Vakantiehuis Casita Balcón de Andaluz

29 reviews over Vakantiehuis Casita Balcón de Andaluz in het Nederlands

Super!

Leen en Lydia
25-8-2018

Het huisje biedt genoeg privacy, ziet er prima uit,heeft verschillende leuke zitjes buiten en een heerlijk klein privé zwembad!

Erna en Rolf, de eigenaren van het huisje, zijn gastvrije mensen die altijd voor je klaar taan met leuke tips en adviezen.

Fantastische accommodatie en prachtige omgeving

Hans en Hermien van Es
4-11-2017

Accommmodatie is van alle gemakken voorzien; goed bed, keuken met o.a. oven, magnetron, broodrooster, koffiezetapparaat etc. en badkamer met bad en douche.

Meerdere terrassen zodat er altijd gebruik gemaakt kan worden van zowel zon als schaduw.

Voor afkoeling een heerlijk privé zwembad!

Een auto huren is aan te bevelen gezien de vele mogelijkheden om de omgeving te verkennen.

De gastvrouw en gastheer zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam en geven goede en bruikbare tips om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Kortom een aanrader!!!

Heerlijk in de Yurt

Lisette en Ron
19-9-2017

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in de (unieke) yurt bij Rolf en Erna. Ze hebben ons gastvrij ontvangen en voorzien van goede tips gedurende ons verblijf. Je hebt de beschikking over een eigen keuken, sanitair, terras, zwembad en hangmat. Alles is schoon en tip, top in orde. Om de omgeving te verkennen en ook richting de boulevard te reizen heb je wel een auto nodig.

Wij kunnen een verblijf bij Rolf en Erna (en voor ons de yurt) van harte aanbevelen!

Prachtige natuur, inspirerende omgeving.

Juleo
12-6-2017

Erna en Rolf hebben erg goede tips op allerlei gebied die niet in de boekjes staan. Dat kan gaan over wijnen, concerten, restaurants, wandeltochten, dagtrips enz. Malaga biedt alles wat een moderne stad kenmerkt, maar het is wel echt Spanje. Als je het achterland ingaat kom je de authentieke spaanse cultuur tegen. Als iets op de een of andere manier niet helemaal naar je zin is, communiceer en er is altijd een oplossing. Er zijn 4 prive-terrassen waar je in de natuur of in de tuin kunt zitten/liggen, je kunt altijd kiezen tussen schaduw en zon. De ligging is perfect voor zowel strand als binnenland. Na een dag op pad kun je heerlijk aan het strand iets drinken en eten. Ook daar zijn heel veel restaurantjes. Overigens, vergeleken met Nederland is Spanje goedkoop. Je moet wel een auto hebben, anders is het lastig om overal te komen.

Geweldige pl

Winnifre Admitaa
28-4-2017

De casita op de balcón de Andaluz is een heel compleet vakantiehuisje in een rustige omgeving. Het huisje is sfeervol ingericht en schoon. De restaurantjes, strand en stadje zijn dichtbij. De eigenaars zijn hartelijk en gastvrij. Het is wel handig om in deze omgeving over een auto te beschikken.

Geweldig!

Ria Rigter
28-4-2017

De Casita ziet er keurig netjes uit en is van alle gemakken voorzien.

Gelegen op een prachtige locatie met strand, winkels en restaurantjes in de nabijheid.

Rust.

Ben
20-4-2017

De casita ligt in een prachtige tuin met een mooi uitzicht richting de zee en het omliggende platteland. Je voelt je als een koning in zijn burcht.

De casita is gezellig ingericht en je kan heerlijk relaxen in de tuin.

De eigenaren zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam bij het plannen van een uitstapje of het bezoeken van een restaurant in de omgeving.

Zeer relaxed, heerlijke tijd gehad.

Jolanda
3-4-2017

De yurt is compleet met alles wat je nodig hebt. Het is even wennen dat je je ruimte goed moet indelen, maar naar een paar dagen gaat dat heel goed en merk je dat je niet meer ruimte nodig hebt. Knus terrasje erbij waar we elke ochtend ontbeten hebben.Wij hebben prachtig weer gehad, en daardoor veel op pad geweest, strand, steden bezocht. Ook door de tips van Rolf en Erna hebben daar zeker bij geholpen!! Alles zit dicht in de buurt, wil je rustig tussen de spaanse mensen vertoeven of de drukte opzoeken. Het is allemaal binnen een uur mogelijk.

Je hebt wel echt een auto nodig voor deze locatie.

Een klein minpuntje, was dat het bed voor ons iets te stevig was.

Maar wij komen hier zeker terug!!

Rolf en Erna, eigenaar casita, 7-4-2017

Dank je wel Jolanda voor jullie review. De matras van de Yurt is een compromis tussen zacht en hard. Als jullie een volgende keer komen, zeg dat dan direct. Wij hebben nl 2 oplegfoam.matrassen beschikbaar . Ieder mens is immers anders. Fijn dat jullie zo´n goede tijd in de Yurt hebben gehad . Wij zijn trots op de mooie berichten in het gastenboek. Hopelijk tot een volgende keer.

Rolf en Erna

Ideale uitvalsbasis voor uitstapjes in de regio

Janus en Els
21-2-2017

Het huisje is leuk en praktisch ingericht. Wifi, tv en een combi airco verwarming zijn aanwezig. Er is terrasruimte rondom met diverse zitjes en een knus privézwembad (niet in gebruik in februari). De omliggende ruime tuin is goed onderhouden en omzoomd met een balustrade met een mooi uitzicht op de middellandse zee. Bed is goed, linnengoed is prima, de badkamer prettig en de keuken goed geoutilleerd. Er ligt veel up-to-date informatie over uitstapjes en uitgaan. De Nederlandse eigenaren zijn relaxed en ze geven op verzoek veel en uitstekende adviezen. Er is een boekenkast vol lezenswaardige boeken in het Nederlands. Om echt van alle mogelijkheden te profiteren is wel een (huur)auto nodig. Dan zijn de levendige stad Malaga, de Sierra de Tejeda en de prachtige heuvels van de Alpujara binnen een uur te bereiken. Aan zee ben je binnen een kwartier.

Ruimte en ontspanning

Hetty en Harry
6-1-2017

Goed verzorgd gezellig huisje, in de tuin uitzicht op zee en de bergen, voldoende privacy binnen en buiten. Prima bed, de keuken is klein maar goed voorzien van apparatuur en er zijn lekker veel boeken! Eigen drinkwater meenemen. Wij waren er in de winter, dus zwembad kunnen we niet beoordelen.

Als je belt rijdt Rolf voor je uit naar het huisje, want de navigatie herkent het adres niet.

Wij hebben voor uitstapjes steeds de auto gebruikt, geen ervaring met de loopafstand naar dorpjes en zee.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casita Balcón de Andaluz in Algarrobo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casita Balcón de Andaluz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.