Bed and Breakfast Cortijo El Guarda

9.2Fenomenaal

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Alcalá del Valle

9.2Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Cortijo El Guarda voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

47 reviews over Bed and Breakfast Cortijo El Guarda

• 2018
    9Danielle Schoenmakers18-09-2018

Geweldige locatie met gastvrije eigenaars

Een prachtige locatie, gastvrije ontvangst, heerlijk ontbijt en eventueel diner. Echt een plek om heerlijk te genieten. Ook fijn zijn de heerlijke bedden. Gunstig gelegen om leuke uitstapjes te maken (Ronda, wandel de Caminito del Rey en ook El Torcal is zeker de moeite waard), maar vergeet vooral ook niet te genieten en tot rust te komen bij het zwembad of op één van de mooie terrassen.

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

10Dyon08-09-2017

Alles klopt!

Fantastisch verblijf op een prachtige sfeervolle Cortijo. Zeer gastvrije gastheer, gastvrouw (en gasthond Sam). 2 avonden heerlijke gerechten meegegeten met mooie wijnen. Voortreffelijke ambiance, ongedwongen, alles klopt!

Gereisd met partner in september 2017

• 10Nicole.reijnders11-06-2017

Paradijsje

Prachtig huis, ultieme rust, gastvrijheid met de precies de goede afstand/ dichtbijheid, een paradijsje op aarde!

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Klasse!20-05-2017

Klasse!

Midden in Andalucia dit juweeltje van een hotel, waar de jachtigheid van het leven geen vat op heeft gekregen. Een mooi wit gepleisterd paleisje, voorzien van alle gemakken. Het hotel heeft 5 kamers en wordt gerund door een Nederlands echtpaar, Hans en Miranda. Door de schaal van het hotel is er persoonlijke interesse voor iedere gast. En de service is geweldig, inclusief geweldige tips waar te eten, hoe te rijden etc. ’s Ochtends een ongelooflijk uitgebreid ontbijt. De kamers en gemeenschappelijke ruimtes zijn groot en ingericht met veel gevoel voor detail. Voor ons een geweldig vakantieadres.

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Inès en Dirk09-09-2016

Onvergetelijk! Absolute top!

Deze cortijo is niet de goedkoopste in Andalusië, maar hij is zijn prijs meer dan waard. Over het verblijf zelf kunnen we met de beste wil van de wereld niets negatiefs bedenken. Allereerst schitterende kamers; wij verbleven in een standaard kamer die heel knus en verzorgd was en ook enkele nachten in een adembenemende superior kamer. Pure luxe! Er is geen airco maar we hebben zelfs in de heetste zomerperiode absoluut geen last gehad van de warmte! Het zwembad is heel mooi en een oase van rust. De gemeenschappelijke ruimtes waren heel ruim en mooi gedecoreerd met oog voor detail. Elke morgen ook een zalig ontbijt en drie maal per week een heel lekker diner, ook culinair dus een voltreffer. Wat ons echter het meest beviel was de onvergetelijke ontvangst en service van Miranda en Hans. Wij hebben heel wat B&B ervaring, maar de professionele, maar tegelijk hartelijke en spontane manier waarop wij zij hun B&B runnen is echt uitzonderlijk. Wij kunnen El Guarda dan ook absoluut aanraden!!!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Wouter Prins28-05-2016

Heerlijk verblijf!

Een week verbleven bij Cortijo El Guarda. Bij aankomst werden wij zeer gastvrij ontvangen door eigenaren Hans en Miranda en niet te vergeten hond Sam. Wij voelde ons zeer welkom. Hans en Miranda hadden alle tijd voor ons. De kamer is prachtig en van alle gemakken voorzien. Heerlijk koel, absoluut geen airco nodig. Ook de bouwstijl spreekt ons erg aan. Het heeft bij binnenkomst direct een rustgevende uitstraling. Je krijgt gelijk een 'vakantie' gevoel. Iedere ochtend verzorgen Hans en Miranda het ontbijt wat aan niks ontbreekt. Heerlijk verse jus d'orange en een eitje hoe je wenst. Daarna helpen ze je met alle liefde met de plannen van die dag. Ontzettend leuke en goede tips komen iedere dag weer op tafel. Op maandag, woensdag en vrijdag kan je mee eten. Je krijgt een heerlijk 3 gangen menu geserveerd bereid door een echte kok. Ook gezellig om op deze manier met andere gasten kennis te maken. Hans en Miranda zijn zeer gastvrij en behulpzaam. Je mag alles vragen en niks is teveel. De locatie ligt zeer centraal voor verschillende uitstapjes zoals steden bezoeken (bijv. Sevilla en Ronda), een wandeltocht over bijvoorbeeld Caminito del Rey (echt prachtig!), mountainbiken over de Via Verde, heerlijke eettips etc. Kortom echt een aanrader om een bezoek te brengen aan El Guarda.

