Bed and Breakfast El Refugio

12 reviews over Bed and Breakfast El Refugio in het Nederlands

Geweldig, Fantastisch

J.GOVERS
26-10-2015

Bij Christine en Bruno geweest een geweldige bed en breakfast. Zeer mooi gelegen met een fantastisch uitzicht. We hebben er 2 nachten geslapen. Bruno een geweldige kok, en je word er door beide in de watten gelegd. Een aanrader voor iedereen. Chrisine en Bruno nog bedankt voor deze mooie dagen. En heel veel succes. Bedankt voor de mooie foto,s groetjes, Jan en Ursula en Jos en Mieke

Gereisd Met vrienden in oktober 2015
Christine, Zaakvoerder, 3-3-2017

Bedankt voor de mooi verwoording! Tot de volgende keer..... groetjes van ons!

Geweldige locatie

Henk van Dijkhuizen
16-10-2015

Fantastisch uitzicht. Mooie kamers met zeer goede bedden. Een prima ontbijt om de dag mee te beginnen. Goede plek om uitstapjes te maken. Gastheer Bruno kan geweldig koken. Gastvrouw Christine is niets teveel om je wensen te vervullen. Kortom een mooie plek om tot rust te komen

Gereisd Met vrienden in september 2015

THE place to be

Mathijs ignace
24-9-2014

Ligging ideaal voor wie rust en luxe wil combineren Was te gast bij deze leuke en innemende uitbaters Een aanrader voor te relaxen, herbronnen in goed gezelschap met Een goed glaasje en zeker verfijnde keuken

Gereisd Met partner in januari 2014

Niet elke verandering is een verbetering

Wil Voorhaar
5-9-2014

Zoals gezegd, niet elke verandering is een verbetering

Gereisd Anders in januari 2014

Fantastische rustige mooie B&B

Van houtryve
25-8-2014

Eten van een zeer hoge kwaliteit, zeer proper, super ontbijt en lunch die trouwens aangepast wordt aan ieders smaak en noden!

Christine en Bruno sparen kosten nog moeite om iedereen in de watten te leggen. ECHT niets te kort!!!!!!!

Een échte aanrader als je houdt van rust, lekker eten en een top kader!

Gereisd Anders in augustus 2014

Mooie plek.

joselentz
7-8-2014

Andere eigenaar, super vriendelijk, maar de sfeer was niet hetzelde.

Gereisd Met partner in januari 2014

Hemels

philippe d'hont
30-11-2013

Peter en Ingrid hebben ons vertroeteld, het was er hemels.en dan het uitzicht en de zonsondergang om s'avonds ook te genieten van de lekkere gerechten van ingrid. alsook hun gezelschap. 2013 was hun laatste jaar in de B&B. ik wens jullie het beste grt phil

Gereisd Met partner in september 2013

Marion vd Berg
8-8-2013

Wat een stilte!! Heerlijk daar met een prachtig uitzicht. Lekker gegeten en prima ontbijt Het is wel een hele steile weg ernaar toe.Maar dan heb je ook wat.

Gereisd Met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Christine, Zaakvoerder, Fri Jul 18 2014 10:38:30 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hallo, wij, Christine & Bruno zijn de nieuwe eigenaars van "El Refugio", daarom staan er nieuwe foto's op vanwege de vele verbeteringswerken!

hier wil ik zo weer naar terug

alice
27-6-2013

Prachtige locatie. Na een hobbelig weggetje en net wanneer je denkt; we zitten niet goed" kom je op een prachtige locatie. Schitterend uitzicht, Rust, fris en mooie schone ruime kamers. Voor ons was alles precies goed. Je kon er heerlijk je gang gaan zonder dat je het gevoel had anderen tot last te zijn. Het zwembad was heerlijk en prachtig gewandeld in het aangrenzend natturgebied. Een plek om te onthouden en om zeker vaker naar toe te gaan.

Gereisd Met partner in juni 2013

Leven als God in Spanje

Dirkherentals
31-8-2012

De B&B El Refugio is zeer goed gelegen. Achter je heb je een prachtig natuurreservaat en voor je heb je een prachtig zicht over het dorp en in de verte het stuwmeer. Je komt er volledig tot rust. De kamers zijn in orde en beschikken over airco, douche en wc. Je kan er 's morgens genieten van een uitgebreid ontbijtbuffet. Wanner je beslist om 's avonds te blijven eten dan wordt je verwend door de heerlijke keuken van Peter & Ingrid.

Gereisd Met vrienden in juli 2012

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast El Refugio in Alcaucín, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast El Refugio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.