Bed and Breakfast Cortijo El Guarda

9.2Fenomenaal

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Alcalá del Valle

9.2Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Cortijo El Guarda voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

47 reviews over Bed and Breakfast Cortijo El Guarda

• 10Ed en Jenny25-09-2012

ECHT GENIETEN !!

Hier voel je je heerlijk, hier voel je je thuis! We hebben genoten van de prachtige Cortijo El Guarda, de mooie omgeving en de heerljike rust. De cortijo heeft prachtige kamers, heerlijke bedden, zwembad en leuke plekjes om in de zon en schaduw te kunnen zitten en genieten. De eigenaren Miranda en Hans zorgen voor een onvergetelijke vakantie. Onvergetelijk is : Het genieten van het uitgebreide ontbijt, heerlijke lunch en gezellige diners. De rust. Wandelen met de lieve hond Sam. Tips van Miranda en Hans waar je heerlijk kan eten , de mooie plekjes en prachtige autoritten in de omgeving. Restaurant Polear in Alcala de Valle en El Muelle in Arriate zijn echte aanraders. We hebben genoten en gaan deze week niet snel vergeten. Dit is een plek waar je terug wilt blijven komen!

Gereisd met partner in september 2012

• 10filip de vrieze24-09-2012

BUITENGEWOON !!!!

Nooit voorheen hadden alle posiitivisten zo'n gelijk... Deze B&B is "top" op alle punten : prachtige locatie, unieke accomodatie, heerlijk eten, maar vooral... wat een fantastische mensen die deze B&B uitbaten. Let wel... hier kom je voor de rust, maar wees gerust, in de nabije buurt zijn er genoeg mooie plaatsen die je kan bezoeken. De uitbaters (Miranda en Hans) hebben tips voor alle gegadigden ;-) Nooit was naar huis terugkeren zoooo moeilijk... H&M, wij komen snel terug!!!

Gereisd met partner in september 2012

• 10Willeke20-08-2012

Prachtig plek !!

Een fantastische plek om al je beslommeringen van werk en thuis achter je te laten, zodra je de poort doorloopt ben je die direkt kwijt. De cortijo ziet er fantastisch uit, het is net zo mooi als op de foto's van hun website. En dan de bedden, zalig gewoon, hier is duidelijk gelet op kwaliteit. Wij waren er helaas maar 1 nacht, maar dit is zeker een plek om een paar nachten door te brengen om even helemaal te onthaasten !!

Gereisd met partner in augustus 2012

• 10aris en anja09-08-2012

een Droom

Hier voel je je de koning te rijk! Een adembenemend mooie cortijo, helemaal de stijl waar wij van houden. Zeer gastvrije eigenaren Hans en Miranda hebben daar een geweldige B en B met een heel gunstige ligging voor allerlei uitstapjes naar bijv Ronda en diverse pueblos blancos, stuwmeren en prachtige bergpassen. Een heerlijk breakfast, geweldige bedden, de supermooie kamers en intieme sfeer en vooral Hans en Miranda zelf die weten hoe het hoort. Voor ons maakte dit alles het tot een onvergetelijk verblijf waar we het nog vaak over hebben. In een woord: Fantastico!

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Dave en Leone22-07-2012

Beeldschoon!

B&B Cortijo El Guarda is werkelijk beeldschoon, een waar genot voor het oog. Aan ieder detail voor wat betreft de inrichting is aandacht besteed, dat zie je overal waar je keek tot in de kleinste details terug. De kamers (ik had het genoegen om ze allemaal even te mogen bekijken) zijn stuk voor stuk prachtig en allemaal met zorg en smaak ingericht. De bedden zijn zeer comfortabel.
    De B&B is zeer rustig gelegen, in een vallei te midden van een olijfgaard. Het ligt centraal gelegen om diversen uitstapje te kunnen maken. De eigenaren Hans en Miranda zijn zeer vriendelijk, behulpzaam en gastvrij. Zelfs de prachtige hond Sam droeg zijn steentje bij om je thuis te voelen. Al met al een heerlijke plek om te kunnen genieten en tot rust te komen!

