Hotel Macia Villa Blancastersterster

5.6Voldoende

Hotel Info

• Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Macia Villa Blanca voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Macia Villa Blanca

• 5Arnhem25-06-2011

Nooit meer.

Moeilijk te vinden.Kamers stoffig en niet al te schoon. Baliemedewerker heeft al in begin van het seizoen er geen zin in om je te helpen. Eten restaurant, oogt als grote vreetschuur met tl verlichting, geen aanrader, ontbijt matig,koffie niet te drinken. Lakens handdoeken en tafelkleden toe aan vervanging. Vanaf het hotel busverbinding goed.Zwembad niet open.

Gereisd met partner in juni 2011

• 5Henk Verhoeven14-05-2011

Sfeerloos

Sfeerloos hotel, ongeïnteresseerd personeel, ontbijt in de meest saaie eetzaal. Ligging aan drukke snelweg. Kamer redelijk netjes.

Gereisd met partner in mei 2011

• 2Evelien17-08-2010

gillend naar huis

onvriendelijk personeel, slecht engels sprekend personeel, lekkage in badkamer, zwembad van 150 cm diepte, rioolgeur in badkamer, het ergste van alles was dat het personeel ons heeft bestolen.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 1marina09-02-2010

hotel ruim 20 minuten van Granada

Mooie ruime en schone kamers ongeveer 20 minuten van Granada met de auto. Tip ga naar de website van dit hotel daar staat een goede beschrijving van het hotel. Je moet afslag 118 hebben. Als je naar Granada wil. Parkeer je auto bij Carefoor en pak bus 5 Camino Ronda 3 dan is het nog maar 15 minuten lopen naar de stad. In dit hotel redelijk ontbijt brood,kaas en ham en koffie en jus krijg je. Er is een koelkast aanwezig. Als ja naar Granada rijd dan richting Alambra. 1 a 2 km ervoor is een plekje waar je zon onder kan zien gaan. Neem een lekker stokbroodje met fles wijn mee. Granada is een mooie stad. Kijk uit voor de dames die je rozemarijn takjes aanbieden dat zijn zigeuners En vragen je 5 euro per takje. Dus niet aannemen ook al stoppen ze het in je handen.

• 6steffen grit16-10-2009

matig hotel

wat een herrie van de snelweg en wat moeilijk te vinden!!

• 7Marina15-10-2009

grote kamers

Ook wij hebben deze (via onze touroperator) flydrive analusie toegewezen gekregen. Veel mensen klaagde dat het moeilijk te vinden was. Maar op de website van villablanca staat een zeer goede beschrijving. Het was het meest makkelijke hotel om te vinden. Ontbijt was saai. ham,kaas,jam wat croissantjes en wat vruchtensap. ongeveer 20 minuten met de auto vanaf Granada en we vonden het goed te doen

• 8Carmen29-06-2009

prima doorreis hotel

Wij hebben 2 nachten in dit hotel geslapen. Dit hotel was onderdeel van een fly-drive door Andalusie. Wij konden het zo vinden. Je moet goed de borden aanhouden en in Spanje is het zo dat als er linksaf wordt aangeven dat je dan direct naar links moet. Het hotel was prima. Goed verzorgd en schoon. Het ontbijt was goed. Veel keuze uit verschillende soorten broodjes. Mocht je dit hotel boeken geef daN als preferentie rustig gelegen aan. Er zijn n.l. een paar kamers aan de kant van de snelweg. Granada is in de buurt. Je kan vanuit het hotel een avondexcursie boeken naar een flamencoshow. Aanrader!

Gereisd met partner in juni 2009

• 6H van Ieperen07-09-2008

Saai en sfeerloos

Saai en sfeerloos hotel. Moeilijk te vinden. Parkeren geen probleem. Ontbijt redelijk. Wij hadden een keurige kamer aan de achterkant en dat was in tegenstelling tot wat anderen schrijven heel stil. Wie hier komt om te slapen en te ontbijten treft hier een goed hotel. Taxi naar centrum Granada kost c.a. 16 euro.

Gereisd met partner in september 2008

• 7Henderikx24-05-2008

Begin mei en 28 graden, maar voor de mensen van het hotel was het nog winter. Het zwembad lag vol met rotzooi (plastic, bladeren) en er stonden geen stoelen of ligbedden. De airco op de kamers werkte niet; het was immers nog winter. We zouden op de dag van vertrek 's ochtends om 6.00 uur koffie en een broodje krijgen. Maar de man bij de receptie wist van niks en was ook niet bereid een kopje koffie te maken.

Gereisd met partner in mei 2008

• 7P. Straatman24-05-2008

Via fly-drive rondreis het eerste hotel.Gunstige ligging wat betreft het bezoeken van Granada. Het ontbijt was goed.

Gereisd met partner in mei 2008

0 tips over Hotel Macia Villa Blanca