Bed and Breakfast Aguilalibre

8.6Fantastisch

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Alfarnatejo

Op vakantie geweest naar Aguilalibre?

8.6Fantastisch

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

15 reviews over Bed and Breakfast Aguilalibre

• 8Marc en Nelleke21-04-2015

Prima plek voor een wandelvakantie

Denice en Arend runnen een fijn Bed & Breakfast in een tweehonderd jaar oud huis. Desgewenst kun je ook vragen om samen met hen het avondeten te delen, maar in het dorpje op 2 km afstand kun je voor 8 € een erg goed driegangen maaltijd krijgen inclusief een glas wijn, bier of iets anders. Je kunt mooie wandelingen maken, maar wij hadden de pech dat het weer net even niet goed was. Geen probleem, in een gezellige zitkamer konden we eindelijk op ons gemak een boek uitlezen en ze hadden de houthaard voor ons aangestoken!

Gereisd met partner in april 2015

• 9Jaap en Jose Smit09-06-2014

Fantastiche plek

Gastvrije ontvangst door Arend en Denise,in een prachtige omgeving. Bieden ook de mogenlijkheid om gebruik te maken van de maaltijd, deze zijn zeer aan te bevelen ! Waren heel erg tevreden over de B & B , maar hebben later ook gebruik mogen maken van hun appartement wat ook zeer aangenaam was.

Gereisd met partner in mei 2014

• 10Wieger en Anneke23-05-2014

Prachtig landelijk gelegen huis

Dit landelijk gelegen [email protected] met ruime tuin en zitjes zowel in de zon als in de schaduw. Zeer gastvrije ontvangst door Arend en Denise ook al was er iets fout gegaan in de reservering (niet hun schuld). Wij hebben er een reuze gezellige 7 dagen doorgebracht met wandelen en tripjes naar Granada en Cordoba. Bij thuiskomst stond er een lekker koud biertje of wijntje klaar. Ook hebben we een aantal malen voortreffelijk bij hen gedineerd voor een goede prijs.

Gereisd met partner in mei 2014

• 8Yvonne Teeuwsen02-03-2013

Heerlijke tijd gehad

Rustige omgeving. Fantastisch uitzicht over heuvels en dalen. Accommodatie ligt een paar km buiten dichtstbijzijnde dorp.

Gereisd met partner in januari 2013

• 4Linde03-01-2013

Het einde van een aardige vakantie

Aguila Libre is een hoekpandje van rijtje woningen aan een lokale autoweg. Van gastvrije ontvangst door de eigenaar was geen sprake. Veel is kapot of functioneert niet: TV-SAT-DVD combi, broodrooster, centrale afzuiger op WC, de waterpomp. Slaapkamer onaangenaam verblijf want onvoldoende verwarmd. Lekkage op WC vloer bij regen. We gebruikten 4 dagen hun 3-gangen menu omdat we te voet waren. 's Avonds de pannen op tafel. 's Ochtends de koelkast dozen. Eten is fantasieloos, slecht op smaak gebracht (geen specerijen/kruiden). Derde maaltijd –noemden ze nasi– bevatte voor 2 aanwezige vegetariërs (opgegeven bij de boeking) geen enkel eiwit. Voor de niet vegetariërs kwam vlees apart. Tijdens de 4e maaltijd (vis) werden we beide ziek; voedselvergiftiging. We constateerden manco’s in hun voedselveiligheid. Dat zou de oorzaak kunnen zijn. Gevolgen: 6 verpeste vakantie dagen; complicaties, ziekenhuisopname, inkomensschade. Met de eigenaar is geen schikking te treffen voor het ontstane leed.

Gereisd met partner in november 2012

• 10Andy30-08-2011

Geweldige Bed & Breakfast 10+

We zijn hier ontzettend in de watten gelegd door de vriendelijke eigenaren die ervoor zorgen dat je niets te kort komt in deze mooie tot B&B verbouwde geitenboerderij.

Een absolute aanrader voor een aantal dagen en meer! We komen zeker een keer terug!

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Tanja en Michel04-08-2011

Super plek, gastvrij, gezellig & comfortabel

Eind 2010 hebben we een aantal dagen doorgebracht bij dit B&B. Via Internet geregeld en het voldeed meer dan aan de verwachtingen.

Super aardige eigenaren, alles goed geregeld, prima kamers en lekker ontbijt!

Zeker een aanrader en een om te onthouden om nog eens terug te keren!

Gereisd met partner in september 2010

• 10John de Vries27-02-2011

Fantastiche plek voor een "doe" Vakantie

Speciale plek in het zuiden van Spanje. Ligt precies tussen de drie Koningssteden van Spanje! Mooie plek met veel natuur om te wandelen en/of fietsen. Maar zeker om te genieten. Service is hoger dan hoog. Met de auto zijn verschillende stranden te bezoeken. Cultuur en Natuur zijn dichtbij bij de B&B. Een echte aanrader.

Gereisd met partner in december 2009

• 9Bert Hogeboom09-09-2010

Beslist een aanrader, voor herhaling vatbaar

De eigenaars, Arend en Denise, zijn enorm gastvrij. Je voelt je er meteen op je gemak. Je krijgt ook goede en duidelijke info over de omgeving en ze staan altijd klaar om je te helpen. Zijn geweldig sociaal maar als ze zien dat je zelf liever alleen blijft, wordt dat meteen gerespecteerd. Dus een prima balans. Kamers waren prima en zeer netjes, bedden goed en ook de badkamers altijd even schoon en altijd heerlijk warm water. Ook het ontbijt was goed geregeld, wat je ook wilde, Arend zorgde er altijd voor. Dus beslist een aanrader, voor zowel de wandelaar, fietser of voor mensen zoals wij: een beetje cultuur af en toe en verder heerlijk relaxen.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9PeterKulche28-04-2010

Een heerlijk verblijf!

Marian en ik zijn net een week terug van een verblijf in Aguila Libre. We kregen wat extra dagen cadeau door het niet vliegende Transavia (wegens aswolk van IJslandse vulkaan) en dat was geen straf. Dit is een leuke bed en breakfast in een oude boerderij met zeer lage deuren (of ben ik veel te lang). En ja, met koude stenen vloeren. Parket of vinyl zou echt niet kunnen in dit 200 jaar oude stulpje, mede-recensent Edwin! Trouwens: ik draag uit bed altijd slippers. Kwestie van hygiene en lekker warm. Denise en Arend zijn servicegericht maar niet zo dat het verstikkend is. Het is natuurlijk ook de bedoeling dat je overdag of gaat wandelen, of gaat fietsen of naar een stad in de buurt. Daarmee vul je makkelijk een week. Een voorbeeld van servicegerichtheid: door ons wat langere verblijf begonnen wat kledingstukken te stinken. ;-) Die kleding werd (gratis) gewassen, opgehangen en opgevouwen, zodat we lekker fris terug konden vliegen. En helemaal uitgerust want de bedden waren fantastisch.

Gereisd met partner in april 2010

Bed and Breakfast Aguilalibre info