Hotel Las Errizas

Hotel Las Errizas
8,8

7 reviews over Hotel Las Errizas in het Nederlands

Het was een heerlijk rustig en prettig verblijf!

Mariette Brinkman, 8-4-2016

We hebben genoten van fantastische ligging, midden tussen alle leuke steden in Andalusie. Veel prachtige witte dorpjes en stadjes gezien.

prettig om vanuit een vriendelijke plek te vertrekken en weer aan te komen 's avonds.

een aanrader.

ik kom zeker terug!

Nicole, 11-7-2011

Afgelopen dinsdag ben ik teruggekomen uit Alcala, heb een geweldige tijd gehad in Las Errizas. zeer vriendelijk personeel, heerlijk gegeten. Het uitzicht over de vallei is fenomenaal! De kamers hebben elk een ander thema, erg gezellig ingericht met een keurig verzorgde badkamer. De ligging is ideaal, vanuit Alcala kun je alle kanten van, zowel naar de kust naar San Pedro of landinwaards, klein uurtje rijden tot aan Sevilla. Ronda is op 15km afstand en erg gezellig.

Via vrienden kwamen wij hier terecht en hebben echt een geweldige vakantie gehad. Hethotel is ontspannen, kunstzinnig en verzorgd. We kregen veel informatie over de omgeving en hebben fietsen gehuurd en veel gewandeld. De zwembaden zijn enorm, het uitzicht echt spectaculair, de kamers schoon en gezellig, het ontbijt vers en veel, het gezellige dorp lekker dichtbij. Alle mooie witte dorpen en Ronda 15 minuten rijden. We hebben ons uitstekend vermaakt. Een lekker hotel, voor een lage prijs. Patty

Een heerlijk weekend gehad

hans wolf, 3-6-2011

Ik heb een rondreis gemaakt door Andalusie en heb 4 dagen in Las Errizas doorgebracht. het weer was goed en ik heb heerlijk liggen zonnen op de terrassen met een lekker biertje. Zelfs gezwommen 9 nog wel een beetje koud. Ik heb me verslapen zo heerlijk rustig was het. S'avonds naar het dorp gegaan. Super gezellig!! Het enige dorp dat verboden is voor paarden maar waar de hele avond paarden langskwamen met kindertjes en trotse vaders. geen minuut verveeld, heel aardig en behulpzaam personeel, het was zeer ontspannen

super uitzicht. super relaxed. knus

els en bert, 6-1-2011

Ik ben hier drie dagen geweest. Zomaar binnengevallen via een rondreis. Het weer hielp ook wel mee ( zon!!) en een fantastisch weekend gehad. Lekker geluierd op het terras. Lekker gegeten in het feestelijke dorp. ( beetje dronken geworden in de bar).

Vriendelijke ontvangst door leuk stel. Veel informatie gekregen waardoor we echt de lbijzondere dingen hebben gezien. Schone en gezellige kamers. ook het ontbijt was superlekker en veel. Prijs kwaliteit Top

heerlijke avonden

klaas bartels, 12-9-2010

Het hotel oogt wat saai maar zoals ik heb begrepen zijn de nieuwe eigenaren bezig met het veranderen van het hotel. De kamers zijn heerlijk schoon en erg leuk ingericht. Beetje kunst, beetje Marokaans. De prive bar vonden we een uitkomst. We hebben zelfs plaatjes gedraaid. Het uitzicht is geweldig en de zwembaden ook. En we hebben vele uitstapjes gemaakt want alle mooie steden liggen 1 uur rijden. Lekker en leuk!

net even anders, midden in de natuur

karin jansen, 17-5-2010

We waren de eerste klanten van de nieuwe eigenaars. en we hebben genoten. Mooie kunstzinnige kamers, uitzicht op de bergen, goed ontbijt ( gewoon lekker zelf koffiemaken, verse broodjes etc), de omgeving is prachtig, wandelen, zon en feest. Een heerlijk terras, een prive lounge met do it yourself bar. Easy going, relaxed, leuk personeel en niet duur. Heel spaans, en heel apart.

We hebben een aantal aanbieders voor Las Errizas voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Las Errizas in Alcalá del Valle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Las Errizas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Las Errizas scoort een 8.83 uit 10 op basis van 8 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: