun Apr 27 2008 16:58:02 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ligt prachtig in een soort groot park

Familie Domburg
27-4-2008

Ligt prachtig in een soort groot park. Zowel de maaltijd als het ontbijt was een enorm uitgebreid smaakvol buffet. Het hotel heeft veel faciliteiten: een hele gezellige comfortabele bar, gratis internet en een binnen- en buitenbad. Het vreemde is wel dat het grote hotel slechts over één nauwe lift beschikt. Het belangrijkste is een goede nachtrust. De ene helft van de bezoekers zal rustig slapen en de andere helft wordt 24 uur per dag geconfronteerd met het doordringende gezoem van generatoren waardoor in slaap vallen als een topprestatie mag worden aangemerkt. Wel hebben alle bezoekers de beschikking over een keihard matras. Let op: de douche kan hier wisselend van temperatuur zijn.

Gereisd Familie in april 2008
2007

Stijlvol hotel in groene omgeving, stuk buiten het centrum

Marjan Schouten
23-9-2007

Stijlvol hotel in groene omgeving, stuk buiten het centrum van Algeciras ( maar de stad is niet écht de moeite waard )Wij hadden op de bruidssuite na de bijna mooiste, ruimste kamer met prieel balkon met uitzicht op de schitterende tuin met véél faciliteiten. Diner- en ontbijtbuffet waren zéér uitgebreid en goed.

Gereisd Anders in Sun Sep 23 2007 20:30:47 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
  • De staf spreektEngels

• Afstand tot strand2 km
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Luchtcirculatiesysteem, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hetelucht sauna

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Globales Reina Cristina in Algeciras, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Globales Reina Cristina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.