Hotel Alborán Algeciras

We hebben een aantal aanbieders voor Alborán Algeciras voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl

2 reviews over Hotel Alborán Algeciras in het Nederlands

Een heel fijn hotel

Tiny
31-5-2016

We kwamen aan terwijl er een feest aan de gang was met veel gasten. In onze kamer merkte je daar helemaal niets van. Wat gedateerde inrichting met een heerlijk bed. Heel schoon. Avondeten was niet geweldig. Ontbijt was heerlijk. In de omgeving is niets te doen.

2007

Afgelegen

jos
19-9-2007

Afgelegen. Met de bus 25 min naar het cenrum,15 min naar het strand. Geen ontbijtbuffet. Karig ontbijt wordt opgediend in het cafetaria waar zeer veel gerookt wordt. Lunch met zeer beperkte keuze ook in de rokerige cafetaria. Diner begint slechts om 20h30. Niets vers te eten. Allemaal diepvrieskost. Zeer lawaaierige airco op de kamer. Gelukkig maar 2 dagen moeten blijven (zakenreis) Is met vergaderzalen tot 500 man en voor feesten. Niet geschikt als vakantieverblijf.

Gereisd Alleenreizend in Wed Sep 19 2007 23:59:41 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alborán Algeciras in Algeciras, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alborán Algeciras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.