We hebben een aantal aanbieders voor Algarrobo voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Algarrobo voor je op een rij gezet:

Reviews over Algarrobo

Leuk dorp , nog echt spaans !

danielle op den Velde
    10-6-2010

Twee weken net iets buiten Algarrobo verbleven en ik kan niet anders zeggen dan dat het een leuke plaats is, met een markt, gezellige boulevard, schattig wit dorp , Algarrobo- Pueblo om de hoek tegen een berg op. Alles in de buurt: Golfbanen, supermarkt, tennis, zwembad op de boulevard en natuurlijk heerlijke restaurantjes en gezellige terrasjes. Prima vertoeven!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2010

Bijv. het echte Spanje

Henk en Trees Servaas
    9-6-2010

Algarrobo bestaat uit twee delen n.l.Algarrobo dorp en algarrobo costa Het witte dorp is heel gezellig met zijn tapas barretjes en pleinjes. Algarrobo costa is een mooi strand gebiet waar je heerlijk kan wandelen en maakt onderdeel uit van een boulevard van p/m.15 km lang met eet en drink tennis en zwembaden. en een haven in caleta de velez.Wij vinden het er erg gezellig mede daar hier hoofd zakelijk Spanjaarden komen.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jun 09 2010 12:13:36 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Algarrobo scoort een 7,9 uit 10, op basis van 13 reviews