We hebben een aantal aanbieders voor Alcaucín voor je op een rij gezet:

vakanties Alcaucín

We hebben een aantal aanbieders voor Alcaucín voor je op een rij gezet:

Reviews over Alcaucín

Alcaucin is het oude Spanje.

Ellen
    19-7-2015

Wat een rust en gemoedelijkheid straalt dit dorpje uit. (oudere) bewoners die rustig een praatje met elkaar maken, nauwe witte straatjes mét bloempotjes aan de muur, geen souvenirwinkeltjes, geen schreeuwerige reclames, geen keiharde muziek. Dat dit nog kan in deze tijd. Zalig.

Gereisd Met partner in Fri Jul 03 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi wit dorp

m_vandepoll
    27-7-2014

Net even weg van het strandleven maar het strand is goed te bereiken. Met 25 min zit je aan het strand. En als je dat drukke leven even niet wilt dan is Alcaucin een mooi wit dorp aan de rand van een prachtig natuurgebied.

Gereisd Met vrienden in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ongelooflijk mooie omgeving.

Leen
    16-5-2013

Als je van rust, cultuur en de natuur houdt, dan is dit jouw ultieme bestemming. Hier kan je kennis maken met de echte Spaanse cultuur en bevolking. Als je toch eens een keertje de drukte wil opzoeken, dan ben je in 20 min. rijden aan zee om eens heerlijk over de dijk te wandelen.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Apr 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Alcaucín scoort een 8,1 uit 10, op basis van 17 reviews