Appartement Villa Damara

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Top verblijf

Ellen Visser
29-10-2017

Rustig gelegen met een heerlijk zwembad. Behulpzame en vriendelijk gastvrouw/heer. Zeer royaal appartement en smaakvol ingericht. Centraal gelegen voor bezoek aan strand/stad/cultuur/markt

Ons appartement was heel mooi ingericht en heeft een moderne goed uitgeruste keuken. Er zijn nette en comfortabele faciliteiten waarvan je gebruik kunt maken, zoals het zwembad met ligbedjes, een wasmachine en een tafeltennistafel. Alles is lekker ruim opgezet.

We hebben heerlijk uitgerust. Voor de kinderen was er het zwembad en dat hebben we dagelijks gebruikt. Er was ook nog speelgoed voor de kinderen.

De eigenaresse heeft diverse opleidingen gevolgd voor het geven van massages. Zeer goed voor een ontspannen vakantiegevoel.

We hebben niet gezocht naar extra activiteiten in de nabijheid van het appartement (behalve enkele restaurantjes in het nabij gelegen dorp).

Voor ons is Villa Damara zeker wel voor herhaling vatbaar!

Villa Damara is een prachtige oase van rust.

Lotte Burgmeijer
19-8-2016

Het huis is heel mooi en luxueus ingericht, met een heerlijk zwembad waar je iedere dag een duik in neemt. Het ligt net buiten het dorp Albox, waar je de gezellige, kneuterige Spaanse sfeer proeft, lekker tapas kan eten en goedkoop kan winkelen.

Verder zijn leuke steden, dorpjes en strand op goede rij afstand. Wat ik ook heel speciaal vond aan Villa Damara, waren de vele leuke terrasjes overal verspreid rondom de appartementen! Altijd wel ergens een schaduw plekje te vinden om een boek te lezen.

Villa Damara is een aanrader, en ik wil er zeker weer eens naartoe!

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Damara voor je op een rij gezet:

The place to be om heerlijk tot rust te komen

Ellen Visser
    27-6-2016

Prachtige locatie en vertrekpunt om zoveel moois te zien in de omgeving.

Bijzonder gastvrij ontvangen, we gaan zeker nog een keertje terug

Geweldige accommodatie

Bert van den Berg
    23-6-2016

Prachtige accommodatie, 5 luxe appartementen en geweldige terrassen, grote tuin en schitterend zwembad. Alle appartementen in stijl en modern ingericht. Mooi landelijk gelegen net buiten het centrum van Albox.

Oase van rust

Jose Maarschalk
    18-7-2015

Prachtige appartementen. Wil je heerlijk tot rust komen this is the place . Op 2 km centrum ALbox met div restaurantjes en supermarkten.

Heerlijke plek, oase van rust.

Sandra Rijkers
    15-7-2015

Villa Damara bezocht in juni, prachtig appartementencomplex, luxe ingericht. Heerlijk zwembad, mooie zonneweide met ligbedden, prachtig uitzicht. Op korte afstand van het plaatsje Albox, waar een grote supermarkt is, leuke winkels en restaurants waar je heerlijk kunt eten. Nog lang niet alles in de omgeving gezien, we gaan binnen korte tijd nog een keer terug.

Rust en ruimte in het zonovergoten Andalusië

J. van der Mark
    2-7-2015

Prachtige, met zorg ingerichte, appartementen. Ideaal om even lekker tot rust te komen. Zwembad, ligbedjes....aan alles is gedacht. Prachtig uitzicht over de olijfbomen. Restaurantjes en supermarkt in het nabij gelegen Albox.

Pittoresk plekje met mooi uitzicht!

Femke Akerboom
    29-6-2015

De mooie appartementen zijn met zorg ingericht!

Fijne ligging om naar t strand te rijden en als je terug komt van een warme dag in de stad kun je een verfrissende duik in t zwembad nemen!

In de appartementen zijn mooie materialen gebruikt en is t echtpaar uit Lisse super vriendelijke!

Mooie en luxe appartementen

Leandro van Kuijk
    19-6-2015

Villa Damara is een heerlijke plek om tot rust te komen. Gelegen op 2 kilometer van een levendig Spaans dorpje waar tal van leuke restaurantjes zijn. Verder ligt het perfect tussen Almeria en Murcia en is het een klein half uurtje rijden naar het strand.

Een fantastisch zwembad en een mooi dakterras om te zonnen.

De appartementen waren in goede staat en zagen er verzorgd uit.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Damara voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Damara in Albox, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Damara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Damara scoort een 8.79 uit 10 op basis van 10 reviews.