Bed and Breakfast Maravilla Bonita

4 reviews over Bed and Breakfast Maravilla Bonita in het Nederlands

Klein paradijs!

Joyce
22-10-2018

Maravilla Bonita is een klein paradijsje! Een knus, kleinschalig en persoonlijk B&B. Wij hadden het hele domein voor onszelf en ondanks het wisselvallige weer hebben we hier een toptijd gehad, mede door de tips voor leuke activiteiten en goede restaurants die we ontvingen. Ook hielp Dylan ons aan toegangstickets voor El Caminito del Rey. Een onvergetelijke ervaring! De kamers zijn eenvoudig en netjes. Enige wat ons tegenviel was de reistijd, houd rekening met minimaal 45 min naar een activiteit of stad. Maar dat houdt ons niet tegen om zeker nog een keer terug te gaan naar dit prachtige plekje!

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018

Prachtlocatie in het Andalusische binnenland!

Sam
1-10-2018

Recent verbleven we met ons gezin een weekje in Maravilla Bonita. Eerdere vakanties brachten we steeds door in een all-in hotel, dus dit was onze eerste ervaring met een B & B. Dylan en Céline hebben ervoor gezorgd dat dit een geweldige vakantie was, in een all-in hotel zullen ze ons niet meer terugzien! Wij verbleven in de studio dewelke zeer ruim en proper was. Het domein is prachtig gelegen tussen de bergen, er zijn voldoende plaatsen en voorzieningen om je rustig even af te zonderen, de bar en het zwembad zijn meer als in orde en de keuken biedt voldoende mogelijkheden om een maaltijd te bereiden. Naast het ontbijt hebben we eveneens enkele malen meegegeten met Dylan, Céline en evt andere gasten, steeds was dit verzorgd en zeer lekker! De B & B is gelegen in de bergen, wat zorgt voor enorm mooie uitzichten, maar toch zijn vele bezienswaardigheden in de buurt (Granada, Nerja, Frigiliana, zee en strand). Naast de stadjes die we zelf bezocht hebben is de 4 x 4 tour een absolute must om mee te pikken! We zijn een jong gezin met een baby, dewelke niet mee kan gaan op zulke tour, maar toch heeft Dylan de moeite genomen om voor 1 persoon zijn 4 x 4 te starten en dit tegen een zeer schappelijke prijs!!! Kort samengevat was dit voor ons een zeer aangename vakantie in een streek waar we verliefd op geworden zijn, ons zien jullie nog terug!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar

Paul Marinissen
25-5-2018

Perfecte B&B nabij Alcausin (Andalusie). Prima uitvalsbasis voor mooie 4x4 ritten (al dan niet onder begeleiding van de uitbaters) en andere uitstapjes in de regio (Granada, Malaga, strand (40 min), etc.). Sfeervolle kamers, mooi zwembad, toffe en zeer gastvrije uitbaters die de streek goed kennen en de juiste tips weten voor restaurantjes en uitstapjes.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018

Stukje paradijs op aarde

Tony Hurtekant
12-5-2018

mooi uitgestrekt en verzorgd terrein midden de bergen met zeer vriendelijke uitbaters. Uitgebreid onbijt en de nodige tips van de jonge uitbaters om uw vakantie aangenaam te maken. De Jeep-safari is een aanrader. De kamers zijn netjes en typisch Spaans.

Bed and Breakfast info

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Maravilla Bonita in Alcaucín, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Maravilla Bonita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.