• 10Frans Vossenaar18-07-2012

Toplocatie

Bed & Breakfast - Cortijo El Guarda, Rural retreat - Spanje Een dit jaar geopende zeldzaam mooie B&B bezocht. Alles tip top in orde. Toplocatie, topservice en vooral de eigenaren Hans & Miranda zorgen voor een onvergetelijke vakantie. Centraal gelegen om leuke trips te maken. Wij zijn zo enthiousiast dat we de eerste twee weken van augustus met de kinderen gelijk hebben geboekt. De site en vooral het filmpje kloppen geheel met de werkelijkheid!

• 10D. de Vos22-06-2012

Droomlocatie!

Heerlijke en luxe B&B op een prachtige locatie met fenomenaal uitzicht. De kamers zijn stijlvol en met smaak ingericht en er staan hemelse bedden. Wij hebben genoten van een massage die hier geboekt kan worden en hebben een avond gedineerd op het terras. De gastvrije ontvangst en de mogelijkheid om vanuit hier Andalusie te verkennen maken dit tot een plek waar je terug wilt blijven komen!

• 10Koen19-06-2012

Niks meer aan doen!!

Heerlijke plek om tot rust te komen. Zeer warm ontvangst door de eigenaren. De cortijo ligt in een mooie omgeving met een fantastisch uitzicht waar je goed kunt wandelen. De kamers hebben elk hun eigen gezellige inrichting met goede badkamers en perfecte grote bedden. Fijn zwembad en je kunt er heerlijk liggen. Schoonmaak kamer perfect. Ontbijt zeer verzorgd. Het is fijn dat de eigenaren daar ook wonen en ze zorgen voor de juiste aandacht. Je bent er echt gast! We waren er maar 5 nachten en jammer dat het er niet meer waren. We komen zeker terug!

Gereisd met partner in mei 2012

• 10C. Berus10-05-2012

Great small place

We had a great stay at El Guarda. I found it through a rather glowing recommendation from a friend, and was very pleased that the place totally exceeded expectation. Beds are great and comfy, the combination between modern art in old surroundings always works for me. For me it was all about finding a place with a ‘chilled’ atmosphere, a place to relax with everything I needed on hand but without the sometimes sterile environment that comes with a high end hotel. I like the sense of self sufficiency that comes with a stay at a place like El Guarda, yet the peace of mind of some first rate service when needed (I had a low IQ moment with the TV) was great for removing any semblance of stress, all accompanied with some good humor. Miranda and Hans, the people running the place couldn’t have been more helpful/accommodating from an extensive knowledge of the surrounding area to its restaurants. I would highly recommend it and will hopefully be enticing a group of friends there next summer.

Gereisd met partner in maart 2012

• 10Boris29-04-2012

Een “waar paradijs”

Net terug van een 10-daagse vakantie. Zelden zo verwend als hier. Een “waar paradijs” in een prachtig stukje Spanje. De luxe B&B met 5 kamers is stijlvol en met liefde voor kunst ingericht, waarbij aan alles is gedacht. De B&B biedt gezellige ruimtes om met andere gasten te eten en te drinken, maar heeft daarnaast vele plekjes waar je in de zon of schaduw je kan terugtrekken om lekker een boek te lezen. Hans en Miranda zijn voortreffelijke gastheer/-vrouw die voordat je je wensen hebt geuit, deze al vervuld hebben. Naast dat ze de B&B met passie, flair en perfectie runnen, weten ze alle mooie plekjes en restaurantjes in de omgeving en delen dat graag. Voor de vermoeide reiziger is het ook mogelijk om relaxed op de B&B aan te schuiven bij een diner gekookt door een kok gespecialiseerd in heerlijke locale gerechten. De luxe van een 5 sterren hotel met de charme en gastvrijheid van een Bed and Breakfast. Kortom een geweldige uitvalbasis voor het ontdekken van het prachtige Andalusië.

Gereisd met partner in april 2012

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingVentilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden