Bed and Breakfast Cortijo El Guarda

9.2Fenomenaal

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Alcalá del Valle

9.2Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Cortijo El Guarda voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

47 reviews over Bed and Breakfast Cortijo El Guarda

• 10Karin van Haren-Gescher26-05-2015

Een paradijsje

Cortijo El Guarda een prachtige plek waar je hartelijk en gastvrij ontvangen wordt

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Anita Kuipers20-05-2015

Zeker een aanrader!

Bijzonder mooie B&B die ik iedereen aan kan raden die in deze mooie omgeving een aantal nachten of langer wil verblijven. De vriendelijke eigenaren Hans en Miranda helpen je met goede adviezen voor mooie uitstapjes of goede restaurants. Het zwembad, de tuin, de kamers, de maaltijden en zelfs de hond Sam hebben er voor gezorgd dat we er 4 fantastische dagen hebben doorgebracht.

Gereisd met partner in mei 2015

• 10M. v.d. Steen01-09-2014

Het ware genieten!

Voor de 2e keer in Cortijo el Guarda geweest en wederom zo ongelooflijk genoten! Bij het binnenstappen door de poort laat je alles achter je en kom je in een zalige, ontspannen omgeving waarin service heel hoog staat. Miranda en Hans doen er alles aan om jou dat thuis gevoel te geven. De kamers zijn te mooi om waar te zijn. Zij geven je alle ruimte, gelegenheid en info om van je vakantie te genieten. Tegelijkertijd omringen zij jou met alle gewenste aandacht. Het eten is zalig. Mogelijk zou ik wel naar een dorpje willen kunnen lopen. Maar met de auto ben je binnen anderhalve uur in alle grote steden en binnen 25 min. in alle kleine dorpjes in de omgeving. En niet te vergeten; hond Sam geeft dat extra stukje huiselijke gezelligheid. Gaan dus!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 9Reggie Camerik13-08-2014

Zou het iedereen afraden....

Want wie wil nou het laatste stukje paradijs op aarde prijsgeven???Na een week te hebben kunnen afkicken van de rust,uitstekende gastvriendelijkheid,goede gesprekken en bovenal de service (goede tips,heerlijk ontbijt,comfortabele kamers....) ben ik eindelijk zover om een beoordeling te schrijven.En aangezien ik al ruim dertig jaar wekelijks in hotels "all over the world" verblijf,heb ik wel een beetje vergelijkingsmateriaal,lijkt me. Ga hier heen als je houdt van:rust,genieten van de omgeving,bezienswaardigheden in steden als Sevilla,Granada,Ronda,Cadiz etc.,het mooie Andalusie in het algemeen.En om 's avonds terug te keren in weer die rust en je voor te bereiden op het avondmaal,hetzij bij Hans en Miranda zelf (drie keer in de week) of op een van de adressen die zij je aanraden (in ons geval "alle dertien goed").Vakantie ten Top!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 10Nick van Heesewijk12-08-2014

Schitterende, romantische B&B. Geweldige ervaring!

Wat een heerlijke week hebben wij gehad in de prachtige Cortijo van Hans en Miranda!! Bij aankomst was het donker, maar na de eerste nacht in de heerlijke bedden zagen we de unieke schoonheid van El Guarda. Het zwembad is heerlijk (het is warm eind juli), evenals het ontbijt en mogelijkheid tot diner. Drie keer per week is er de mogelijkheid om te blijven eten en de Spaanse kok tovert de lekkerste gerechten op tafel! De service en betrokkenheid van de gastheer en gastvrouw was uitstekend, zij zorgen ervoor dat je je direct thuis voelt. Van gouden tips waar je het beste kunt parkeren en wat je zeker niet moet missen wanneer je er een dagje op uit gaat, tot oprechte interesse in onszelf waren heel fijn te ervaren. Een prachtig stel! Ook de lieve witte hond Sam is een echte toevoeging aan het geheel, een allemansvriend die bij alle gasten in de smaak valt. El Guarda is de perfecte plek om al het moois van Andalusië te bezoeken en waar aan al je behoeftes wordt voldaan!

Gereisd met partner in juli 2014

• 10Carin Romers07-06-2014

geweldig! dit was een beleving.

Gastvij onthaal zoals we nog nooit gehad hadden. Ontbijt perfect en avondeten moet je hier gedaan hebben.

Gereisd met partner in juni 2014

• 10peter van doorn21-05-2014

mia casa e sua casa

Mia casa e sua casa!

Begin mei hebben we een week mogen doorbrengen op Cortijo El Guarda. Een authentieke haciënda met prachtige uitzichten . Cortijo El Guarda doet iets met je. De uitstraling, de rust, de vele stijlvolle plekjes (zowel binnen als buiten) om te relaxen en te genieten, het heerlijke ontbijt met vers gebakken brood en fruit (super lekkere koffie!), de bijzondere diners drie keer per week met specialiteiten van de streek en geserveerd op de patio, de sfeervolle kamers en bovenal de unieke gastvrijheid van de eigenaren. Hans en Miranda zijn bijzondere mensen, die er alles aan doen om het verblijf van hun gasten een onvergetelijke gebeurtenis te laten zijn. Je voelt je er meteen thuis zonder dat er afbreuk gedaan wordt aan je privacy. Daarnaast ligt het heel strategisch om het prachtige Andalusië te verkennen. Veel gehad aan de tips van Miranda voor mooie steden, goede restaurants, autotochten, parkeerplekken en haar plattegronden. Een unieke ervaring!

Gereisd met partner in mei 2014

• 10Marianne van Velzen13-04-2014

Niets dan lof !!!

Dank dank dank voor de geweldige week. Het heeft al onze verwachtingen overtroffen. Om te beginnen zijn Miranda en Hans de meest warme en sympathieke gastvrouw en gastheer die wij ons kunnen voorstellen. De ambiance uniek en smaakvol, de kamers comfortabel en de lokatie onovertroffen. Met andere woorden niets dan lof !! Wij komen zeker terug. Warme Texelgroet, Maarten en Marianne van Velzen

Gereisd met partner in april 2014

• 10Eliette22-09-2013

Echt een paradijsje!

Een plek waar je heerlijk kunt relaxen. Alles klopt hier en is tot in de puntjes verzorgd. Prachtig ingerichte kamers, 's ochtends een heerlijk uitgebreid ontbijt, een lekker zwembad, leuke tips voor de omgeving....maar bovenal gerund door warme mensen (en hond Sam) die je direct het gevoel geven dat je welkom bent. Hans en Miranda, dank voor jullie gastvrijheid, we komen graag terug!

Gereisd met partner in september 2013

• 10Marjanka Haxe22-09-2013

Geweldige locatie en warm onthaal!

Deze luxe bed en breakfast ligt op een top locatie, is bijzonder goed onderhouden en straalt charme uit. De locatie beschikt over mooi ingerichte kamers en heeft een ruim zwembad met zicht op de vallei. De eigenaren, Miranda en Hans, onthalen hun gasten met een warm welkom en geven leuke tips over de omgeving en gezellige eetgelegenheden. Wij hebben het erg naar onze zin gehad in de relaxte atmosfeer van El Guarda, onze intentie is zeker nog eens terug te komen. Een echte aanradar!

Gereisd met partner in augustus 2013

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingVentilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden