Vakantiehuis La casa escondida

10Fenomenaal

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Albuñuelas

Op vakantie geweest naar La casa escondida?

10Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor La casa escondida voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

2 reviews over Vakantiehuis La casa escondida

• 10Henri en Carla05-01-2013

Casa Escondida = genieten

Wat hebben we genoten van ons verblijf in Casa Escondida, gelegen aan de rand van het bergdorpje Albuñuenas waar sommige straatjes zo smal zijn dat er net ruimte genoeg is om een boer met zijn volgepakte ezel zijn weg te laten gaan. Schitterend !!! Het huis is een belevenis ! Je kunt aan alles merken dat de eigenaars met veel liefde hun "casa" hebben gerestaureerd. Veel sfeer, alle comfort die men zich wensen kan en natuurlijk buiten het zwembad, waarin we met een glas in de hand, konden genieten van het uitzicht over de prachtige Lecrinvallei en in de verte de Sierra Nevada. Een echte aanrader dit huis! Bovendien zo goed te combineren met een bezoek aan Granada of een wandeling over de G 7 ( wandelroute ) die langs het huis loopt. Henri en Carla

Gereisd met partner in september 2012

• 10Greet19-12-2012

Unieke ligging met prachtig uitzicht

Wij hebben dit huis gehuurd in oktober en het was geweldig. Prijs kwaliteit kan niet beter. Jet huisje ligt in een prachtig bergdorpje. Je loopt zo de mooie natuur in. Het huisje is bijzonder smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien. vanaf het dakterras is het gewoon een spectaculair uitzicht. Heel lekker is het dompelbad, ideaal . Ons favoriete stekje was de veranda. Tot s'avonds laat een heerlijke plekje. Soms werd het s'avonds al fris, dan deden we de houtkachel aan, helemnaal top. Trouwens er is ook nog gratis internet, met een prima ontvangst. Wij hadden een dubbel arrangement geboekt , in combinatie met het hostal (nuevas naciones) van de eigenaren in Granada. Ideaal. eerst de drukte van de stad, dan de rust van het bergdorpje en dan weer de stad.

Gereisd met partner in oktober 2012

1 tip over Vakantiehuis La casa escondida

• Greet, 19-12-2012

In het dorp zijn een paar eettentjes, leuk voor de lunch. en of apro. Je krijgt super tappa's bij de borrel De mooie wandelingen in de vallei.

0 vragen over Vakantiehuis La casa escondida

Vakantiehuis info