Vakantie in Algeciras

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Algeciras

Reviews over Algeciras

• 5Hans Janssen11-06-2017

Industriehavenstad

Toeristisch vinden wij Algeciras weinig aantrekkelijk. Het is vooral een industriehaven stad die je ook ruikt. Plaatsje zelf is niet veel aan / te beleven. Op vakantie heb je een auto nodig, maar dan moet je ook wel wat kilometers willen maken (Gibraltar, Tarifa, Marokko, Marbella, Sevilla, Cádiz, Jerez). Wij sliepen in Reina Christana, een goed hotel en een oase in het drukke gebied. Alegiras heeft zelf een strand (Geteras) met boulevard en restaurantjes.

• 5Cultuur
    • 6Omgeving
    • 4Sfeer in stad
    • 3Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Richard25-03-2013

Prachtige authentieke Spaanse haven stad

Prachtige authentieke stad, leuk centrum, heerlijke koffie bars. Fantastisch uitzicht op de haven en Gribaltar.

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 9Stranden

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 3heer rosenbaum18-02-2012

Industrie- Havenstad met weinig aantrekkelijkheden

Beter in Puerto Banus te verblijven en dan een extra half uurtje te rijden.

• 7Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 3Omgeving
    • 3Sfeer in stad

Alleen gereisd in februari 2012

• 10DIANA11-12-2008

np. ''Świetne miejsce'' albo ''Nigdy więcej''

Ciekawie i pięknie. Jestem zauroczona Algeciras,piękne miejsce,piękne duże piaszczyste plaże,raj dla dzieci i dorosłych.Hiszpanie sa bardzo przyjażnie nastawieni do turystów,chociaz nie widziałam ich w tak pięknym miejscu zbyt wielu.Jest okazja zwiedzenia Giblartaru oraz Maroka,Tanger urzeka egzotyką a sami Marokańczycy z uśmiechem starają się porozumieć po angielsku.Trzeba też wspomnieć o Tarifie,miejscu o przepięknej plaży i turkusowej ciepłej wodzie i oceanie.Polecam kazdemu te piękne miejsca,gdzie pogoda w ciągu lata zawsze gwarantowana,gorący piach na plaży sprzyja do błogiego lenistwa.Można też popróbowac świezych(nie mrożonych)przepysznych owoców morza,a na malutkich drzewkach w miastack rosną limonki,które są wonne i soczyste(zupełne zaprzeczenie tych które są u nas w sklepach).Myśle ze jeszcze będę miała okazje powrócić do tego "raju na ziemi".Szczerze namawiam do podróży na połunie Hiszpani,zobaczycie zadowolenie gwarantowane.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving

juli 2008

• 9Karmin14-08-2006

Een mooie plaats. Aan het strand heb je als uitzicht Gibraltar, en als het niet mistig is zie je Marokko. Altijd hoge temperaturen.

• 9Omgeving

Gereisd met familie in juli 2004

• 10isabel michan07-07-2006

Hallo, Algeciras is de plek waar ik vandaan kom, het is een mooie plaats, en je moet er gewoon een paar dagen de tijd voor nemen om echt de leuke dingen te ontdekken, je moet het zo zien ondanks dat Marokko vlakbij is en veel marocanen, daar komen, is het echt een typisch spaans stadje, er komen bijna geen toeristen, En laat je van te voren door een gids b.v. begeleiden die weet wel de mooie plekje´s en trouwens het is inderdaad precies waar de bussen stoppen daar staan veel handelaren, maar dat heb je overal, maar er gebeurt daar bijna niks,

• 8Omgeving

Gereisd in juli 2006

• 2Danny en Karen05-03-2006

Algeciras is een havenplaats waar de veerboten aanleggen van en naar Marokko. Ik heb me zelden zo onveilig gevoeld als in deze stad. We kwamen hier terecht tijdens een rondreis door Andalusie: 1 nacht gebleven en gauw weer weg! Er werd ons in het hotel met klem aangeraden om de auto op een bewaakt terrein te zetten. Niet voor niets. Als we over straat liepen werden we continue achtervolgd door meerdere ongure types die ons hash wilden verkopen en niet snel opgaven. 's Ochtends waren we opgelucht dat de auto er nog stond en zijn we HEEL snel richting Gibraltar vertrokken. Hier gaan we nooit meer naar toe!!!

• 2Uitgaanslevenn
    • 2Omgeving
    • 2Stranden

Gereisd in maart 2006

• 5A. Fremouw26-06-2005

Ik logeerde in La Reina Cristina.Overigens een klasse hotel dat zeker 8 punten waard is,lekker buffet,verzorgde kamers,heel mooie tuin!Jammer van de ligging,gescheiden door weg aan industriele haven.Auto een must!Het stadje zelf; flauw, wij hebben niet echt gezellige terrasjes gevonden.Strand;klein maar verzorgd,jammer vd muziek die opeens uit de boxen klonk en het uizicht op containerschepen. Uitgaan, tja, er was een uitstekend animatieteam vh hotel met iedere avond iets, quiz, goochelaar,bandjes,ed.Tja, cultuur, het enige wat te doen is (zonder huurauto); Gibraltar.

• 5Cultuur
    • 5Omgeving