Bed and Breakfast El Níspero Dulce

Met oudere kinderen

Prachtige B&B

Hotske
8-9-2017

Een prachtige B&B met hele lieve en zorgzame gastheren die goed aanvoelen wat je als gast wenst. Elke ochtend was het genieten van het ontbijt op het terrasje, met elke dag een verrassing erbij zoals verse ananas, pannenkoekjes, cake, roerei en zelfs chocoladetaart! Kris heeft 2 avonden heerlijk voor ons en de andere gasten gekookt, je kon in de ochtend aangeven of je mee wilde eten maar je was tot niets verplicht. Het appartement was erg ruim, schoon en zeer compleet ingericht, de bedden waren uitstekend. De omgeving is prachtig en als gezin met een dochter van 11 jaar is er genoeg te doen en te zien. Het zwembad is schoon en altijd open, en er staan mooie bedjes en leuke zitjes. we konden er zelfs verse druiven plukken! Het uitzicht is ook vanaf het zwembad prachtig. Al met al een super-vakantie, bedankt Kris en René!”

Kris en René, Eigenaar, 12-9-2017

Beste Hotske,

bedankt voor jullie leuke review. We hopen jullie allemaal weer te mogen verwelkomen in de toekomst.

groetjes,

Kris en René....en Missy :-)

Meer dan de moeite waard!

Lucie
17-7-2017

Een harmonische samenvoeging van kwaliteit en klantvriendelijkheid

De plek, het huis, het uitzicht en de inrichting zijn fantastisch met oog voor detail en stijl.

Kris en René zijn perfecte gastheren die garant staan voor de essentie van een Bed and Breakfast.

Het appartement met keuken, badkamer, ... was perfect voor ons

gezin. Lakens en handdoeken werden ververst.

We hebben van ons verblijf genoten !

Na lang zoeken hebben we een minpunt gevonden; we moesten naar huis..😜

Kris en René, Eigenaar, 20-7-2017

Beste Lucie,

groetjes,

Kris en René.

Prachtige natuurlijke B&B in oase van rust.

Bert en Lous Thobokholt
10-8-2016

Een paradijs in Andalusië met de luxe en aandacht afgestemd op ieders wensen. Rijdend met de auto door een super mooie omgeving ben je vanaf Malaga in drie kwartier op deze geweldige locatie. De 4 accomodaties zijn allemaal even mooi. Wij verbleven in "de Higo", een kamer met badkamer/wc, eigen terras, onder een vijgenboom en een extra zij terras waar je een spectaculair uitzicht hebt. De gastheren Kris en René stemden enorm af op ieders wensen; daarbij krijg je echt het gevoel welkom te zijn. De accommodatie was compleet en heel mooi ingericht, passend bij de omgeving. Ontbijt was heerlijk: elke ochtend anders met allerlei vruchten uit eigen tuin, heerlijk brood, gewoon: af! Ook hebben we hier heerlijk gedineerd. Het terrein was heel natuurlijk ingericht, er waren meer dan 8 grote en kleine terrassen, veel schaduwplekjes en overal knusse zitjes. Ook bij minder weer is het grote huis zo ingericht dat er voldoende privacy is. We raden iedereen, die van natuur en rust houdt aan hiernaar toe te gaan.

Toplocatie!

Eline de bleser
4-8-2016

Wij verbleven vier nachten in de B&B bij Kris en René en vonden het echt geweldig. De locatie is zeker een pluspunt, super mooi uitzicht en op een half uurtje rijden van de grotere steden. Het dorpje Alcaucín is charmant en leuk om tapas te eten.

De kamers, zwembad en het ontbijt waren zeer verzorgd. We komen hier zeker en vast terug!

Heerlijk rustiek verblijf met fantastisch uitzicht

Johan & Marijke
12-7-2016

Heerlijk appartement voorzien van alles wat je nodig hebt, het zwembad heeft zon tot na negenen en schitterend uitzicht, lekker ontbijt en tevens twee keer heerlijk gedineerd. René en Kris zijn de perfecte gastheren, je wordt tot in de puntjes verzorgd.

Oase van rust

Liliane
19-6-2016

Mooi onderhouden tuin en groot zwembad, heerlijk bij de warme Spaanse zon.

De eigengemaakte confituur bij het ontbijt was echt lekker. Aanbevolen plek om terug naartoe te gaan.

We hebben een aantal aanbieders voor El Níspero Dulce voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast El Níspero Dulce in Alcaucín, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast El Níspero Dulce zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.