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Joop14-04-2016

In een woord fantastisch!

Alles was perfect. De ontvangst, de ligging, mijn kamer, Sam de prachtige hond, de wijn and last but not least de warmte en gezelligheid van Hans en Miranda! Een plek om zeker terug te komen!

Gereisd met vrienden in april 2016

• 9Jeannette17-01-2016

Het meest heerlijke bed en breakfast ooit!

De plek is wonderschoon (een beetje afgelegen). Super verzorging door Hans en Miranda en wat kunnen ze heerlijk koken! We hadden een heerlijk tijd in een bijzondere accommodatie en waren blij dat we er een hele week geboekt hadden. Vanuit Alcala konden we prima heel veel bijzondere plaatsen bezoeken. Mede door de tips van Hans en Miranda hebben we mooiste dingen gezien.

Gereisd met partner in mei 2015

• 10Wiet01-11-2015

Een topper

Een oase van rust, gezelligheid en luxe. Miranda en Hans hebben gezorgd voor een plek in de heuvels waar je in alle luxe heerlijk kunt ontspannen. Regelmatig komt de kok aan huis, waardoor er ook heerlijk en gezellig gedineerd kan worden. De ligging is prima voor plaatsen als Sevilla, Ronda of Cordoba. Maar ook is wandelen met hond Sam een genot. De hartelijkheid en gezelligheid geeft echt iets extra's aan een verblijf in deze schitterende Hacienda!

Gereisd met partner in oktober 2015

• 10BroadHorizons8728-10-2015

Rustig paradijsje

Van de vele luxe B&Bs die we reeds in Andalusië bezochten is deze zonder twijfel de allerleukste ! Zeker doen dus ! Fantastische hosts die zorgen voor een heel persoonlijke aanpak. Je voelt je oprecht welkom. Rustige privé plekjes, mooi uitzicht, lekker zwembad, mooie, nette, koele en grote kamers (geen airco nodig !) heerlijke bedden en nuttige leeslampjes,aan alle details is gedacht, grote kast en voldoende hangers. Heerlijke gastentafel (gracias Montse ...), leuke uit-eet-adresjes en veel nuttige info over de streek. Bijzonder lieve herder, Sam, die je graag met de omgeving rond de cortijo laat kennismaken. Kortom, een absolute aanrader !

Gereisd met partner in september 2015

11 tips over Bed and Breakfast Cortijo El Guarda

• A. Mulder, 11-11-2011 Rapporteren

ga eens naar Setenil (10 minuten rijden), Ronda (20 minuten), de Tocal (20 minuten) Grazalema (25 minuten) voor de mooiste bezienswaardigheden en sluit de dag af bij het zwembad van de cortijo met een lekker glaasje wijn (optioneel).

• Henk Jan Borghuis, 23-06-2013 Rapporteren

Op aanraden van Hans en Miranda hebben wij gegeten bij Cafe Bar El Polear. Een hele goede tip.

Geen menu, wel keuze en een onverwachte originaliteit en kwaliteit. Heerlijk gegeten voor een hele schappelijke prijs.

• Familie Mol, 31-05-2013 Rapporteren

Restaurant in Arriate; El Muelle de Arriate en het restaurant in Alcale; Polear.

0 vragen over Bed and Breakfast Cortijo El Guarda

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingVentilator
    • KeukenKeuken
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
    • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportKanoën
    • BuitensportenFietsen, Paardrijden