Vakantiehuis Casita Balcón de Andaluz

Vakantiehuis Info

Meer vakantiehuisinfo

36 reviews over Vakantiehuis Casita Balcón de Andaluz

• 8Stan en Bianca24-08-2019

Het was een heerlijk vakantie!

Een heel leuk huisje dat ook nog erg centraal ligt. Je bent zo op het strand, in Nerja of Malaga. Je kan het Huis heel goed bereiken via een zeer goede weg. Alles is er aanwezig en Rolf en Erna zijn fantastische mensen die altijd voor je klaar staan met tips en/of hulp.

• 9Anita en Remko v Komen26-06-2019

We hebben een heerlijke week gehad in de Casita van Erna en Rolf. 2 super lieve mensen die je graag voorzien van allerlei tips mbt bezienswaardigheden, restaurants en ontzettend behulpzaam zijn indien gewenst. Wij hebben genoten van ons eigen zwembad met veel privacy, van het uitzicht vanaf de diverse terrassen en de rustige omgeving. We komen graag nog eens terug.

Bedankt voor het fijne verblijf.

• 2018
    8Leen en Lydia25-08-2018

Super!

Het huisje biedt genoeg privacy, ziet er prima uit,heeft verschillende leuke zitjes buiten en een heerlijk klein privé zwembad! Erna en Rolf, de eigenaren van het huisje, zijn gastvrije mensen die altijd voor je klaar taan met leuke tips en adviezen.

• 2017
    9Hans en Hermien van Es04-11-2017

Fantastische accommodatie en prachtige omgeving

Accommmodatie is van alle gemakken voorzien; goed bed, keuken met o.a. oven, magnetron, broodrooster, koffiezetapparaat etc. en badkamer met bad en douche. Meerdere terrassen zodat er altijd gebruik gemaakt kan worden van zowel zon als schaduw. Voor afkoeling een heerlijk privé zwembad! Een auto huren is aan te bevelen gezien de vele mogelijkheden om de omgeving te verkennen. De gastvrouw en gastheer zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam en geven goede en bruikbare tips om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Kortom een aanrader!!!

• 9Lisette en Ron19-09-2017

Heerlijk in de Yurt

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in de (unieke) yurt bij Rolf en Erna. Ze hebben ons gastvrij ontvangen en voorzien van goede tips gedurende ons verblijf. Je hebt de beschikking over een eigen keuken, sanitair, terras, zwembad en hangmat. Alles is schoon en tip, top in orde. Om de omgeving te verkennen en ook richting de boulevard te reizen heb je wel een auto nodig.

Wij kunnen een verblijf bij Rolf en Erna (en voor ons de yurt) van harte aanbevelen!

• 10Juleo12-06-2017

Prachtige natuur, inspirerende omgeving.

Erna en Rolf hebben erg goede tips op allerlei gebied die niet in de boekjes staan. Dat kan gaan over wijnen, concerten, restaurants, wandeltochten, dagtrips enz. Malaga biedt alles wat een moderne stad kenmerkt, maar het is wel echt Spanje. Als je het achterland ingaat kom je de authentieke spaanse cultuur tegen. Als iets op de een of andere manier niet helemaal naar je zin is, communiceer en er is altijd een oplossing. Er zijn 4 prive-terrassen waar je in de natuur of in de tuin kunt zitten/liggen, je kunt altijd kiezen tussen schaduw en zon. De ligging is perfect voor zowel strand als binnenland. Na een dag op pad kun je heerlijk aan het strand iets drinken en eten. Ook daar zijn heel veel restaurantjes. Overigens, vergeleken met Nederland is Spanje goedkoop. Je moet wel een auto hebben, anders is het lastig om overal te komen.

• 9Winnifre Admitaa28-04-2017

Geweldige pl

De casita op de balcón de Andaluz is een heel compleet vakantiehuisje in een rustige omgeving. Het huisje is sfeervol ingericht en schoon. De restaurantjes, strand en stadje zijn dichtbij. De eigenaars zijn hartelijk en gastvrij. Het is wel handig om in deze omgeving over een auto te beschikken.

Met vrienden

• 9Ria Rigter28-04-2017

Geweldig!

De Casita ziet er keurig netjes uit en is van alle gemakken voorzien. Gelegen op een prachtige locatie met strand, winkels en restaurantjes in de nabijheid.

Met vrienden

• 9Ben20-04-2017

Rust.

De casita ligt in een prachtige tuin met een mooi uitzicht richting de zee en het omliggende platteland. Je voelt je als een koning in zijn burcht. De casita is gezellig ingericht en je kan heerlijk relaxen in de tuin. De eigenaren zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam bij het plannen van een uitstapje of het bezoeken van een restaurant in de omgeving.

• 8Jolanda03-04-2017

Zeer relaxed, heerlijke tijd gehad.

De yurt is compleet met alles wat je nodig hebt. Het is even wennen dat je je ruimte goed moet indelen, maar naar een paar dagen gaat dat heel goed en merk je dat je niet meer ruimte nodig hebt. Knus terrasje erbij waar we elke ochtend ontbeten hebben.Wij hebben prachtig weer gehad, en daardoor veel op pad geweest, strand, steden bezocht. Ook door de tips van Rolf en Erna hebben daar zeker bij geholpen!! Alles zit dicht in de buurt, wil je rustig tussen de spaanse mensen vertoeven of de drukte opzoeken. Het is allemaal binnen een uur mogelijk. Je hebt wel echt een auto nodig voor deze locatie. Een klein minpuntje, was dat het bed voor ons iets te stevig was. Maar wij komen hier zeker terug!!

Rolf en Erna, eigenaar casita, 07-04-2017

Dank je wel Jolanda voor jullie review. De matras van de Yurt is een compromis tussen zacht en hard. Als jullie een volgende keer komen, zeg dat dan direct. Wij hebben nl 2 oplegfoam.matrassen beschikbaar . Ieder mens is immers anders. Fijn dat jullie zo´n goede tijd in de Yurt hebben gehad . Wij zijn trots op de mooie berichten in het gastenboek. Hopelijk tot een volgende keer. Rolf en Erna

4 tips over Vakantiehuis Casita Balcón de Andaluz

• Paulien de Zeeuw, 04-01-2014

Het is hier ook prima in December, de temperatuur is dan heerlijk om door de heuvels te wandelen en het is aangenaam om in de zon te zitten. In de witte dorpjes en plaatsen als Ronda en Granada zijn weinig toersisten, waardoor het heerlijk is om hier rond te wandelen.

• Dick Loos, 14-06-2013

We were there in late winter and it was lovely in the sun but pretty chilly in the shade. At that time of year, Bring a Sweater and dress in layers. The house is in the hills, so you need to go there by car.

• Erna Nieboer, 13-06-2013

Strand van Algarrobo, Torrox en Torre del Mar. De plaatsen Nerja. Malaga. Granada . De jam-sessions in Torrox en Nerja. Een tochtje door het achterland met de vele witte dorpjes. Lekker eten aan zee.

0 vragen over Vakantiehuis Casita Balcón de Andaluz

Vakantiehuis info