We hebben een aantal aanbieders voor Algarinejo voor je op een rij gezet:

Reviews over Algarinejo

Andalusie op zijn best!

Hanneke
    26-5-2010

Een wit dorp, met zoals het hoort vele bar's, verstopte mercado's, slagers en een inderdaad heel goed rstaurant, Piolas. Wij maakten San Isidor mee; prachtig spaans volksfeest, en overal flamencojurken! Daarnaast genoten van een prachtige moderne kunst expositie in een oude grot midden in Algarinejo. Vraag bij de tourist information om informatie, zeer de moeite waard! Wij huurden een prima verblijf op 10 minuten rijden van Algarinejo; Casa con guino. Eveneens een aanrader!

Gereisd Met partner in mei 2010

Algarinejo is een typisch wit spaans stadje met een mooie

jan katuin
    29-8-2006

Algarinejo is een typisch wit spaans stadje met een mooie kerk, leuk pleintje met tapas bar en mooie zitjes, en een verrassend goed restaurant Casa Piolas.Een erg gastvrije English book and informationshop met veel folders over alle bezienswaardigheden en wandelingen in de omgeving.Het stadje ligt op ruim 600 meter hoogte in een prachtige omgeving.

Gereisd Anders in Tue Aug 29 2006 13:01:14 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Algarinejo scoort een 8,3 uit 10, op basis van 3 reviews