Hotel Cortijo de Salia

4 reviews over Hotel Cortijo de Salia in het Nederlands

Heel klantvriendelijk!

marjolein
28-4-2017

We verbleven in april 2017 met de hele familie (16 personen) 1 week in dit hotel en dat is ons zeer goed bevallen. De kamers waren schoon en van alle gemakken voorzien. Het ontbijt was afwisselend en uitgebreid (geen buffetvorm). Altijd vers fruit en verse broodjes met ruim voldoende beleg. Ook hebben we iedere avond genoten van de kookkunsten van Alfonso en zijn team! Het was heerlijk! Op bestelling was alles mogelijk en deden ze hun uiterste best om het ons naar onze zin te maken. Hadden ze iets niet op voorraad dan gingen ze het diezelfde dag nog ophalen! De woorden "nee" of "kan niet" hebben we niet gehoord. Wat een gastvrijheid! Kortom, een echt aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2017

Geweldig

Nijssen
7-1-2017

Ik vond alles goed, de kamer en je kon ook lunchen en het diner gebruiken.

Gereisd Met partner in mei 2016

Charmant hotel met adembenemende zichten!

Leen Hendrickx
29-4-2013

Het is een mooi gerestaureerd Andalusisch landgoed met prachtige zichten op de Alcaucin Vallei en het Natuurpark Sierra de Tejeda. Het ligt in de landelijke regio Axarquia; 50 KM van Malaga. Het meer van Viñuela ligt op 6 KM afstand en de stranden van de Costa Del Sol bereikt U in slechts 30 KM rijden. Het restaurant van het hotel is subliem en biedt verse traditionele regionale gerechten en dagelijks zijn er ook suggesties. De wijnkaart is ook heel uitgebreid. De kamers zijn heel ruim en licht. Ze zijn heel charmant ingericht en hebben mooie terracottavloeren. Ze hebben elk een led TV en eigen badkamer met voorzieningen. Er is ook een privé terras met een tafeltje en stoelen, waar je kan genieten van de schitterende uitzichten.De tuin is mooi en uitgestrekt met palmbomen en zuiderse planten en bloemen. Er is een zout-water buitenzwembad met een fantastisch zonneterras. Kortom dit is een echte aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2013

fantastisch plekje, mooi hotelletje

gvm
25-6-2011

Mooie locatie en ligging om je rondreis Andalusie te beginnen. Schone nieuwe kamers. Uitzicht fantastisch, rustige ligging. leuk zwembadje en persoonlijke sfeer. Alles goed betaalbaar!

Gereisd Met partner in juni 2011

• Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cortijo de Salia in Alcaucín, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cortijo de Salia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.