Géén boekingskosten

Appartement Castillo de Zalia

SpanjeAndalusie (Costa del Sol / de la Luz)Alcaucín

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Castillo de Zalia voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 32 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

32 Reviews over Castillo de Zalia

• 8Hanneke16-08-2018

Voor herhaling vatbaar (dit was onze tweede keer!)

Heerlijk, ruim appartement. grote keuken met goede koelkast, vriezer en oven. Balkon niet heel groot maar voor vier personen groot genoeg. Ook nog twee andere balkons die wij niet gebruikt hebben. Bedden wat hard, maar goed geslapen. Wel muggen aanwezig. Wij zetten ventilatoren in de slaapkamers, dan geen last van muggen. Airco in huisje zorgde voor voldoende verkoeling. Zwembad in de tuin is heerlijk. Tuin en zwembad goed onderhouden. Zwembad en barbecueplaats is waar je ook anderen kunt ontmoeten. Rustige sfeer, maar anderen ook wel in voor een praatje. Zee, plaatsjes en grote supermarkt zijn wel ver rijden, maar in de airco genieten van de mooie routes door de bergen is niet erg! Vriendelijke, behulpzame beheerder.

• 9Monique24-07-2018

Rustig 'thuiskomen' op het Andalusische platteland

Wij hebben twaalf dagen doorgebracht bij Castillo de Zalia, in een 4- tot 6-persoons penthouse op de eerste verdieping: ruim, eenvoudig maar praktisch ingericht, van vrijwel alle gemakken voorzien (wij misten alleen een wat grotere koekenpan of wok).

In de woonkamer is airco en hangt een plafondventilator; als je daarbij op de juiste momenten alle ramen en deuren opengooit óf dichthoudt, is het er zelfs hoogzomer prima koel te houden. De slaapbanken in de woonkamer zijn wat ons betreft acceptabel voor een (lichter) kind, maar als volwassene zou ik er niet graag de nacht op doorbrengen. Bonus: twee keer schoon beddengoed en schone handdoeken gekregen.

De accommodatie is perfect voor wie rust zoekt, want ligt afgelegen; lopen naar een bakker of terrasje is er niet bij. Mooie uitvalsbasis voor prachtige uitstapjes per huurauto, en 's avonds heerlijk rustig 'thuiskomen'. Het zwembad is fijn, wij hadden het vaak voor onszelf. :-)

• 8m.bieszke29-07-2017

prachtige plek

super vakantie gehad..mooie appartementen met priveterras.goede stek om uitstapjes te ondernemen.vriendelijk personeel

• 6Michel12-05-2017

Hadden het beter verwacht......

Het meubilair is aan vervanging toe. De bedden zijn doorgezakt. Het zgn. extra bed (slaapbank) in de huiskamer is te doorgezakt om daadwerkelijk iemand op te kunnen laten slapen. We hadden een appartement met twee slaapkamers. De tweede was net groot genoeg voor een smal tweepersoons bed. Daarnaast kon je dan nig net langs het bed als je er in wilde. De ligbedden buiten waren allen doorgezakt of zelfs stuk. Bij aankomst was er op het toilet de vermelding dat deze gedesinfecteerd was. Dat gold zeker niet voor de buitenkant van de pot, en al helemaal niet onder de rand! De rand van het bad er vlak naast had een schimmelrand. De keukenvloer was wel gedweild, maar de hoeken waren vergeten. De schoonmaakster was waarschijnlijk kleiner dan wij, want wij konden boven op de koelkast kijken, waar een plakkerige bovenkant daar in lange tijd heeft kunnen opbouwen. De parasol was op meerdere punten los. Het complex heeft een mooi uitzicht. Een auto is beslist nodig want het ligt best een stuk van winkels of restaurants. Daar heb ik zelf geen problemen mee. Voor ons geen tweede keer meer hier.

• 7Carola17-10-2016

Prachtig uitzicht

Rustige omgeving, de appartementen zijn ruim. Schoonmaak en verwisselen van handdoeken en beddengoed is inderdaad niet duidelijk. Wat er niet is: een goed koffiezetapparaat, dit is een kleine cafetiere, waar je maar 2 kopjes kunt zetten op de Turkse wijze. Wij hebben dit opgelost door een filter te kopen. Citruspers defect. Manu gaf ons een andere, maar ook deze werkte niet. Het zwembad werd goed schoongehouden. Echter, in het weekend kwam de zoon van de eigenaar met vrienden en ( grote) honden, die op het gras en in het zwembad gingen. Niet fris en bovendien niet rustig! Toen we Manu vroegen, hoe dit mogelijk was, zei hij: " zoon van de baas," met andere woorden: " daar kan ik niet zoveel van zeggen" Jammer, want verder prima ontvangst en zalig plekje

• 4Bart de Boer05-09-2016

Dit nooit meer

Helaas een tegenvaller. Schoonmaak 1 x in 2 weken is veel te weinig. Achterstallig onderhoud van het appartement.

• 10Verberne28-08-2016

Prachtig!

Zeer mooi appartementen complex, schoon en goed bijgehouden. Ontzettend mooi gelegen! Mooie tuin met fijn zwembad! Onze kinderen van 7 en 11 jaar hebben een hele fijne vakantie gehad. Het appartementencomplex heeft een rustige ligging Vanuit daar kun je vele uitstapjes doen in de omgeving.

• 10Ellen19-07-2015

Héérlijk!

Wij sluiten ons graag aan bij alle lof die Castillo de Zalia reeds heeft gekregen. Daarbij komt dat Manu, de klusjesman, het complex uitstekend verzorgd: zwembad helder en schoon, tuintjes groen en geknipt, bankjes geschilderd en tijd voor een gezellig praatje. Kortom: TOP.

• 7Paul05-08-2014

Redelijk verblijf, maar aan slijtage onderhevig

Dit is een mooi verblijf, wel wat afgelegen. Dichtsbijzijnde winkel is minuut of 6 autorijden. Naar de hoofdweg toe lopen is zwaar, hier moet je behoorlijk sterke kuiten voor hebben. Terrein is netjes aangelegd, maar onderhevig aan slijtage. Zo zijn bijna alle ligbedden gebroken en hierdoor wat gammel. Alle houtenbankjes die verspreid in de tuin staan zijn kapot. Allemaal dus... Zwembad wordt matig schoongehouden, een dagelijkse robotclean zou fijn zijn. Huizen zijn zeer netjes en compleet, maar hygiene is nogal willekeurig. Handdoeken worden om de 3,5 of 10 dagen vervangen. Niet duidelijk waarom dit zo rommelig gaat. Gebruik van wasmachine mogelijk, maar je mag er niet zelf aan zitten. De beheerder doet het aan en uit zetten. 4,50 per wasbeurt.

Strand is redelijk aan te rijden, maar duurt toch nog 30 minuten voordat je er bent. Grote supermarkt is ca 22 minuten rijden.

Al met al wel naar ons zin geweest, maar hoef er niet zo nodig terug.

• 9kim devos30-06-2014

Prachtige tuin en uitzicht op de bergen

Mooi en ruim appartement. Erg proper. We hadden wel 4 terrassen!!! Alles is aanwezig. Mooie tuin met zwembad, min. 1m20 diep dus wel moeilijk voor kleine kinderen. Vriendelijke concierge. Als hij er niet is moet je wel sleutel gaan halen in een hotel (10 min) rijden. Ook het laatste stukje weg naar de poort is een uitdaging met de auto, heel stijl!!! Neem ook muggemelk mee.

Appartement Castillo de Zalia info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)