Bed and Breakfast Villa Luctor et Emergo

Bed and Breakfast Villa Luctor et Emergo
9,8

74 reviews over Bed and Breakfast Villa Luctor et Emergo in het Nederlands

21-8-2015

In één woord Fantastisch. Alles keurig schoon, prachtige villa, lekker schoon zwembad en een geweldige gastheer. Hier kom je werkelijk tot rust. De gastheer weet veel van deze omgeving en weet precies waar je heerlijk kunt eten. Zelfs toen we al vroeg moesten vertrekken, was Henk op om ons een kop koffie te geven en had hij ook al heerlijke broodjes gemaakt. Al met al een aanrader.

Schitterende locatie met mooi uitzicht

Jan Geven
22-9-2014

Gastvrijheid, service en natuurlijk de kennis en tips van Henk over de omgeving zijn een waardevolle aanvulling.

Hij zorgt wel dat je iedere dag iets te doen hebt of als je wilt een rustig en relaxte dag op zijn villa, lekker aan het zwembad.

fantastische plek

Samantha Peeters
25-8-2014

Wat een heerlijke vakantie hebben we gehad. Lekker uitgerust in deze prachtige omgeving. Onze gastheer Henk heeft ons echt heerlijk verwend. Ga dit zeker aan al m'n vrienden en kennissen doorgeven. Kom graag nog een keer terug.

Zeer ontspannen vakantie gehad !

Danielle
17-8-2014

Wij waren toe aan een rustige vakantie met alle drukte en gezelligheid om de hoek!

De villa ligt bovenop de berg waar wij met onze gehuurde auto naartoe reden. Daar aangekomen kwamen we gelijk tot rust! Prachtig uitzicht, prima kamer met balkon en badkamer. alles even schoon en goedverzorgd door onze gastheer Henk. Ontbijten met warm stokbrood en een sapje en een eitje, en daarna lekker op ons zonnebed aan het zwembad. In de omgeving, berg af, genoeg te zien ! S'avonds gingenwe vaak ergens eten in Torre del Mar of naar gezellig Nerja. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en zijn heerlijk tot rust gekomen. Bedankt voor de goede zorgen Henk!

Droomplekje onder de zon!

Fam Bakker
17-8-2014

Wat een fijne plek en een onspannende vakantie gehad in deze bed & breakfast, die nu door de alleenstaande Henk met hart en ziel gerund wordt!

Dat waar hij samen met zijn overleden vrouw aan begonnen is, zet hij prima voort. Goede, schone kamers en een heerlijk ontbijt.

Prachtig uitzicht vanaf deze locatie en een prima uitvalsbasis voor vele uitstapjes in het mooie Andalusie.

Wel een auto huren, want zonder kun je daar niet!

Heerlijk genieten!

Melanie op den Velde
14-6-2013

Bij aankomst bij vila Luctor et Emergo wordt je gelijk omringd door een prachtige omgeving waar je heerlijk tot rust kunt komen. De vila is voorzien van mooie kamers, een heerlijk zwembad, ligstoelen en een loungeset en nog veel meer! De gastvrijheid van Henk is ongelofelijk. Hij weet je bovendien te verwijzen naar de meest bijzondere en mooie plaatsjes aan de Zuidkust van Spanje. Van kleine tapasbarretjes en Spaanse flamengo clubs tot heerlijke bouvlevards met leuke terrasjes en uitgestrekte stranden. We hebben enorm genoten van onze vakantie. Bedankt en tot volgend jaar!

super B&B

corinne
20-8-2012

het was dicht bij de luchthaven, gewoon een hele fijne b&b gewoon heel fijn. leuke mensen ontmoet en gewoon een fijne tijd gehad. Over 11 dagen ga ik weer, ik verheug mij daar mij heel erg op, Henk kom mij weer halen in malaga, tot dan,

Gr. Corinne.

ideale lokatie

w.van amen
17-8-2012

ontvangst bijzonder hartelijk. Mooie kamer en prachtige

badkamer met dubbele wasbak.Prachtige tuin en terras

met super groot helder en schoon zwembad.

Ontbijt buiten gewoon en niets is te veel . Zeer goede informatie over de omgeving en restaurants. Luctor et

Emergo is een voor de bezoeker die van rust en luxe

houdt a must !

Het Zwitserleven gevoel!

Odette en Geert Postma
6-8-2012

Een prachtig huis op een rustige locatie in de heuvels met een magnifiek uitzicht. Grote en schone kamer met airco en balkon en een luxe badkamer. Henk is een enthousiaste gastheer die heerlijke ontbijtjes maakt en ons heeft voorzien van de nodige tips mbt uitstapjes, restaurants, strandkeuzes en de te bezoeken stadjes/steden. Henk, het was kort maar krachtig en zeker voor herhaling vatbaar. We hebben genoten!

Prima B&B

Guy en Annik
6-8-2012

Mooie B&B met vriendelijke en behulpzame gastheer. mooie kamers en goed ontbijt. De dorpjes in de omgeving zijn zeer mooi en er zijn vele goede restaurants in de buurt. Henk, bedankt voor de tips ! Een bezoek aan PePe is zeker de moeite waard. 's avonds kan je bij Henk ook nog altijd iets drinken en de Sambuca's zijn zeer groot.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Luctor et Emergo in Algarrobo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Luctor et Emergo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.